rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9738981 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #18195 : 30.05.2014 kello on 17:41 »
joo mul on kans sama tunne kun on oltu viikon merellä testaamassa laivoja tuol utön eteläpuolella,hauska tunne,aivot heiluu viel kotisohvalla samaan tahtiin ku paatti  ^-^

mulla jo toi tunne
jopa laiturilla
ei siis pysty olemaan sielläkään 
kun alkaa merisairaus hiipimään
ja huippaamaan
saatika sit paatissa
vaikka pienessäkin  :o

no ei sen vian tarvii suurikaan  olla
kun se on nupissa eli korvien välissä
ainakaan tällä matamilla
kun jo pääst vippaa
jopa talousportaalla ja eka askelmalla  .....

ai juu ja meni toikin laivakuume
nyt tyystin ohitse
kiitos siittä  Thumb
oli aika haippaakka
kun teki milei laivalle ja isolle selaselle  ???
mut nyt ei tee yhtään
ei edes soutupaatille  ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #18196 : 30.05.2014 kello on 18:11 »
Mene kaija lattialle makaamaan, vasen käsi selänalle suunniilleen 90 asteen kulmaan, auttaa aikamonelle tuohon "keinumiseen".

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #18197 : 30.05.2014 kello on 19:17 »
Tänään on iltapäivästä lähtien oltu otsa kurtussa... Onnistuin sitten ruttaamaan vaunua tuolla Haaparannasa. Parkista lähtiessä en osannut arvioida enkä nähnyt liikennemerkkiä...!
Itse putken väistin kun peiliestä katsoin että kyllä mahtuu, mutta en tollo ajatellut miten se MERKKI oli. No, se veti sitten runtua kylkeen varmaan sen 15cm sekä rikkoi vessan ikkunasta ulkopinnan!! Voi hitto kun ottaa päähän. Ihan oma moka. Parkista lähtiessä ja kääntyessä kyseinen puoli jäi sinne pimentoon. Ei tällainen kokematon soheltaja osaa. Saa ruveta arkena soittelemaan uutta ikkunaa ja pitää kai tuolle kyljellekin jotain kun pintapeltiin tuli viilto. Voi pxskx!!!
Onneksi on vakuutus...

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18198 : 30.05.2014 kello on 19:31 »
Mene kaija lattialle makaamaan, vasen käsi selänalle suunniilleen 90 asteen kulmaan, auttaa aikamonelle tuohon "keinumiseen".

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

Kiitti vinkistä! Kokeilen myöhemmin, jos ei asetu! Olishan se tuolle Pasille, joka lähti "voikukkaraudan" kanssa sotimaan pihalle, pieni ylläri sisään tullessa, että mites vaimokulta  :-* on tuossa kunnossa parin oluen jälkeen  :laugh:

Nyt tuntuu taas suht normaalilta, mutta kyllä mulla laivamatkojen ja jopa lentomatkojen jälkeen keikuttaa yleensä pari päivää. Lentokoneessa on just se kohta, kun konetta hiukan käännetään ja sitten lähdetään laskuun, se kohta, joka jää johonkin selkäytimeen.

Tuo yksi, jonka mä pöljyyksissäni  :laugh: nain, onnistui polttamaan noin 1,8 kiloa grillikylkeä. Ne oli esikypsennetty uunissa, eli muutama minuutti/puoli grillissä olisi riittänyt. Ja sit tää yksi alkaa harjata laatoitusta ja unohtaa ajankulun. Havaihtui vasta, kun grillistä nousi liekit. Mäkin olin olevinaan haravoimassa isompia, eikä tullut mieleenkään ettei grillimestarilla olisi tilanne hallinnassa. Huoks! Onneksi toinen puoli oli syötävässä kunnossa, eli saatiin mahat täyteen. Ei mennyt paljoa hukkaan eikä kai tarvii uskoa, että grillissä poltetusta lihasta tulis syöpä ihan samantien?

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18199 : 30.05.2014 kello on 19:38 »
joo mul on kans sama tunne kun on oltu viikon merellä testaamassa laivoja tuol utön eteläpuolella,hauska tunne,aivot heiluu viel kotisohvalla samaan tahtiin ku paatti  ^-^

Uskaltaako tästä kysyä, mikä laivojen testaushomma vai onko joku salainen projekti?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #18200 : 30.05.2014 kello on 20:08 »
noh näitä pikkuristeilijöitä  ;) mitä noi ameriikanpojjaat on joskus täält turuust tilanneet

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #18201 : 30.05.2014 kello on 21:15 »
Nyt "toi yks" alkoi tutkia juhannusristeilyjä Tukholmaan. Ja mä
en ole vielä selvinnyt edellisten päivien laivareissustakaan. ..
Mua ei oikeesti vois mikään vähempää kiinnostaa kuin laivareissu... Toisin oli silloin, kun Cinderella ja mä oltiin vielä nuoria. Risteilyä suunniteltiin vuoden kohokohtana   :)

PUSSINUUSKAA tarttis saada isännälle. Mutta tuntuu tylsältä lähteä laivalle sen takia?  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.05.2014 kello on 21:38 »

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #18202 : 30.05.2014 kello on 23:33 »
    PUSSINUUSKAA tarttis saada isännälle. Mutta tuntuu tylsältä lähteä laivalle sen takia?  ;)

Kiersitte pitkin Eurooppaa ja silti nuuska pitää hakea ruotsinlaivalta ?   :-\

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #18203 : 30.05.2014 kello on 23:42 »
    Kiersitte pitkin Eurooppaa ja silti nuuska pitää hakea ruotsinlaivalta ?   :-\

Ei sitä kai saa kuin Ruotsista?  :(
    Mä en oikeesti nyt yhtään kestä edes kuulla ehdotuksia mistään risteilyistä, kun keikuttaa edellinenkin pätkä. Eikä nuo reissut ole koskaan halpoja.  :(

• Vieras
    « Vastaus #18204 : 30.05.2014 kello on 23:43 »
    Melko ilmava olo, kun kävelessä tuntuu välillä kuin astuisi tyhjän päälle!  :laugh:

Voi kun jäisikin tuollaiseen ilmavaksi oloksi, mulla kun menee niin se menee sitten kunnolla, jo pelkkä sängystä ylös nouseminen saa oksennuksen aikaiseksi.
    Onhan niitä tasapainoelimen siedätyshoitokeinoj a mutta se jolla on oikeasti herkkä tasapainoelin niin kuperkeikan tekeminen saa kerralla jalat alta eikä siihen auta mitkään pahoinvointitableti t, pelkästään aika auttaa... :-\

Käviskö tähän sitten se sanonta aika parantaa haavat  ;D

Ei sitä kai saa kuin Ruotsista?  :(

Mä oon luullut ettei sitä myydä Suomessa...mutta ettei edes muualla Euroopassakaan.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:13
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #18205 : 30.05.2014 kello on 23:55 »

Mä oon luullut ettei sitä myydä Suomessa...mutta ettei edes muualla Euroopassakaan.

Vain Ruåtsissa: http://fi.v2tobacco.com/EU-rules-on-snus.php

Ja viimeisen lauseen mukaan Tanskassa irtonuuskaa.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
    « Vastaus #18206 : 31.05.2014 kello on 01:56 »
    Odotan parhaillani vierasta, nukkumattia. Ei taida tulla kylään tänä yönä. On nämä sekatyöläisen vuorokausirytmit välillä aika syvältä. Aamulla pitäisi lähteä pirteänä lapsukaisia kuljettamaan kouluun.

• Vieras
    « Vastaus #18207 : 31.05.2014 kello on 08:02 »
    Voi kun jäisikin tuollaiseen ilmavaksi oloksi,
    Onhan niitä tasapainoelimen siedätyshoitokeinoj a mutta se jolla on oikeasti herkkä tasapainoelin niin kuperkeikan tekeminen saa kerralla jalat alta eikä siihen auta mitkään pahoinvointitableti t, pelkästään aika auttaa... :-\

Joo olet lähellä!  5kierrosta eteenpäin ja sitten heti perään taaksepäin niin siinä on hyvä keino treenata tasapaino aistia..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #18208 : 31.05.2014 kello on 08:18 »
    Aamuaskareet toimitettu ja hyvät yöunet vaunulla vietetty. Sotilaallinen järjestys on måste näin vaunussa punkatessa,muuten helkutti pääsee sekunnissa valloilleen! :D
    Ja mulle ei niin luonteenomainen piirre,,,,,
    Mut arki opettaa,,,,,,,nyt täytyy alkaan valmistella päivän työurakkaa,(huoh),mu ei se mitään,välillä näin.
    Hyvää lauantaita kaikille!                   t migel

• Vieras
    « Vastaus #18209 : 31.05.2014 kello on 08:44 »
    Haettu tuleva nelosluokkalainen todistustenjaosta ja nyt sitten vain odotellaan vanhempien kesäloman alkua jotta lomareissu voi alkaa..kovin on harmaata mutta ennusteet eivät povaa sadetta tälle päivälle savon tienoille.