|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1239 1240 [1241] 1242 1243 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ajeltu Seinäjoelta Kunkulle. Hieno paikka ja ystävälliset isännät vastassa. En ole ikinä käynyt Kunkulla, tuosta kuvasta päätellen siellä ei taida olla nurmea lainkaan karavaanaripaikoill a ? Töitä!
![]() Töitä! eipä heti tule mieleen et kolmen yön jälkeen olis juhannusaatto aatto juhlista jaloin vai kui se meni ![]() eipä heti tule mieleenSe kun on tuo ilimaston muutos waikuttanut merkittäwissä määrin pohjolan ja eritoten suomen juhannuksen iliman laatuun! Hukkumis kuolemat wähenee ja taas paleltumiset lisääntyy samoissa suhteissa.. ![]() Haettu autokamera postistaKyllä tulee hyvää kuvaa,mut miten pienentää sitä,että pystys laittamaan tänne ![]()
etsinyt mennyttä kesää Kyllä se siitä taas lämpiää. Sitten herkimmät etsii taas varjo paikkoja. ![]() Kyllä se siitä taas lämpiää. Sitten herkimmät etsii taas varjo paikkoja. justiinsa juu sellanen mä olen ![]() en ole siis auringonpalvoja mutta en myöskään helteiden ![]() selanen + 20 ja risat on minun mieleeni eikä tuulis siperiasta kun puutkin meinaa lähteä lentoon juurineen päivineen niin kuin tänään ja eilennä ![]() En ole ikinä käynyt Kunkulla, tuosta kuvasta päätellen siellä ei taida olla nurmea lainkaan karavaanaripaikoill a ? on enempikin kangasmaastonen vai miten tuo nyt menikään mutta mene ihmeessä käymään siellä on lapsille niin paljon kaikkea kivaa no on toki aikuisillekkin mutta lapsia on ajateltu oikein sydämmellä Kyllä tulee hyvää kuvaa,mut miten pienentää sitä,että pystys laittamaan tänne Laita se youtubeen ja linkkaa tänne mene ihmeessä käymään Niin, kovin tuota kunkkua on kehuttu ja lasten paikkana varsinkin mutta ei vaan ole vielä päässyt.
Niin, kovin tuota kunkkua on kehuttu ja lasten paikkana varsinkin mutta ei vaan ole vielä päässyt. Niin, onhan siellä myöskin tosi komia lähde. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1239 1240 [1241] 1242 1243 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|