seoli sitt taas lopputilipäivä
.. ensviikoll uudet kujeet..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1211 1212 [1213] 1214 1215 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
seoli sitt taas lopputilipäivä
Aamulla siirrytty Tornion puolelta "puskasta" Haparandaan ja Ikeaan. Ja minä kun olin vannonut etten tähän liikkeeseen enää astu. Naiset sai ylipuhuttua.
Vettä ripsii ja keli on aika tylsä. Saas nähdä mihin täältä. Kukkolankoski Ruotsinpuolella ois mukava paikka. Toisaalta Ranuallakin vois käydä karhunpentua ihmettelemässä... Puteli vaihettu ja muistia ostettu..
![]()
......ja muistia ostettu.. Voi kun se olisikin noin helppoa? Voi kun se olisikin noin helppoa?Niimpä! Jos rappeumaa niin sitä ei voi ostaa kortteina ja tikkuina.. ![]() Käyty viemässä papereita notaarin allekirjoitettavaks i/leimattavaksi Tikkurilan maistraattiin.
Kaupan kautta kotiin. Grillikyljet esikypsennyksessä uunissa. Ihana tuoksu, mutta eipä niitä vielä pariin tuntiin pääse ahmimaan! Lisää pyykkiä. Huippaa aika lailla edelleen. Jännä, kun se huiputus ei alkanut heti laivalta tullessa vaan vasta illemmalla. Melko ilmava olo, kun kävelessä tuntuu välillä kuin astuisi tyhjän päälle! ![]() Huippaa aika lailla edelleen. Jännä, kun se huiputus ei alkanut heti laivalta tullessa vaan vasta illemmalla. Melko ilmava olo, kun kävelessä tuntuu välillä kuin astuisi tyhjän päälle!Sitä ollaan wielä laivaKännissä! pienessä veneessä sitä humaltunnetta ei kerkiä tulla vaikka keikkuisikin paatti ![]() Sitä ollaan wielä laivaKännissä! pienessä veneessä sitä humaltunnetta ei kerkiä tulla vaikka keikkuisikin paatti Tuossako se selitys olikin? Auttaisko siihen muutama olut? ![]() Tuossako se selitys olikin? Auttaisko siihen muutama olut?Woithasinä kokeilla muutamaa tuopposta!! kerro sitten kuis sulla waahtoaa ![]()
joo mul on kans sama tunne kun on oltu viikon merellä testaamassa laivoja tuol utön eteläpuolella,hauska tunne,aivot heiluu viel kotisohvalla samaan tahtiin ku paatti ![]() joo mul on kans sama tunne kun on oltu viikon merellä testaamassa laivoja tuol utön eteläpuolella,hauska tunne,aivot heiluu viel kotisohvalla samaan tahtiin ku paatti En nyt tiedä siitä "hauskasta"... Diudiudiu... ![]() Viimeiset lehdet haravoitu ja kannettu metsään. Miksen mä olen aikaisemmin keksinyt, että ne on näppärä vetää haravalla LUMENTYÖNTIMEN päälle ja kantaa sillä? Sai kerralla mukavan setin eikä tarvinnut vanhoilla pyykkikoreilla kuskata! Lisää pyykkiä. Fortum ja Järvenpään vesi kiittää!
Laitettu leirintäaluetta avauskuntoon, melojille kanootteja viety Alakönkäälle ja tietty kesäksi duunipaikalle vaunu parkittu majotustilaksi.
Asesin peruutuskameran autoon ja pari tupakansytytin ja usb virttalähteitä kuskille. Sama homma tehty 3-vuotta peräkkäin kauheella kiireellä ennen lomaa
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1211 1212 [1213] 1214 1215 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|