rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9934135 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #17250 : 9.04.2014 kello on 17:50 »
;D

Söin sydämen muotoisen jauhalihapihvin. Likat sekotteli "taikinan" ja oma mies suurena rakkauden osoituksena varmaan värkkäs se sydämen mallisen piffin. Ja hyvää oli  :-*

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17251 : 9.04.2014 kello on 19:54 »
       Kestääkö ottaa pientä hikeä jollain konstilla ja sitten kevyesti ja rauhallisesti venyttelyä..Makoilu ei kyllä ole parasta....omaehtoi nen ennalta ehkäisy...pikkuhilj aa voisi tulla hyväksikki

Mä oikeesti ihmettelen näitä kaikkia lääkäreitä, fyssareita, kiropraktikoita: mitään ei saisi tehdä  :o
Eka terv.keskus-fyssari neuvoi "vetämään peräsuolta sisään" (kaverilta lainattu ilmaisu syvien vatsalihasten kehittämisestä)
Omt-fyssari sanoi, että just vois hiukan venytellä puolapuissa, joita meillä siis ei ole. Syvien vatsalihasten vuoro on kuulemma myöhemmin, kun iskias hoidettu.
Tää kiropraktikko sanoi ekalla kerralla, että älä tee mitään; saat vain lisää vahinkoa aikaiseksi. Eilen se sanoi, että takareittä saa venyttää varovasti, mutta ei polvi suorana, ettei se mene lukkoon!

Työterveyslääkärit ovat sanoneet, että älä tee mitään. 25-kiloiset säkit ja kanisterit töissä on kyllä ok!
Että silleen. Mä olisin odottanut, että joku auttaisi mua auttamaan itse itseäni!

Eilen illalla sitten se kaasupullo-jumppa. Meille on jäänyt tasa-arvoinen työnjako siltä ajalta, kun mä painoin 15 kiloa enemmän kuin Pasi, eli mähän ne punnersin bemarin kyytiin ja sieltä pois puolityhjinä ja täysinä. Illalla suihkussa teki mieli vain istua lattialle ja antaa veden valua niskaan. Huoks! Nopsaan siitä pyyhe ja viltit ympärillä sohvalle keräämään voimia!

Yllättäen tänään oli aamusta tosi hyvä olo. Pitäiskö mun nyt ottaa Tessusta yksi täysinäinen kaasupullo ja lähteä kiertämään talo ympäri pariin kertaan???  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:02
  • Kulkija
« Vastaus #17252 : 9.04.2014 kello on 19:58 »
Kaivoin kaasugrillin peitteen alta, ravistelin hiiren jemmaamat myrkkyjyvät pressun poimusta ja käytin grillin todella kuumana. Vähän öljyä parilalle ja makkarat, röstiperunat ja halloumijuustosiivu t perään. Olipa hyvää, kun kokillekin oli vielä yksi Bitburger.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
« Vastaus #17253 : 9.04.2014 kello on 20:11 »
Waihettu poljettavaan kumi.... ;D

Sitä kutsutaan muuten pessariksi...  8)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17254 : 9.04.2014 kello on 20:17 »
    Mä oikeesti ihmettelen näitä kaikkia lääkäreitä, fyssareita, kiropraktikoita: mitään ei saisi tehdä  :o
    Eka terv.keskus-fyssari neuvoi "vetämään peräsuolta sisään" (kaverilta lainattu ilmaisu syvien vatsalihasten kehittämisestä)
    Omt-fyssari sanoi, että just vois hiukan venytellä puolapuissa, joita meillä siis ei ole. Syvien vatsalihasten vuoro on kuulemma myöhemmin, kun iskias hoidettu.
    Tää kiropraktikko sanoi ekalla kerralla, että älä tee mitään; saat vain lisää vahinkoa aikaiseksi. Eilen se sanoi, että takareittä saa venyttää varovasti, mutta ei polvi suorana, ettei se mene lukkoon!

Työterveyslääkärit ovat sanoneet, että älä tee mitään. 25-kiloiset säkit ja kanisterit töissä on kyllä ok!
    Että silleen. Mä olisin odottanut, että joku auttaisi mua auttamaan itse itseäni!

Eilen illalla sitten se kaasupullo-jumppa. Meille on jäänyt tasa-arvoinen työnjako siltä ajalta, kun mä painoin 15 kiloa enemmän kuin Pasi, eli mähän ne punnersin bemarin kyytiin ja sieltä pois puolityhjinä ja täysinä. Illalla suihkussa teki mieli vain istua lattialle ja antaa veden valua niskaan. Huoks! Nopsaan siitä pyyhe ja viltit ympärillä sohvalle keräämään voimia!

Yllättäen tänään oli aamusta tosi hyvä olo. Pitäiskö mun nyt ottaa Tessusta yksi täysinäinen kaasupullo ja lähteä kiertämään talo ympäri pariin kertaan???  :laugh:
           Niimpä!  tuo on tuttua ...ootko käynyt urheiluhierojalla ? heiltä voi saada hyviä vinkkejä mikä ja missä lukkoja on..kysymällä saa tiedon jyväsiä..Yksi perustava on sellainen jotta jos selkä vaivaa on toden näköistä että jaloista se säteilee. edelleen suosittelen sitä venyttelyä ja jumppaa (aina ensin kevyt hiki)...se vaan tuntuu aluksi että paikat kipeytyy, mutta kun viitsii jatkaa pitempään niin se notkeuskin tulee ja jos vielä viitsii hieman lihaskuntoa kotosalla vaikka  harrastella, niin roppa kiittää ja elämän laatu nousee..parashan olisi että menisit oikiasti johonki jumppakerhoon ja sieltä saisit vinkkejä mitä ja miten hommaa voi kotonakin harjoittaa...

• Vieras
    « Vastaus #17255 : 9.04.2014 kello on 20:21 »
    Sitä kutsutaan muuten pessariksi...  8)
          Ite oot Pessari.... ;D..Tämä on polettava Ei pantava.. ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
    « Vastaus #17256 : 9.04.2014 kello on 20:28 »
    Kävin pankissa.

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17257 : 9.04.2014 kello on 20:28 »
           Niimpä!  tuo on tuttua ...ootko käynyt urheiluhierojalla ? heiltä voi saada hyviä vinkkejä mikä ja missä lukkoja on..kysymällä saa tiedon jyväsiä..Yksi perustava on sellainen jotta jos selkä vaivaa on toden näköistä että jaloista se säteilee. edelleen suosittelen sitä venyttelyä ja jumppaa (aina ensin kevyt hiki)...se vaan tuntuu aluksi että paikat kipeytyy, mutta kun viitsii jatkaa pitempään niin se notkeuskin tulee ja jos vielä viitsii hieman lihaskuntoa kotosalla vaikka  harrastella, niin roppa kiittää ja elämän laatu nousee..parashan olisi että menisit oikiasti johonki jumppakerhoon ja sieltä saisit vinkkejä mitä ja miten hommaa voi kotonakin harjoittaa...

:laugh: Nimenomaan tuttu urheiluhieroja on puoli vuotta usuttanut mua tälle kiropraktikolle. Ei ole houkutellut omalle vastaanotolleen, vaikka toimivat samoissa tiloissa. On seurannut tätä mun 7kk kestänyttä iskiasta ja uskoo, että ainoa, joka voi auttaa, on tämä Kalle-niminen heppu!  :)

• Vieras
    « Vastaus #17258 : 9.04.2014 kello on 20:32 »
    :laugh: Nimenomaan tuttu urheiluhieroja on puoli vuotta usuttanut mua tälle kiropraktikolle. Ei ole houkutellut omalle vastaanotolleen, vaikka toimivat samoissa tiloissa. On seurannut tätä mun 7kk kestänyttä iskiasta ja uskoo, että ainoa, joka voi auttaa, on tämä Kalle-niminen heppu!  :)
           Sinulla taitaa olla vissiin olla välilevy vikaa!!

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17259 : 9.04.2014 kello on 20:35 »

Ilmeisesti just sitä!  :(
    Jos tuleva 6 viikon loma ei auta, alkaa huumori loppua...  :-X

• Vieras
    « Vastaus #17260 : 9.04.2014 kello on 20:41 »
    Ilmeisesti just sitä!  :(
    Jos tuleva 6 viikon loma ei auta, alkaa huumori loppua...  :-X
             En itekkään menisi puukotettavaksi!!  Nyt olisi oikia oppinen selkä jumppa/venyttely paikallaan,, jos muillakin on toiminut niin miksei sinunkaan kohdalla...

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17261 : 9.04.2014 kello on 21:11 »
    Tänään onkin sitten ollut hyvä päivä: heräsin tervejalkaisena ja löysin pikkusiskon viestin, jossa kyseli ylimääräisiä kiikareita ja järjestelmäkameroit a. On koiralenkillä nähnyt liejukanan ja nyt polttelee päästä tarkemmin katsomaan ja kuvaamaan. On kyllä hiukan saanut tartuntaa jo aiemmin!
    No täähän on melkein kuin pääsisi itselleen hankkimaan: meiltä löytyy ihan omaksi vanha canonin eos20d ja ensi hätään lainaputki 55-250mm. Oli kiva surffailla etsimässä putkia.  :)
    Tosin lintu ja hevonen ei oikein onnistu yhdellä ja samalla vehkeellä.  :o

Töissä käytin terveen aamuhetken hyödyksi ja pistettiin kesätytön kanssa hösseliksi. Saatiinkin paljon aikaan. Tosi hyvä fiilis!  Thumb

Iltapäivällä käytiin kylillä pyörähtämässä. Pasi osti aurinkolasit, joita voi käyttää silmälasien päällä.
    Eye-fi- muistikorttia kameraan ei Prismasta löytynyt, mutta tilattiin se Prisman verkkokaupasta.

Huomenna onkin iltavuoro, eli ei stressiä eikä väsyä. Tehtiin sapuskaa.

Käytiin pihalla ja kuultiin kevään eka lehtokurppa!! Thumb
    Nyt alkaa "Bimbot metsässä" eli Viidakon tähtöset. Hetki sitä. Olikohan sieltä sitten tulossa joku futismatsi?

Eli ihan kiva päivä! Osaan kyllä olla iloinen päivistä, jolloin sattuu vain vähän.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
    « Vastaus #17262 : 9.04.2014 kello on 23:12 »

Siihen vikaan ei kiropraktikot, naprapaatit, mitä niitä nyt onkaan, auta. Pitää vaan kärvistellä.  Olisin pari vuotta sitten kelpuuttanutjo puukonkin mutta lekuri sanoi, että oota nyt, syö näitä, jos se vaikka kuivahtais...
    Menihän se. Nyt olis huumeita kaupan, kun niitä jäi yli.   8)
    Alan muuten uskoa siihen norjalaiseen poppamieheen, joka sanoi että välilevyvaivojenkin kanssa pitäis elää normaalia elämää. Kun noustaan sängystä, niin noustaan sängystä, eikä yritetä ottaa tukea ja varoa selkää...   ::)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
    • Omasta mielestä oikeen mukava mies
      • Urheilua aktiiveille
    « Vastaus #17263 : 9.04.2014 kello on 23:25 »
    Onko Kaijan selkää kuvattu magneettikuvissa? Jos ei niin se ensiksi. Asiantunteva kirurgi/selkäspesialisti tsekkaan kuvat. Sen jälkeen voi sitten miettiä mitä hierontaa, liikuntaa, niksauttelua on hyvä tai edes voi tehdä. Mulla meni (olen varmaan jo useitaa kertoja täällä avautunut aiheesta ) kaksi välilevyä. Jos jonkinmoista neuvoa ja yritystä oli. Vasta magneetti kertoi mitä oli tapahtunut ja sen jälkeen meni hoitisuunnitelma uusiksi. Jos jalkaan säteilevää kipua, ei hierontaa yms. Jos "vain jumissa"-kipua, liike on lääke. Mitään niksauttelua tai manipulointia ei mulle oma luottokirurgi suosittele. Mitään apua tähän siitä ei ole.
    Omahoitona varovainen venyttely, mutta ei saa käydä kipeää. Sekä tukilihasten maltillinen treenaus.

Mutta meitä neuvojia on monta. Monilla on joskus ollut selkä kipeä. Harvemmalla jatkuvaa kroonista särkyä ja raajojen oireilua tai tunnottomuutta.
    Magneetti...

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #17264 : 9.04.2014 kello on 23:56 »
    Siihen vikaan ei kiropraktikot, naprapaatit, mitä niitä nyt onkaan, auta. Pitää vaan kärvistellä.  Olisin pari vuotta sitten kelpuuttanutjo puukonkin mutta lekuri sanoi, että oota nyt, syö näitä, jos se vaikka kuivahtais...
    Menihän se. Nyt olis huumeita kaupan, kun niitä jäi yli.   8)
    Alan muuten uskoa siihen norjalaiseen poppamieheen, joka sanoi että välilevyvaivojenkin kanssa pitäis elää normaalia elämää. Kun noustaan sängystä, niin noustaan sängystä, eikä yritetä ottaa tukea ja varoa selkää...   ::)

Ei auta mitkään "poppakonstit". N. 10 vuotta sitten pisti kontalleen ja oli pakko lähteä hakemaan apua. Ensin otettiin röntgenit,sitten ultraäänikuvaus ja lopulta magneettikuvaus. Tuomio oli, että välilevy kulunut ja se, mita siitä on jäljellä on luiskahtanut sivuun. Ortopedi sanoi, että ei tarjota puukkoa ennen kuin on pakko. Kipulääkkeitä on syöty koko ajan, mutta silti on jatkuva pieni kipu alaselässä.