Kierrelty ja kaarreltu Sastamalassa. Katutöitä kaupungissa. Mutta Pyymäen leipomossa makoisat munkikahvit!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1179 1180 [1181] 1182 1183 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kierrelty ja kaarreltu Sastamalassa. Katutöitä kaupungissa. Mutta Pyymäen leipomossa makoisat munkikahvit!
Juuri kävin vaihtamassa puhaltimen moottorin matkailukulkineesee n, olipa yllättävän kivuton vaihtaa.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla mitäs se tiplomatti siellä manailee
![]() kotiuduttu Livohkasta eli Livonsaareta tupabiilikin tyhjennyt retkieväistä ym kamoista tehty pyttäriä ja syötykkin nyt vaan laiskottelen ![]() ainiijuu käytiin tulessa Puu ilossakin ja oli siellä tunkua miten niin keskellä päivää sielläkin putiikissa oli niin paljon porukkaa ![]() no nyt on kuitenkin ostettu altaat halvalla tuonne pyykkikoneen ja tiskikoneen alle pääsyä kunhan ensin sinne saadaan uusi permanto mitäs se tiplomatti siellä manaileeTätä helvetin yhteis kunnan hyvin vointi valtiota,ja maksuja jotka pitäs olla jo pankissa omalla tilillä ![]() Tätä helvetin yhteis kunnan hyvin vointi valtiota,ja maksuja jotka pitäs olla jo pankissa omalla tilillä
Puuilo on minun kauppa, toinen on liiteri. Polttoaineet S-ryhmästä. Eipä sitä oikein muualla tarvitse asioidakkaan. Rahvaan elo on semmosta. Käytetty vaunu Espoon K1-katastuksessa, läpi meni
Maksoi 35€ SFC alennuksen kanssa (norm. hinta 45€). Puuilo on minun kauppa, toinen on liiteri. Polttoaineet S-ryhmästä. Eipä sitä oikein muualla tarvitse asioidakkaan. Rahvaan elo on semmosta. tuolla Raisisossa on toi puuilo ja on saanut hyvän vastaanoton kun aina siellä on hurjan paljon porukkaa nyt tuli meillekkin oikein paperi mainos ja kun oltiin siellä suunalla liikkeellä niin toki sinne piti mennä on siellä halpaa kaasuakin 15.90e juu ja liiterissä käydään aina kun sellaisen suunnalla liikutaan kuten s-markettiakin käytetään on jopa tällä kylällä moinenkin liike mutta K-superikin on myöskin käytössä se on hiukan kauempana mutta kun olen tällänen tarjoushaukka ![]() niin tarkaan luen tarjoukset ja sen mukaan sitten asioin ![]() Käytetty vaunu Espoon K1-katastuksessa, läpi meni Just
Puuhastelin muutaman tunnin kappeli hommissa. Nyt arvelin tehä piiitkiä rinkkilöitä. Tervetuloa keväinen viikonloppu, komia on iltaehttoo.
![]()
Puuilo on minun kauppa, toinen on liiteri. Polttoaineet S-ryhmästä. Eipä sitä oikein muualla tarvitse asioidakkaan. Rahvaan elo on semmosta. Eikö Tulliportinkadun St1 ole edullisempi kuin ABC, kun et oikein saa bonuksia. Ja onhan se lähempänäkin, paitsi mökille mennessä. Puuhastelin muutaman tunnin kappeli hommissa. Nyt arvelin tehä piiitkiä rinkkilöitä. Tervetuloa keväinen viikonloppu, komia on iltaehttoo. Kuvia pliis. Tehty klapeja mummulle ja vaihettu peräkäryyn uuvet takavalot....
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1179 1180 [1181] 1182 1183 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|