Töitähän sitä vaan 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ollaanko me ihan hulluja???Nuoruus ja hulluus. Vanhuus ja pähkähulluus. Pesty ensi kesän koirankoppi miedossa sateessa. Tossa pitäis punkata koirien kaa
Hah haa!Saas nähä miten meitin käy? t migel ![]() ^ Siiston näköinen vekotin!
Täällä ollaan edetty kohtaan siivousolut (ei tarennut Tessussa ottaa) ja vaatteiden valinta reissuun. Kummasti sitä hellekelin kamaa toivorikkaana tuli pinottua kaappiin mukaan pakattavaksi! ![]() Pesty ensi kesän koirankoppi miedossa sateessa. Tossa pitäis punkata koirien kaaOn sulla ainakin oikean merkkiset vehkeet Lippa puuttuu jylliksestä ![]()
^ Siiston näköinen vekotin!jos koht lähöss reissuun ni eikö ois sama laittaa lämmöt päälle ni näkee ett neki varmasti toimii ja ei näill keleil mee lämitykseen pullookaa kaasua viikos ja nimemen omaan kannattas lämmitellä kaasull jott se varmasti pelaa.. jos koht lähöss reissuun ni eikö ois sama laittaa lämmöt päälle ni näkee ett neki varmasti toimii ja ei näill keleil mee lämitykseen pullookaa kaasua viikos ja nimemen omaan kannattas lämmitellä kaasull jott se varmasti pelaa.. Mä meinasin ehdottaa tuota Pasille, kunhan se kotiutuu töistä! No, tässä on kuitenkin viikko aikaa reissuun. Jos vaikka alkuviikosta, niin voi viedä petivehkeetkin sinne. Tessu kävi maanantaina Helsinki Caravanissa tsekattavana ja kaikki pitäis olla ok! Mä kyllä haluan nähdä ennen reissua, että lämppäri ja jääkaappi toimii. ![]() Ollaan lähdössä lämpimiin oloihin ja tarkoitus yöpyä kämppäreillä. Käytetään tod.näk. sähkölämmitystä se, mitä tarvitaan. ^ Siiston näköinen vekotin! Vai siisti! Kaukana siitä,- toi on aikas valmis tapaus. Ollut mulla varmaan about 9 vuotta vaatevarastona tms mökillä mut ollut kallion päällä tuulisella paikalla eikäs homehtunut-.Pohja ihan pehmiä ovesta puolitoista metriä etiäpäin(oli jo ostaessa). Nyt jäykistän sen vesivanerilla ylhäältä päin ja that´s it. Räsymatot päälle-kelpaa mulle ja koirille. ![]() Ois mulla tossa laminaattiakin mut katotaan ny....Hyvä holkki siinä mielessä ettei maksa mitään ja ei tarvii sääliä. Voi ruuvata mitä haluaa kiinni ja noi koirakalterit sopii mainiosti ikkunoihin......... ............. Lämmöt päälle vaan tessuun ja sinne nauttimaan se prereissuolut ![]() t migel
tuo reppanoita kolahti,,,,,,
Mäkin ollut vaan laiskan panttina ja se joka toispäiväinen huushollin imurointi unohtui tuolla palmun alla loikoillessa ![]() Tarttee taas tehrä parannusta ku o sellanenki reppana Ajelin auton piuhan päähän, hetki säätelyä ja kotiin vetokoukku reilu kaksi senttiä matalammalla. Täytynee siirtyä etsimään madallettua vaunua
![]() Ja saunaankin ehdin rouvan perässä. Nyt muutama eversti parempiin suihin. Vai siisti! Tärkeintä on se missä itse viihtyy. Mikä Hobbyn tilanne on? Teitkö vai veitkö? Hitto,tuli tänään iso propleema kännykän kanssa,mutta kun soitti KEV:lle niin kaikki järjästy. Onneksi täällä org:ssa on osaavia jotka auttavat. Peukut heille
Tärkeintä on se missä itse viihtyy. Mikä Hobbyn tilanne on? Teitkö vai veitkö? Hobby on mulla kausipaikalla kauniilla hiekkarannalla varustetulla alueella ja vielä hieman kesken mutta täysin kunnossa! Se on tolpassa kiinni ympäri vuoden ja välillä lämmitän sen oikein lämpimäksi kylmänä vuodenaikana... Muuten Mjo ja Kahtaenvaihda! Toi lmc on vanha Kopparölainen! Ollut kausipaikalla siellä jollain vanhemmalla paliskunnalla. Pannukin siihen on vaihdettu,liekkö Mjon vaihtama? Siinä pannun päällä ainaski lukee että vaihdettu silloin ja silloin............ ...... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|