rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9726446 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #14085 : 10.11.2013 kello on 11:48 »
Lähes neljännesvuosisata siitä, kun viimeksi aseeseen koskenut ja taas tänään.
Aamusta paukuteltiin kiekkoja ja päivä tussaroitiin mahtavien koirien ajamia fasaaneja. Päivällinen oli herkullista!
Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #14086 : 10.11.2013 kello on 15:39 »
Takatalli tyhjennä ja täytä, agrikaatti kyytiin ja talvimoodi päälle. Pulkkaa en vielä kyytiin nostanu, kakkoskasetin toin kylppäriin uusien osien sisäpesuaineen kanssa, mahtasko mennä itsestään kun on oikein tiiviisti samassa rykelmässä uudet tiivisteet ja aineet  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #14087 : 10.11.2013 kello on 15:46 »
kakkoskasetin toin kylppäriin uusien osien sisäpesuaineen kanssa, mahtasko mennä itsestään kun on oikein tiiviisti samassa rykelmässä uudet tiivisteet ja aineet  :)

Ei toimi; mulla ollut jo kaksi viikkoa alakerran kylppärissä ykköskasetti, uudet tiivisteet ja asennusohjeet, jotka jopa kuvasin ja panin kuvan facebookiin Pasia varten.  :laugh:

Mutta on se ainakin puhdas: eka viikko sillä violetilla puhdistusnesteellä ja toinen sinisellä kemssanesteellä. Olen pyöritellyt kasettia eri asentoihin, että tiivisteen vaihtaminen olisi miellyttävämpi homma  :-X

Liekö miten monimutkainen homma?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #14088 : 10.11.2013 kello on 15:50 »
Niin, tänään ei ole vaihdettu kasettiin tiivisteitä eikä tehty mitään muutakaan hyödyllistä.
Kaverit naapurista olivat eilen täällä laulamassa karaokea, ja kyllähän sen tietää, että laulaminen on rankkaa hommaa!  :laugh:
Uuden Caravan-lehden luin loppuun; olin aloittanut ulkomaan matkakertomuksista.
Isälle palaa kynttilä takapihalla.
Nää sunnuntait on hiukan tylsiä päiviä, kun alkava työviikko jo kummittelee mielessä. Onneksi saa huomenna aamulla nukkua pitkään.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
« Vastaus #14089 : 10.11.2013 kello on 16:27 »
Ei toimi; mulla ollut jo kaksi viikkoa alakerran kylppärissä ykköskasetti, uudet tiivisteet ja asennusohjeet, jotka jopa kuvasin ja panin kuvan facebookiin Pasia varten.  :laugh:

No hö, hyvä se on kuitenkin huolella pestä   :D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:08
« Vastaus #14090 : 10.11.2013 kello on 16:30 »
Lomailtu.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #14091 : 10.11.2013 kello on 17:05 »
k69
onkos teillä paksukin jää
jo siellä ?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:08
« Vastaus #14092 : 10.11.2013 kello on 18:35 »
k69
onkos teillä paksukin jää
jo siellä ?
8-15 cm, riippuu järvestä/paikasta. Koko ajan tulee paksuutta lisää.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #14093 : 10.11.2013 kello on 18:39 »
    Mitä lajia on kalaa tullut? keli näyttää oikein hyvältä, ainaski tuossa kuvassa

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #14094 : 10.11.2013 kello on 19:35 »
    Ruokaa tein aamulla kun pyysin isää syömään. Ja hyvää oli vaikka ite sanonkin  :P

Kahvia ja kakkuakin oli tarjolla, jopa "ohikulkijalle".

Nyt rötvään sohvalla ja katon töllöä.. Niin ja vedin kyllä tässä välillä vielä vähän maaliakin taulun pintaan.. Nyt tuli siitäki valmis

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #14095 : 10.11.2013 kello on 20:01 »
    hevy huussin sisuksia ja sähköjä tuunailtu viksumpaan kuntoon,jopa puolvuotta laatikossa ollut lukuvalo löysi paikkansa sängyn päävystä.viel pitäs leti nauhaa ripustaa toisenni ikkunan verholauvantaa."ohikulku" matkalla syöty kakkuu ja juotu kaffeet päälle.. tais siin sivuss mennä parit kylmäsavu lohi siivut ja kaikki oli hyvvää.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:13
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #14096 : 10.11.2013 kello on 20:21 »
    Ahaa,rölli tais käydä Säkylän suunnalla kyläilemässä.
    Aamupäivällä käytiin iskän luona kahveella ja iltapäivällä tuli omat lapset perheineen syömään ja kahville meille. Jostain kumman syystä jota en kyllä itse tiedä,lapset osti mulle lumian kun toi mun hyvin toiminut samppa on kuulemma ihan huono. Ja juuri kun olen sitä oppinut käyttämään,ja nyt sitten pitäis taas oppia uutta eli lumian käyttö,voihan pärse.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #14097 : 10.11.2013 kello on 20:27 »
    Aamupäivällä käytiin iskän luona kahveella ja iltapäivällä tuli omat lapset perheineen syömään ja kahville meille. Jostain kumman syystä jota en kyllä itse tiedä,lapset osti mulle lumian kun toi mun hyvin toiminut samppa on kuulemma ihan huono. Ja juuri kun olen sitä oppinut käyttämään,ja nyt sitten pitäis taas oppia uutta eli lumian käyttö,voihan pärse.

Heii !!!! ihan simppeli on se lumia
    aatteles ,kun mäkin oon sen käytön oppinu  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #14098 : 10.11.2013 kello on 20:28 »
    oot kummiski haaveillu semmosesta... ku kesällä kyselit nii tarkkaan ett mimmonen lumia ollu käyttää :D :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:13
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #14099 : 10.11.2013 kello on 20:43 »
    oot kummiski haaveillu semmosesta... ku kesällä kyselit nii tarkkaan ett mimmonen lumia ollu käyttää :D :D
    Niin mun ois pitänyt tilata jo keväällä työpuhelimeksi lumia jotta saisin sähköpostin luettua,siis työmääräykset,mutta jostain kummasta syystä en ole saanut sitä tehtyä. Nykyisin töissä mulle riittää kun luen ne työhommelit aamulla ja juuri ennen kotia lähtöä.