|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() kakkoskasetin toin kylppäriin uusien osien sisäpesuaineen kanssa, mahtasko mennä itsestään kun on oikein tiiviisti samassa rykelmässä uudet tiivisteet ja aineet Ei toimi; mulla ollut jo kaksi viikkoa alakerran kylppärissä ykköskasetti, uudet tiivisteet ja asennusohjeet, jotka jopa kuvasin ja panin kuvan facebookiin Pasia varten. ![]() Mutta on se ainakin puhdas: eka viikko sillä violetilla puhdistusnesteellä ja toinen sinisellä kemssanesteellä. Olen pyöritellyt kasettia eri asentoihin, että tiivisteen vaihtaminen olisi miellyttävämpi homma ![]() Liekö miten monimutkainen homma? ![]() Kaverit naapurista olivat eilen täällä laulamassa karaokea, ja kyllähän sen tietää, että laulaminen on rankkaa hommaa! ![]() Uuden Caravan-lehden luin loppuun; olin aloittanut ulkomaan matkakertomuksista. Isälle palaa kynttilä takapihalla. Nää sunnuntait on hiukan tylsiä päiviä, kun alkava työviikko jo kummittelee mielessä. Onneksi saa huomenna aamulla nukkua pitkään. Ei toimi; mulla ollut jo kaksi viikkoa alakerran kylppärissä ykköskasetti, uudet tiivisteet ja asennusohjeet, jotka jopa kuvasin ja panin kuvan facebookiin Pasia varten. No hö, hyvä se on kuitenkin huolella pestä ![]() onkos teillä paksukin jää jo siellä ? k698-15 cm, riippuu järvestä/paikasta. Koko ajan tulee paksuutta lisää. ![]() Kahvia ja kakkuakin oli tarjolla, jopa "ohikulkijalle". Nyt rötvään sohvalla ja katon töllöä.. Niin ja vedin kyllä tässä välillä vielä vähän maaliakin taulun pintaan.. Nyt tuli siitäki valmis
Aamupäivällä käytiin iskän luona kahveella ja iltapäivällä tuli omat lapset perheineen syömään ja kahville meille. Jostain kumman syystä jota en kyllä itse tiedä,lapset osti mulle lumian kun toi mun hyvin toiminut samppa on kuulemma ihan huono. Ja juuri kun olen sitä oppinut käyttämään,ja nyt sitten pitäis taas oppia uutta eli lumian käyttö,voihan pärse. Ahaa,rölli tais käydä Säkylän suunnalla kyläilemässä. Heii !!!! ihan simppeli on se lumia aatteles ,kun mäkin oon sen käytön oppinu ![]()
Ahaa,rölli tais käydä Säkylän suunnalla kyläilemässä.oot kummiski haaveillu semmosesta... ku kesällä kyselit nii tarkkaan ett mimmonen lumia ollu käyttää ![]() oot kummiski haaveillu semmosesta... ku kesällä kyselit nii tarkkaan ett mimmonen lumia ollu käyttääNiin mun ois pitänyt tilata jo keväällä työpuhelimeksi lumia jotta saisin sähköpostin luettua,siis työmääräykset,mutta jostain kummasta syystä en ole saanut sitä tehtyä. Nykyisin töissä mulle riittää kun luen ne työhommelit aamulla ja juuri ennen kotia lähtöä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|