tehtiin pari saunavastaa,laitoin pakastimeen odottelemaan joulusaunaa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1234 1235 [1236] 1237 1238 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
tehtiin pari saunavastaa,laitoin pakastimeen odottelemaan joulusaunaa
Tilasin pari tuuletinta Jimms:ltä. Arvatkaapa mihin
![]() Tilasin pari tuuletinta Jimms:ltä. Arvatkaapa mihinJääkaapin taakse ![]() Jääkaapin taakse Oletpa hyvä arvaamaan
Siivottu!
Meillä oli Tasajako, sillä Pasi imuroi Tessun ja mä Talon. Ainakin molemmat alkaa T-kirjaimella! ![]() Varastin alakerran vessasta sinisen, pienen sydämenmuotoisen maton ja vein sen Byssen vessaan. Grillattiin. Sängyssä on puhtaat lakanat. Kyllä kelpaa siellä kölliä alkavalla yövuoroviikolla. Telkkarista tuntuu TAAS tulevan futista. Onkohan siinä joku vika? ![]() Siivottu!Eiköhän se vika muutaman viikon jälkeen häviä,koita olla kärsivällinen ![]() Eiköhän se vika muutaman viikon jälkeen häviä,koita olla kärsivällinen Kuukausi tässä varmaan menee? Kestän kyllä. Enpä mä juuri telkkaria katsokaan ja molemmille löytyy kyllä tarpeen vaatiessa omat. Talossa taitaa olla kaikkiaan neljä ja molemmissa as.autoissa omansa. Huoks! Pasi väsää Tessun myynti-ilmoitusta Nettikaravaaniin. Kävin napsaamassa saunan päälle. Kirjoittelin blogiin esittelyn Byssestä. Huomenna alkava yövuoro hiukan painaa mieltä. Sauna.
Uinti 18-asteisessa vedessä. En viitsinyt uinnin jälkeen enää mennä saunaan, sillä vanha ystäväni Iskias, jonka uskoin eksyttäneeni menomatkalla Ranskassa, hiukan repi takajalkaa siivouksen jälkeen. Sauna pahensi aina tilannetta 7 kärsityn kuukauden aikana. ![]() Nyt takassa tuli. Koffi-tölkki käden ulottuvilla. Ei hassumpaa! Sauna. mun lonkkapussintulehdu kseni ei tykkää saunasta mutta mä tykkään ja aina silloin tällöin sinnekkin pitää päästä vaikka lonkka huutaakin yön tuskaa onneksi saan sen asettumaan voltareenirasvalla ja pahemas tapaukses särkylääkkellä ![]()
Saunottu Purhossa.
No niin, taas on saunottu, uitu ja napsittu suolapalaa sekä aurinkojuomaa pari kolme tuntia. Saunomma sitten seuraavan kerran Juhannuksena ja aivan savusaunassa. Niimpä, tietysti SFC-Hietajärvellä.
onko tuo mummutehtailu samaa kuin hoitais lastenlapsia ? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1234 1235 [1236] 1237 1238 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|