Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1142 1143 [1144] 1145 1146 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat.
![]() Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat. Nyt on kyllä vähä kateellinen ![]() Kiropraktikko tuntui hyvältä. Hetken jopa tuntui koipi terveeltä, mutta se kestää shoppailua yhtä huonosti kuin mun pääkin
![]() Kävin hankkimassa illaksi ruokatarpeita. Pasin tytär ja serkku perheineen tulee viettämään iltaa. Alkupalaksi erilaisia tapaksia, joiden suhteen olen ihan pihalla, sillä mun kokemukset rajoittuu aika murheelliseen ruisnappiin savuporo-tuorejuustotahnalla Peacock-teatterissa. 3€/kpl. Pääruoka, eli grillikyljykset on sitten jo tutumpia. Sitä paitsi grillaaminenhan on isännän homma! ![]() Tessu sai upouuden, kirkkaankeltaisen ämpärin. Tai se on oikeastaan puoliksi mun. Mun homma on täyttää puhtaat vedet ja viime kevään reissulla monessa paikassa ne oman tontin hanat oli niin surkeita, että kun yritin pitää kastelukannua siinä alla, se roiskutti niin, että olin korviani myöten märkä. Murrr! Nyt mä voin jättää ämpärin siihen alle (eipä tarvi könkkäakan pidella painavaa kastelukannua ilmassa yhtään enempää kuin kaatamiseen menee aikaa) ja kipata siitä kastelukannuun. No, mä en edes osaa avata vesihanaa niin, ettei sitä vettä olisi ympäriinsä... Anoin ja myönsin itselleni tunnin huilitauon ennen kuin menen kyökin puolelle tekemään jotain hyödyllistä! Kahvit piti tietty kippasta heti, kun sain ostokset kylmään.
tekastu tämmönenMikäs se oikein on? Sent from my iPad using Tapatalk Mikäs se oikein on? Villi veikkaus; ABS valokytkin tai airbagin valokytkin Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat. Melkein paras osa reissua! tekastu tämmönen Rele, lyyti ja pari vastusta... käyttötarkoitus epäselvä. ![]()
Rele, lyyti ja pari vastusta... käyttötarkoitus epäselvä.ol isiel yks bc547 kaverina ja muutama tiuti .. eli niinku arvattukkin niin viive hässäkkä absille tekastu tämmönenRolli tekee sen mitä tarvii jotta toimii!! Hah haa Rölli! Hyvin väännetty! Nyt ponuaski rulla taas vuuen etiäpäin
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1142 1143 [1144] 1145 1146 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|