Töitä on tehty aamukuuteen. Ja ihan oikeesti töitä; ei mitään ajantappamista netissä surffaten. Oli kyllä hyvä, etten illalla tiennyt, millainen yö on tulossa

Mutta aika meni nopeasti ja mä oikeastaan nautin koko rahan edestä

Kauppareissu hoidettu ja kotonakin olen hiukan puuhastellut: tiskikone on tyhjennetty ja ulkona esiviilennetyt oluet nostettu jääkaappiin. Yön hyvin nukkunut Pasi ihmetteli, mistä mulla riittää virtaa. Join nyt sit vielä mukillisen kahviakin, mikä ei välttämättä ollut kovin fiksua, kun pitäisi mieluiten jo nyt olla unten mailla...
Bysse on edelleen pajalla. Pasi soitteli sinne ja kyseli tilannetta.
Ongelmahan on se, että Raumalta Huittisiin paloi joka ikinen jarruvalo. Sitten vasen puoli takaa pimeni totaalisesti; vilkku oli ainoa, joka toimi. Eivät nyt siellä korjaamolla ole kahdessa päivässä löytäneet vikaa. Epäilevät, että se lyö maihin (?) jostain. Kuulostaa kalliilta. Pattipäinen Lada

Auto on katsastettu vappuaattona. Piti kaivaa paperi esiin, kun Pasi, joka oli ihan myrskynmerkkinä, alkoi epäillä, että ei sitä ole voitu hyväksyä. Katsastuksessa ainoa huomautus oli vasen takaäärivalo, eli ilmeisesti se tuikku siellä ylhäällä. Auto on sen jälkeen käynyt korjattavana. Onkohan siinä tapahtunut jotain jännää, kun ovat sitä tuikkua korjanneet?
No, Pasi lähti vielä käymään siellä pajalla, kun ei saanut enää ketään puhelimella kiinni. Vinkkaamaan, että sille on tällainen korjaus tehty, että jos vaikka vika löytyis niiltä kulmilta.
Äääh, nyt Pasi uhkailee, että Bysse pitää hävittää. Eikä sen mielialaa piristänyt sekään, kun kerroin, että Riesa on alkanut taas jutella mulle. Aamutervehdys oli BLING! Etuvalo palanut.

Käskekää mun nyt painua peiton alle tästä höpöttämästä. Mahdollisesti käydään puoli kolme hakee Bysse kotipihaan.