rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9933257 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #17295 : 11.04.2014 kello on 15:40 »

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17296 : 11.04.2014 kello on 15:51 »
Töitähän sitä vaan ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
« Vastaus #17297 : 11.04.2014 kello on 15:54 »
Ollaanko me ihan hulluja???  :o
Nuoruus ja hulluus. Vanhuus ja pähkähulluus.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:14
« Vastaus #17298 : 11.04.2014 kello on 16:44 »
Käyty töissä lepäämässä  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #17299 : 11.04.2014 kello on 17:38 »
Pesty ensi kesän koirankoppi miedossa sateessa. Tossa pitäis punkata koirien kaa :D :D :D Hah haa!

Saas nähä miten meitin käy????                   t migel :D

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17300 : 11.04.2014 kello on 17:45 »
 ^ Siiston näköinen vekotin!  Thumb

Täällä ollaan edetty kohtaan siivousolut (ei tarennut Tessussa ottaa) ja vaatteiden valinta reissuun. Kummasti sitä hellekelin kamaa toivorikkaana tuli pinottua kaappiin mukaan pakattavaksi!  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17301 : 11.04.2014 kello on 17:46 »
Pesty ensi kesän koirankoppi miedossa sateessa. Tossa pitäis punkata koirien kaa :D :D :D Hah haa!

Saas nähä miten meitin käy????                   t migel :D
On sulla ainakin oikean merkkiset vehkeet ;) :D Lippa puuttuu jylliksestä ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #17302 : 11.04.2014 kello on 17:49 »

Täällä ollaan edetty kohtaan siivousolut (ei tarennut Tessussa ottaa) ja vaatteiden valinta reissuun. Kummasti sitä hellekelin kamaa toivorikkaana tuli pinottua kaappiin mukaan pakattavaksi!  :laugh:
jos koht lähöss reissuun ni eikö ois sama laittaa lämmöt päälle ni näkee ett neki varmasti toimii ja ei näill keleil mee lämitykseen pullookaa kaasua viikos ja nimemen omaan kannattas lämmitellä kaasull jott se varmasti pelaa..

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17303 : 11.04.2014 kello on 18:28 »
jos koht lähöss reissuun ni eikö ois sama laittaa lämmöt päälle ni näkee ett neki varmasti toimii ja ei näill keleil mee lämitykseen pullookaa kaasua viikos ja nimemen omaan kannattas lämmitellä kaasull jott se varmasti pelaa..

Mä meinasin ehdottaa tuota Pasille, kunhan se kotiutuu töistä!  Thumb
No, tässä on kuitenkin viikko aikaa reissuun. Jos vaikka alkuviikosta, niin voi viedä petivehkeetkin sinne. Tessu kävi maanantaina Helsinki Caravanissa tsekattavana ja kaikki pitäis olla ok! Mä kyllä haluan nähdä ennen reissua, että lämppäri ja jääkaappi toimii.  :)
Ollaan lähdössä lämpimiin oloihin ja tarkoitus yöpyä kämppäreillä. Käytetään tod.näk. sähkölämmitystä se, mitä tarvitaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #17304 : 11.04.2014 kello on 19:12 »

Vai siisti! :D Kaukana siitä,- toi on aikas valmis tapaus. Ollut mulla varmaan about 9 vuotta vaatevarastona tms mökillä mut ollut kallion päällä tuulisella paikalla eikäs homehtunut-.

Pohja ihan pehmiä ovesta puolitoista metriä etiäpäin(oli jo ostaessa). Nyt jäykistän sen vesivanerilla ylhäältä päin ja that´s it.
Räsymatot päälle-kelpaa mulle ja koirille. :D :D :D
Ois mulla tossa laminaattiakin mut katotaan ny....Hyvä holkki siinä mielessä ettei maksa mitään ja ei tarvii sääliä. Voi ruuvata mitä haluaa kiinni ja noi koirakalterit sopii mainiosti ikkunoihin......... .............

Lämmöt päälle vaan tessuun ja sinne nauttimaan se prereissuolut :D :D :D

t migel

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.10.2020 kello on 08:27
  • Elämääni sohjolassa http://esperakko.blogspot.fi/
« Vastaus #17305 : 11.04.2014 kello on 20:21 »
tuo reppanoita kolahti,,,,,,

Mäkin ollut vaan laiskan panttina ja se joka toispäiväinen huushollin imurointi unohtui tuolla palmun alla loikoillessa :-*

Tarttee taas tehrä parannusta ku o sellanenki reppana Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17306 : 11.04.2014 kello on 20:22 »
    Ajelin auton piuhan päähän, hetki säätelyä ja kotiin vetokoukku reilu kaksi senttiä matalammalla. Täytynee siirtyä etsimään madallettua vaunua  :D
    Ja saunaankin ehdin rouvan perässä. Nyt muutama eversti parempiin suihin.

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
    « Vastaus #17307 : 11.04.2014 kello on 21:06 »
    Vai siisti! :D Kaukana siitä,- toi on aikas valmis tapaus. Ollut mulla varmaan about 9 vuotta vaatevarastona tms mökillä mut ollut kallion päällä tuulisella paikalla eikäs homehtunut-.

Pohja ihan pehmiä ovesta puolitoista metriä etiäpäin(oli jo ostaessa). Nyt jäykistän sen vesivanerilla ylhäältä päin ja that´s it.
    Räsymatot päälle-kelpaa mulle ja koirille. :D :D :D
    Ois mulla tossa laminaattiakin mut katotaan ny....Hyvä holkki siinä mielessä ettei maksa mitään ja ei tarvii sääliä. Voi ruuvata mitä haluaa kiinni ja noi koirakalterit sopii mainiosti ikkunoihin......... .............

Lämmöt päälle vaan tessuun ja sinne nauttimaan se prereissuolut :D :D :D

t migel

Tärkeintä on se missä itse viihtyy. Mikä Hobbyn tilanne on? Teitkö vai veitkö?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:12
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #17308 : 11.04.2014 kello on 23:30 »
    Hitto,tuli tänään iso propleema kännykän kanssa,mutta kun soitti KEV:lle niin kaikki järjästy. Onneksi täällä org:ssa on osaavia jotka auttavat. Peukut heille

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #17309 : 11.04.2014 kello on 23:57 »
    Tärkeintä on se missä itse viihtyy. Mikä Hobbyn tilanne on? Teitkö vai veitkö?

Hobby on mulla kausipaikalla kauniilla hiekkarannalla varustetulla alueella ja vielä hieman kesken mutta täysin kunnossa!
    Se on tolpassa kiinni ympäri vuoden ja välillä lämmitän sen oikein lämpimäksi kylmänä vuodenaikana...

Muuten Mjo ja Kahtaenvaihda! Toi lmc on vanha Kopparölainen! Ollut kausipaikalla siellä jollain vanhemmalla paliskunnalla.
    Pannukin siihen on vaihdettu,liekkö Mjon vaihtama? Siinä pannun päällä ainaski lukee että vaihdettu silloin ja silloin............ ......
    « Viimeksi muokattu: 12.04.2014 kello on 07:02 »