|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuli oltua kuvattavana. Salamavalo välkkyen ajoin kehä I länteen
Malmin kohdalla. Saas nähdä tuleeko lehteen vai joudunkotunnistamaan itseni. Tuli oltua kuvattavana. Salamavalo välkkyen ajoin kehä I länteen Ei kai sinne ole tällä viikolla asennettu mitään pönttökameroita? Mun työmatkan varrelle? ![]() Oi että, se hierontahan on se parhain juttu koko reisussa. Mä voisin istua vaikka tuntikaupalla kun joku hierois päätä. Parturointikin on jokseenkin kivaa, mut toisaalta oma pää on kovin arka kovakouraiselle harjaamiselle tai sille hiusten lyhentämiselle "kynimällä" mä kans niin rakastan päänhierontaa aina meinaan nukahtaa siihen ja hampaiden putsaus on kans niin nukuttavaa et piti oikein nipistää itteetä ,etten ala kuorsaan ![]() terkui åbusest kyllä siellä vaan väsähtää mutta litterissä oli kerrankin niin iso paistinpannu 17.90 että saapi ukkokulta vikkelään lihapullia paistumasta kun menee useampi pullukka kerralla saa sit nähdä miten muuten toimii tuo mainion kokonen pannu ja löytyihän se hopeanvärinen pöytäliinakin kun monista kangaskaupoista sitä ensin etsin niin yllätävää Honkkaristahan se löytyi just sellanen mitä olin aatellutkin ja ei pidä varmaan sanoa että halvalla niin kuin sanoi sulo vileenkin ![]() Ei kai sinne ole tällä viikolla asennettu mitään pönttökameroita? Mun työmatkan varrelle? Ei ole uutta pönttöä. Siinä on usein se punainen volkkari paku, jonka takaikkunasta napsii kuvia. Se on siinä Malmin kohdalla sillan alla länteenpäin ajettaessa. Miten liekin olin niin ajatuksissani etten huomannu katsoa. ![]() Ei ole uutta pönttöä. En ole koskaan nähnyt! Kyttääkö ne enemmän ruuhka-aikaan? Kuitenkin jo yli 13 vuotta ajanut siitä melkein joka päivä! Mutta nyt osaan sitten varoa niitä paparazzeja! ![]() En ole koskaan nähnyt! Kyttääkö ne enemmän ruuhka-aikaan? Kuitenkin jo yli 13 vuotta ajanut siitä melkein joka päivä! Mutta nyt osaan sitten varoa niitä paparazzeja! kyllä niiden kamera-autojen takalasin erottaa helposti täälläkin pitävät sellasta harmaata tila-auton näköstä biiliä ja aina samas kohtaa ![]() ja ei voi erehtyä niin on tutka-auton näkönen et ihan naurattaa , kun ohi ajelen hissun kissun ![]() Kyllä kelpaa löylytellä Käyty Helsingissä moikkaamassa kahtaenvaihtajaa ja muutamaa muuta. Tälläinen jo maalaistunut pojankloppi oli hieman ihmeissään Helsingin kaistoista ja liikenteen hektisyydestä.
![]() Kyllä pulssi laski vasta tossa Karjaan kohdalla kun alkoi siintämään enemmän mettää ja kotipihalle kurvaillessa jo hymyilytti!kiitos vaan kahtaenvaihda neuvoistasi-kyllä ammattimies hommansa osaa ja sitä on kiva kuunnella kun niitä mukamas tietäjiä on niin moneen lähtöön! ![]() Tälläisen luonto-ja eläinrakkaan immeisen olisi vaikea asua Helsingissä tosin kyllähän sielläkin vastaan käveli erinnäköistä variksenpelättiä eipä siinä mitään mutta en niitä kotiini kuitenkaan huolisi... ![]() Helsinkiin on kiva mennä turistina ilman autoa ja ajella julkisilla ja yöpyä jonkun kaverin luona ja nauttia hienosta ja monikultturellisest a ravintolatarjonnast a-Ihan ykkösmesta sellaiseen! Mutta kyllä tuo kylmäsavulohileipä kotona maistui kylmän koffin kera! Kiitoksia vielä kerran neuvoista kahtaenvaihda! t migel Tilattiin ensimmäistä kertaa viikonlopun ruokakassit nettikaupasta ja todettiin että tästä tulee pysyvä tapa. Vaimolla meni ostosten tekemiseen 30 min tietsikan ääressä. Ostokset saapuivat kotiin sovittuun aikaan ja tuoretuotteet viimeisen päälle ja pitkällä päiväyksellä. On se kuulkaas juhlaa kun joku muu nuo helkatin painavat ostokset kerää ja tuo kotiin! Tuntuu pieneltä luxukselta lapsiperheen arjessa. Suosittelen kokeilemaan.
Poistin isomman auton liikennekäytöstä.
Pienempään laitoin nastarenkaat alle odottamaan liikennekäyttöön ottoa.
Eilen ajelin Joensuun kautta Lieksaan ja Nurmijärveltä nisukaffeen jälkeen Kuhmoon. Tänään Kuhmosta Kuopioon. Joensuusta asti kyllästetty tukki Kitroenissa. Joensuussa toivat trukilla tukin auton viereen, kysyivät missä peräkärry. Katselivat kuorossa hönttinä, kun sahasin tukin kahtia ja änkäsin Kitroeniin.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 954 955 [956] 957 958 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|