Aikasessa olet. Ehtii siis hyvin paistamaan parit harjoituskinkut ennen joulua.Niinhän se on perinteisesti menny
ja yks kinkku täytyy vielä ostaa varastoon, kun tossa helmi- maaliskuussa se maistuu taas oikeen hyvältä |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 953 954 [955] 956 957 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aikasessa olet. Ehtii siis hyvin paistamaan parit harjoituskinkut ennen joulua.Niinhän se on perinteisesti menny ja yks kinkku täytyy vielä ostaa varastoon, kun tossa helmi- maaliskuussa se maistuu taas oikeen hyvältä Vaihdettu Alffaan talvirenkaat ja autotallin tietokoneeseen biosin paristo.
Lääkärissä kävin polvikipua valittamassa. Lekuri laski polvesta desin vettä ja määräsi lääkkeeksi kuntopyörällä ajoa ja painon pudotusta.
Lääkärissä kävin polvikipua valittamassa. Lekuri laski polvesta desin vettä ja määräsi lääkkeeksi kuntopyörällä ajoa ja painon pudotusta.Käskikö niitä painoja polvelle vai varpaille pudottaa? Käskikö niitä painoja polvelle vai varpaille pudottaa? Eipä kertonut tarkemmin. Saan kait itse päättää. Tänään opiskeltu aggregaatin käyttöohjeita- eilen tuli hankittua sellainen. Nyt ei tarvi huolehtia jos koiranäyttelypaikal la yöpyy- saako aamulla autoa käyntiin kun on latausta varten varajärjestelmä.
Korjattu kaupan myymä CE-merkinnällä varustettu kaapeli.
Kulkimeen liitettävä pistoke oli viallinen eikä saanut kunnon kosketusta, joten uusi pistoke johdon päähän. Olisi tuolla ollut takuu voimassa, mutta uuden hakeminen olisi maksanut enemmän kuin uusi pistoke. Hävisi akkujen latausongelma. Kevyitä kotihommia. Tyhjensin jääkaapista vanhaksi menneitä lasipurkkien aarteita. Huuhdotut tölkit vein lasinkeräykseen ja hoidin samalla viikonlopun ruokaostokset.
(Lasketaanko tonic ja lime ruoaksi?) Seuraavaksi pitäis lähteä hiusten leikkuuseen. Ääh, mä inhoon! Monen tutun mielestä on niiiiin ihanaa olla hemmoteltavana, mutta mun mielestä siinä valuu elämästä hukkaan 45 min. ![]() Täytyy kertoa sille tytölle, että iskiaksen takia en pysty kauaa istumaan. Jos jäis se päänahan hieronta vähemmälle! ![]()
Auton tyhjennystä.
Pakattu viikonlopun kamat autoon kera koiran ja haettu pakastetavaraa myyntiin turkkusest..nyt tarttis saada muutama tunti kulutettua "järkevästi" eli töitä tehen..ei kyl yhtää nappais..voisi jo lähteä tonne saareen..
Pakattu viikonlopun kamat autoon kera koiran ja haettu pakastetavaraa myyntiin turkkusest..nyt tarttis saada muutama tunti kulutettua "järkevästi" eli töitä tehen..ei kyl yhtää nappais..voisi jo lähteä tonne saareen.. Aina kun luen teidän perheen ajankäytöstä, tulee kademieli ![]() Tosi hienoa että on puhtia ja haluja harrastaa yhdessä. Jes Auton tyhjennystä.Mulla taas päinvastoin. Auto pakattu ja varakaasupullo vaihdettu täyteen, kohta kohti vaunua Vuokattiin. ![]() Aina kun luen teidän perheen ajankäytöstä, tulee kademieli ![]() Tuo kalastus onki ny sellanen yhteinen harrastus..tietty caravaanailun lisäks ..tai no onhan tavallaan toi moottoripyöräilykin silloin ennen..tosin ku ajeltiin niin ajeltiin eri osoitteisiin..eli mies kävi eri ralleissa ku mä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 953 954 [955] 956 957 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|