Ja kait täällä nyt joku tuntee Hurun perhettä,,,,,,mitäköhän fiilikselle tapahtuu jatkossa?
Mua vois kiinnostaa,- mulla tulee vaan vähän matkaa Korppoosta sinne Kallioon...
t migel
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1147 1148 [1149] 1150 1151 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja kait täällä nyt joku tuntee Hurun perhettä,,,,,,mitäköhän fiilikselle tapahtuu jatkossa? Mua vois kiinnostaa,- mulla tulee vaan vähän matkaa Korppoosta sinne Kallioon... t migel ![]() On tää hemmetin hankalaa. ;( Piirtelin pihakatos/leikkimökki suunnitelmaa ja listailin tarpeita tähän. Samalla paria modifiointia vaunuun suunnitteilla. Sopivan leppoisa päivä. Huomaa vasta, kun ottaa todella rennosti, kuinka välillä meno on aivan turhan hektistä ja aikataulutettua!
kun edellinen varoitteli liian herkkänä tien epätasaisuuksista (no eipähän kuski ainakaan päässyt nukahtamaan) Uudessa on myös murtohälytin ominaisuus ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Taitaa olla ihan kalasatamassa Vesijärven rannallaJoo!! huomasin, tuo juusto/rypäle ja viini kirvoitti vain mieleni ![]() Tupakinpoltosta nyt niin väliä, mutta tuosta lintsaamisesta vähän huutia!!Niimpä! kunhan kokeilee kumpaakin , ja on saanut nuhteita ja palautetta siitä mitä seuraa jos tavaksi ottaa,, ite tuprautan joskus, lintsata en kehtaa kun ottaa omalle tunnolle.... Tuli aloitettua uudessa työssä ja työpaikassa näin isyysvapaan jälkeen. Hieman oli hektinen aloitus kun päivään mahtui toimistoon ja työtovereihin tutustumista, työmaahan tutustumista ja kaksi parin tunnin palaveriaOnnea uuteen joppiin!! Ja Pienokaisen johosta....
![]() Mutta ei kai tässä nyt ole vaihtoehtoja? Mä oon kyllästynyt tähän kipuun ja jatkuviin saikkuihin. Kerkiin käydä vielä kerran ennen reissua! Kotona sohvalla makoilua. Pasi on tulossa töistä ja se kuulosti pelottavan virkeältä, kun on saanut aamulla nukkua. Ääh! Taatusti sillä on jotain loistavia ideoita esim kaasupullokauppaan lähtemisestä tai veroehdotuksien korjaamisesta tms! ![]() Mä en tykkää aamuvuoroista! ![]() Töiden jälkeen kiropraktikolla. Suht kallista lysti; vartti maksoi 65€.Kestääkö ottaa pientä hikeä jollain konstilla ja sitten kevyesti ja rauhallisesti venyttelyä..Makoilu ei kyllä ole parasta....omaehtoi nen ennalta ehkäisy...pikkuhilj aa voisi tulla hyväksikki Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1147 1148 [1149] 1150 1151 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|