Ei kai nyt suinkaan 50 - litrainen, uskoisin sen olevan juuri tuollainen saman kokoinen kuin mulla ja 88:lla eli 100 litrainen.
No en todellakaan ole katsonut sen kokoa. Mutta se on lieden alla. Eli ei kovin iso.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1232 1233 [1234] 1235 1236 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei kai nyt suinkaan 50 - litrainen, uskoisin sen olevan juuri tuollainen saman kokoinen kuin mulla ja 88:lla eli 100 litrainen. No en todellakaan ole katsonut sen kokoa. Mutta se on lieden alla. Eli ei kovin iso. Savustettu perho-ukon valmistamalla filetillä käsiteltyä kirjolohta
Säädelty pyörän jarrut jotta ottaa paremmin,palat kulunu ja vaijerit venyny.
Huomenna iloisena pyöräilen töihin viimeistä kertaa ennen kesälomaa. Vietetty hääpäivää ja syöty ihana illallinen.
Nyt menee skumppaa ja mansikoita. Mitä enemmän vuosia tulee, sitä paremmalta ja arvokkaammalta hääpäivä tuntuu! Elämä on ihanaa ja ihanaa on jakaa se armaan kanssa ![]() mulla lähestyy 10.vuosi mitähän sitä vaimolle keksis
mulla lähestyy 10.vuosi mitähän sitä vaimolle keksis No ainakin Onnevan mainitsemia mansikoita ja skumppaa! Niillä pääsee jo aika pitkälle ![]() No ainakin Onnevan mainitsemia mansikoita ja skumppaa! Niillä pääsee jo aika pitkälle Joo, niin pääsee Mä ihan itse halusin ja ostin ne mansikat ![]() mulla lähestyy 10.vuosi mitähän sitä vaimolle keksis Parasta on kun vaan on ja arvostaa ja kertoo, että on ja rakastaa ![]() mulla lähestyy 10.vuosi mitähän sitä vaimolle keksisMeillä rouvalla on huomen-lahjaksi hommaamani sellainen kultainen, leveä ranneketju, johon keräillään pieniä killuttimia, yksi vuodessa. No 3 ekaa killutinta oli aika selvät (usko. toivo ja rakkaus), mutta nyt kohta pitäs taas keksiä jo järjestyksessään 17. ketjuun roikkumaan - ja kahta samaa aihettahan ei saa olla ![]() Tuohon keräilyyn hieman liittyen jo kihlatkin aikanaan oli sormukset, joissa on sydämen puolikas kummassakin. Sormukset kun laittoi vierekkäin, muodostui kokonainen sydän. No hääsormus olikin sitten rouvalle se toinen puolikas, kunnon kivellä varustettuna, jotka sittemmin molemmat hänen puolikkaat juotettiin yhteen => leveä, kahden "renkaan" sormus jossa on kivellä varustettu sydän keskellä ![]()
Arvaus: ootko Lappeenrannassa?
mulla lähestyy 10.vuosi mitähän sitä vaimolle keksisMeidän 10. hääpäivänä oltiin lomareissulla etelässä, niin kävelylenkillä poikettiin kultaliikkeeseen. Oli tyytyväinen poikkeamaan reitiltä. Työt tältä viikolta ohi,kävin torilla possokahvilla,nyt kulkimen pakkausta ja kohta reissuun.
Sent from my iPad using Tapatalk
Arvaus: ootko Lappeenrannassa?aivan oikein arvattu ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1232 1233 [1234] 1235 1236 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|