Kuoppaa kaivettu päivä ja nyt alkaa neljänviikon kesäloma.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1222 1223 [1224] 1225 1226 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuoppaa kaivettu päivä ja nyt alkaa neljänviikon kesäloma.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla Tänään on otettu parit karmeat raivarit... Jahka asiat selviää niin kerrotaan tarkemmin.
Oltu Wirpiniemessä Wirkistyspäivillä (hikiWirtasi)...
![]() Tänään on otettu parit karmeat raivarit... Jahka asiat selviää niin kerrotaan tarkemmin. Voi %*#&%/!! Mikäli olen asiaa oikein tulkinnut, niin tuolta toiselta foorumilta (stadium) jo bongasin ilmeisesti sun epäonnea?! Eniveis, aivan niin uskomattoman paskaa tuuria sulla, että meinaa itsellä pelihousut revetä kun ajattelee!! Kertoo itse lisää jos jaksaa. Voi %*#&%/!! Mikäli olen asiaa oikein tulkinnut, niin tuolta toiselta foorumilta (stadium) jo bongasin ilmeisesti sun epäonnea?! Eniveis, aivan niin uskomattoman paskaa tuuria sulla, että meinaa itsellä pelihousut revetä kun ajattelee!!Oikein olet bongannut. Mä nyt jaksa. Täytyy saada verenpaineita laskettua. Tää ukko on sen verran räjähdysalttiissa tilassa että täytyy rauhoittua hieman. Onneksi perheenjäsenetkin ovat hissutelleet varpaisillaan ![]() Huoh.. Tuollaiset jutut vetää mielen mustaksi. Ja turha kai on sanoa, että kyllä se siitä kun lompakko kärsii jokatapauksessa.
Siksi jotenkin kolahti kun itse viikko takaperin ruttasin vaunua parkkipaikalla (sullahan syy ei ollut toki oma) mutta kun pienet kolhut tuli ja silti hintaa kertyy. Pelkkä uusi ikkuna veskiin 559€. Kasko kärsii ja omavastuu on iso joten koko homma ottaa kupoliin. Pieni herpaantuminen liikkeelle lähtiessä kun piti samalla muksua huomioida niin heti liikennemerkissä! Tuhannen tohelo. Mutta toisaalta, niin kauan kuin rahalla selviää, ollaan paremmalla puolella. ..ja minä pyörin stadiumilla nimellä tuRboman ![]() Niin ja tänään täällä on haettu vaunuun uusi akku. 45Ah:n tilalle 100Ah. Josko riittäis hieman paremmin puskaöinä. Ja yritin ostaa 13-napaista pistoketta vaunun kaapeliin (ex omistaja korvannut 7-napaisella) niin löytynyt Oulusta!? JP-caravanilla eivät pystyneet sanomaan edes päivää milloin vois tulla. Maahantuojan saldot nollassa eikä tietoa tulevasta.. Pyh.
Motonetistä kemssalitkuja ja muita purkkeja. Siinäpä se aamu vierähti. Pyörällä kotiin Limingasta Lumijoen kautta. 62km tuli poljettua aikalailla suoraan vastatuuleen. On se kivaa ![]() Lähdetty vaunulla reissuun Keuruulle, koko matkan sato/tuli rakeita/salamoi.
Pälkäneen Aapiskukossa sammu valot kun pääsin huoltamolle. Pälkäneeltä Orivedelle rekka väläytteli valoja ja ajattelin, että jotain edessä. Tuli yllättäen silti mutkan takaa tielle kaatunut puu. Äkkijarrutus ja väistö toiselle kaistalle. Eikä tässä vielä kaikki, toinen pienempi puu tuli myöhemmin, ei väistö mahdollisuutta (rekka toisella kaistalla). Vähän oksat raapaisi vaunua, ei näyttänyt mitään vauriota. Tein tuossa mennä viikonlopulla
makean syönti lakon ja nyt olis ihan kaamee mieliteko .... ![]() ![]() käydä suklaahippu purnukalla köökissä varkaissa uuh ..kuolaa ![]() mut jos kuitenkin kömmin .. vain nukkumatin matkaan ilman moista herkkua öitä ![]() Ps. ... Toivottavasti saatte asiat kuntoon joilla on huonosti käynnyt ja kalusto kärsinyt ![]() ...TOIVON että pääsette taas uusiin seikkailuihin kalustonne kera entistä paremmalla onnella Auto laitettu lähtökuntoon. Huomenna 400 km edessä. Jääkaappia säädetty tuloksetta. Säätö jatkuu reissun jälkeen.
Auto laitettu lähtökuntoon. Huomenna 400 km edessä. Jääkaappia säädetty tuloksetta. Säätö jatkuu reissun jälkeen. joo pitäis aamusella säädellä koko matkabiiliä startti kuntoon ja sit pien pyrähdys matkamöksällä tuttuun saaristoon ![]() Kotiuduttu Palvaanjärveltä, oltiin pari yötä reissussa.
Kotimatkalla tuli vastaantulevasta kuormurista kivi tuulilasiin ja lasiin tähtikuvio. Lopullisesti napsahti rikki korjaajan lämpökäsittelyssä, onneksi a) ihan vasemmassa reunassa b) minulla on tuulilasivakuutus. Vähän nauratti vakuutusyhtiön kommentti : "vastahan se maaliskuussa viimeksi korjattiin " !! Oli siellä alueella toinenkin karavaanari ja meillä " synkkas" joten kivaa ja rauhallista oli. Tultiin eilen Raumalle hotelliin. Ruoan jälkeen sain Pasin tajuamaan, että vaikka elävä musiikki on aina kiva kokemus, joku Mehulinko "imitoimassa" Juicea Putka-nimisessä kuppilassa jätetään nyt väliin. Kuuntele sitä Youtubesta. Piste!
![]() Nukkumatti karkasi aamukuudelta. Kävin hiukan etukäteen hakemassa aamupalaravintolast a kupin kahvia ja istuin pihalla tupakalla nauttimassa kesäaamusta yksikseni. ![]() Nyt on aamupalakin syöty. Lähdetään hakemaan sitä perikunnan asuntoautoa. Mua jännittää aika hemmetisti, sillä olen jo saanut kuulla, että mun pitäis palauttaa Trafi-maksuja jne jne. Vatsa ihan kippurassa. ![]() Mutta ensin käydään isän haudalla. Sekin herättää monenlaisia tunteita. Eka kerta meni ihan parkumiseksi. Onneksi mulla on tuo Pasi kaverina. Se jaksaa ymmärtää! Tarkoitus olis lähteä sitten täältä peräkanaa ajamaan jonnekin kämppärille, jossa voitaisiin testata Bysseä. Kuinkahan nopsaan saadaan jääkaappi kylmäksi? Vai ostetaanko hernekeittopurkki? Nytkö se olis kesä sitte, kattoluukku kaakossa, parit hyttysverhot ikkunoissa ja sähköä niin ettei tiedä mihin laittaisi, kohta siirryn markiisin suojaan tuohon ulkopuolelle
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1222 1223 [1224] 1225 1226 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|