Varmaan näin on..johan tuota eläke ikääkin nostavat.
Niimpä, töistä suoraan hoitokotiin. Nykyaikana ei ole trendikästä penskojen hyysätä sairaita vanhuksiaan, jos ei heistä saa kaksinverroin hyötyä.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Varmaan näin on..johan tuota eläke ikääkin nostavat. Niimpä, töistä suoraan hoitokotiin. Nykyaikana ei ole trendikästä penskojen hyysätä sairaita vanhuksiaan, jos ei heistä saa kaksinverroin hyötyä. ![]() kahviteltu ja laavailtu asuntoautoja alkaa kuume nousta
![]() kahviteltu ja laavailtu asuntoautoja alkaa kuume nousta Ymmärrän kahvittelun ja kuumeennousun mutta "laavailtu" mitä se taas tarkoittaa, menee minulta ohi? Ymmärrän kahvittelun ja kuumeennousun mutta "laavailtu" mitä se taas tarkoittaa, menee minulta ohi? no kun asutoautoja on paljon niin sivuja kertyy niin että se menee laavailuksi olisko parempi sana selailtu ![]() asiasta kolmanteen kymmenenteen viidenteen onko sulla nestekiertolämmitys lmc:ssä? no kun asutoautoja on paljon niin sivuja kertyy niin että se menee laavailuksi olisko parempi sana selailtu On nestekierto, aquaflex on lämpölähteenä..toim inut vuodesta -99 ja mjo peruskorjasi, ja nyt menee taas semmoinen palttiaralla 15v kun seurraavaa isompaa huoltoa tarvii tehdä, luulisin. On nestekierto, aquaflex on lämpölähteenä..toim inut vuodesta -99 ja mjo peruskorjasi, ja nyt menee taas semmoinen palttiaralla 15v kun seurraavaa isompaa huoltoa tarvii tehdä, luulisin. onko lämmönvaihdinta? nestekiertosta suunnitellu. LMC on kärki listalla. lämpiääkö se kuinka nopiaa sulla? yks truma hyymeri ollu ja jotenkin mieluummin ostas nestekiertosena. vaihtelu virkistää tai sitten ei onko lämmönvaihdinta? nestekiertosta suunnitellu. LMC on kärki listalla. On lämmönvaihdin, ja sillä saa ajon aikana sit vähän säästettyä kaasua ja pakkasella jos kämppä lämmin niin saa moottoria lämmittää ennen kuin rykäsee sen käyntiin. Toki lämpiää hitaammin kuin esim. ilmalämmitys, mutta kun on saavutettu optimi lämpö, niin tasasta lämpöä pukkaa joka nurkaan. Lämpiämään pistän ilmoista riippuen, niin noin vrk aijemmin ennen suunnitelua lähtöä..kosteus poistuu jos ei muuta syytä ole. Ikuisuus kysymys ilma vai nestekierto, minulla ollut kaksi autoa joissa nestekierto lämmitys ja muusta en osaa edes haaveilla..toki jos vain kesällä kurvailee niin sitten ei kalliimpaa nestekiertoa tarvi hankkia, mutta kun menemme myös pakkasilla kovimmat olleet siinä 30 asteen nurkilla,niin ollaan pärjätty. Toki nuo pakkaset ovat olleet ikäänkuin yllätys, emme tieten tahtoen lähde onneamme koettelemaan tuommoisilla lukemilla. On lämmönvaihdin, ja sillä saa ajon aikana sit vähän säästettyä kaasua ja pakkasella jos kämppä lämmin niin saa moottoria lämmittää ennen kuin rykäsee sen käyntiin. tämmönen ajatus maailma mullakin olis ![]() aateltu että jos tulis käytyä hiihtelemässä muuallakin kuin kotona ja auto tulis vähän kuin `ykkösautoksi´ niin se huumorikin meillä oli. kuumeilua kuumeilua ![]() nyt alkaa tekemään lihapullia ja muusia ja sit taas laavailemaan eikun selailemaan ![]() Varattu keväälle Finnlinesin tarjouksesta meno-paluu meille ja Tessulle
Blogin etusivulla juttua matkan suunnittelusta! Nyt on olo kuin lentoon lähdössä. Kiva, kun on jotain, mitä odottaa Tosin 5kk on pitkä aika. Toivottavasti pysytään terveinä eikä tule muutenkaan mitään esteitä. Kohta mä sitten alan kysellä ekan yön nukkumapaikasta, sillä ollaan Travessa illalla klo 21! Varattu keväälle Finnlinesin tarjouksesta meno-paluu meille ja Tessulle Onnesta jäykkänä, tiedän tunteen.. Mutta asiaan, siinä lähellä Lyypekissä on stelplazz jossa itse olin kun viimmeeksi sinne menin,sopivasti yön yli paikka ja aamulla pirteänä maantielle. Onnesta jäykkänä, tiedän tunteen.. Löytyykö tarkempaa tietoa, mistä ja miten illan hämyssä paikka löytyy? Onko se tuossa Links und rechts der Autobahn-opuksessa??? Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan ![]() Löytyykö tarkempaa tietoa, mistä ja miten illan hämyssä paikka löytyy? Kyllä ihan tarkat ohjeet ja koordinaatio pisteet löytyy..minulla on tuo saksan kielinen opus autossa jossa nuo on... jos ei nyt muuten löydy, niin käyn sen kaivelemassa. Ja toinen josta voi löytyä lisävinkkejä on tuo minun kirjoittama kertomus ulkomaanmatkailu osiossa "keväällä espanjaan" koitan kaivella sen jos et itse kerkeä ensin.. Täytyykin etsiä sun ketju!
![]() Tuossa Links und.... Kirjassa ei olekaan noita paikkoja. Onko joku Stellplaz fuhrer-opuskin olemassa? Tosin me aiotaan enimmäkseen olla kämppäreillä, niin ei varmaan kannata mitään kirjaa tilata painolastiksi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|