Töitä.Mie saan sentään olla joskus työmaalla tekemättä töitä,vai lasketaanko se kuitenkin työksi kun ei tee mitään!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Töitä.Mie saan sentään olla joskus työmaalla tekemättä töitä,vai lasketaanko se kuitenkin työksi kun ei tee mitään!
Pitkästä aikaa avasin netin. Olipa tullut tekstiä. Huh, huh
Nimittäin tekstin määrä. Olisi varmaan pitänyt ostaa nettiaikaa aamuun asti. ![]() Pitkästä aikaa avasin netin. Olipa tullut tekstiä. Huh, huh ![]() Hankittu ensimmäinen joululahja.
Kolmen kuukauden kuluttua on jo Tapaninpäivä. Oletko ihan varma, että ne on juuri sinne kadotettu?Noh olen sillä sieltä ne löyty ja aikas helpolla ![]() Noh olen sillä sieltä ne löyty ja aikas helpolla Pitkästä aikaa avasin netin. Olipa tullut tekstiä. Huh, huh ![]() Hankittu ensimmäinen joululahja. mulla onkin jo kahdelle pikkuväelle paketit ei kylläkään paketoituna ![]()
Herätty kotona
![]() Herätty kotonaMissäs sitten oikein kävit nukkumaan? (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) kivan näkönen on oikein kiva ja tilattu istumapaikat lentokoneeseen jotta varmaan pääsen hätäulosoven viereen Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|