rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9937293 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #17145 : 4.04.2014 kello on 09:27 »
Herätty aamukahville kuuntelemaan lintujen konserttia. Ovat aika meluisia nuo pikkuiset!  :)
Kohta lähdössä kokeilemaan, josko kiropraktikolla olisi joku hokkuspokkus-konsti iskiaksen hoitoon.
Lomaan kaksi viikkoa; olis kiva lähteä kahdella jalalla sen sijaan että makaan Tessussa napsimassa buranaa!
Hiukan tässä alkaa huolestuttaa, mitä kaikkea ennen lomaa pitäisi hoitaa. Mä uskon ja toivon, että Pasilla on reitti ja kämppärit suunniteltuna yhtä hyvin kuin viime vuonna. Se oli iPadiin ladannut kämppäreitten osoitteet ja melkein naviinkin. Mä olin ihan hämmästynyt, kun sillä oli kaikki valmisteltuna. Kotimaassahan mä istun kämppäriopas sylissä ja muutan mieltäni just ennen jotain tiettyä risteystä  :laugh:

Tessun emäntä on lähinnä keskittynyt pohtimaan, että pedataanko harmaat (sopii Tessun väritykseen), punaiset (lämmittää) vai siniset (viilentää) pussilakanat. Päädyin harmaisiin ja ostin sitten väreihin sopivat patakintaat ja keittiöpyyhkeetkin! Että näin järjestelmällinen mä olen. Ei taatusti jouduta hukkaan Euroopassa, kun vielä käsipyyhkeetkin sopii tyyliin!  ;D

Niin ja seuraavaksi mä myöhästyn sieltä niksauttajalta!  ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:43
  • viva la France
« Vastaus #17146 : 4.04.2014 kello on 10:54 »
Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat. ;)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #17147 : 4.04.2014 kello on 12:04 »
Herätty ja ruvettu jäiden polttoon. Kello viisi iltapäivällä elukka lääkäriin hakemaan tapeform tabletit koirille ja leimat passeihin. Sitten menoksi kohti ranskan maata. Huonosti palavat. ;)

Nyt on kyllä vähä kateellinen  :-X

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:43
  • viva la France
« Vastaus #17148 : 4.04.2014 kello on 12:15 »
Ja nyt on takatallikin jo lähtö kunnossa. On vene, onget, pojan pyörä ja potkulauta, juomat ja kaikki muu rekvisiitta
kyydissä.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17149 : 4.04.2014 kello on 13:15 »
Kiropraktikko tuntui hyvältä. Hetken jopa tuntui koipi terveeltä, mutta se kestää shoppailua yhtä huonosti kuin mun pääkin  :laugh:
Kävin hankkimassa illaksi ruokatarpeita. Pasin tytär ja serkku perheineen tulee viettämään iltaa. Alkupalaksi erilaisia tapaksia, joiden suhteen olen ihan pihalla, sillä mun kokemukset rajoittuu aika murheelliseen ruisnappiin savuporo-tuorejuustotahnalla Peacock-teatterissa. 3€/kpl.
Pääruoka, eli grillikyljykset on sitten jo tutumpia. Sitä paitsi grillaaminenhan on isännän homma!  ;)

Tessu sai upouuden, kirkkaankeltaisen ämpärin. Tai se on oikeastaan puoliksi mun. Mun homma on täyttää puhtaat vedet ja viime kevään reissulla monessa paikassa ne oman tontin hanat oli niin surkeita, että kun yritin pitää kastelukannua siinä alla, se roiskutti niin, että olin korviani myöten märkä. Murrr! Nyt mä voin jättää ämpärin siihen alle (eipä tarvi könkkäakan pidella painavaa kastelukannua ilmassa yhtään enempää kuin kaatamiseen menee aikaa) ja kipata siitä kastelukannuun. No, mä en edes osaa avata vesihanaa niin, ettei sitä vettä olisi ympäriinsä...

Anoin ja myönsin itselleni tunnin huilitauon ennen kuin menen kyökin puolelle tekemään jotain hyödyllistä! Kahvit piti tietty kippasta heti, kun sain ostokset kylmään.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #17150 : 4.04.2014 kello on 14:04 »
tekastu tämmönen :-X

ja sillä pissitty silmään katastusmiestä :D.. Leima tuli ,kun merkkivalot pelaa niinku pitääkin..

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:12
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #17151 : 4.04.2014 kello on 14:17 »

ja sillä pissitty silmään katastusmiestä :D.. Leima tuli ,kun merkkivalot pelaa niinku pitääkin..
Mikäs se oikein on?

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #17152 : 4.04.2014 kello on 14:20 »
Mikäs se oikein on?

Sent from my iPad using Tapatalk

Villi veikkaus; ABS valokytkin tai airbagin valokytkin

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17153 : 4.04.2014 kello on 14:22 »

Melkein paras osa reissua!  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
« Vastaus #17154 : 4.04.2014 kello on 14:38 »

Rele, lyyti ja pari vastusta... käyttötarkoitus epäselvä.   ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
« Vastaus #17155 : 4.04.2014 kello on 14:43 »
Hain sitikkaan vuojen ajoaikaa.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #17156 : 4.04.2014 kello on 14:49 »
Töitähän sitä ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #17157 : 4.04.2014 kello on 17:33 »
Rele, lyyti ja pari vastusta... käyttötarkoitus epäselvä.   ::)
ol isiel yks bc547 kaverina ja muutama tiuti .. eli niinku arvattukkin niin viive  hässäkkä absille

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17158 : 4.04.2014 kello on 17:36 »

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Rolli tekee sen mitä tarvii jotta toimii!!  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #17159 : 4.04.2014 kello on 17:43 »
    Hah haa Rölli! Hyvin väännetty! Nyt ponuaski rulla taas vuuen etiäpäin Thumb Thumb Thumb