Töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Fiiliskukkaan oli tullut taas muutama tuhat mittariin, joten alustan rasvasin. Kesä loppui, joten jos lähtisi viikonloppuna taipaleelle.
![]() Tultu Levitä kotiin. Ei pakkasta eikä lunta vaan ylen komeat ja kuivat kelit. Kotona vielä illalla pihan siivousta ja muita syystöitä ennen huomista sadetta.
Beverly hills muutettu syksyiseksi kotimaaksi, kun terassilta purin suihkulähteen, vein palmun ja pihasuihkun varastoon...se on syssy ny! Jotain valkoistakin tuli taivaalta, olisko ollut alijäähtynyttä vettä, tai jotain.
Beverly hills muutettu syksyiseksi kotimaaksi, kun terassilta purin suihkulähteen, vein palmun ja pihasuihkun varastoon...se on syssy ny! Jotain valkoistakin tuli taivaalta, olisko ollut alijäähtynyttä vettä, tai jotain.Oisko ollut lokkeja lähellä tahi muita siivekkäitä.... Oisko ollut lokkeja lähellä tahi muita siivekkäitä....Juu, lokit päästeli varpusparvia taivaalta ![]() Juu, lokit päästeli varpusparvia taivaalta Fiiliskukkaan oli tullut taas muutama tuhat mittariin, joten alustan rasvasin. Kesä loppui, joten jos lähtisi viikonloppuna taipaleelle.No meidän kuljin on nyt poissa liikenteestä,mutta kesänaikana kuitenkin kertyi kilometrejä kaikkiaan 9500 joista tosin lapset ajelivat melko tarkkan paritonnia. Aika hyvin kilometrejä kertyi vaikkei Tuuria kauenpana käyty. Äkkiä päiväkirjasta laskin että ett me oltiin reissussa 24 yötä ja ulkomailla käytiin 9 kertaa.
Äkkiä päiväkirjasta laskin että ett me oltiin reissussa 24 yötä ja ulkomailla käytiin 9 kertaa. Hyvähän se on Putinin polttoaineella ajella. Katsastusmiehen merkintöjä kattelin, kesäkuussa katsastettu: Ympäristö haitta kun perä vuoti öljyä (stefa vaihdettu), reikä pohjassa viellä odottaan tukkoa. Lisäsimpä samalla vaihdelootaan tipan öljyä ja käsijarruvaijerin vaihdoin. Nyt pääsee mutkasta tietä näkymättömiin.
Tätä ruusu bismarkkia olen harjoitellut koko illan.Tuon kultasepän opissa tekemäni ketju on vaan niin pirun kallis,niinpä olen tässä kokeillut eri vaihtoehtoja ohuemmalla langalla jotta saisin ketjun edullisemmaksi tehdä. Tuollaisen käätymallisen 60cm pitkän hopealanka kun maksaa jo pitkälti toistasataa ekua.
"Reiska" tuli tänään laitettua liikenteestä poistoon, reilun kuukauden tauko liikkumisissa tuon hirvenmetsästyksen ja koirakokeiden takia.
Jos yhden reissun tekis isänpäivän tienoilla ennen talvisäilytykseen vientiä. Tätä ruusu bismarkkia olen harjoitellut koko illan.Tuon kultasepän opissa tekemäni ketju on vaan niin pirun kallis,niinpä olen tässä kokeillut eri vaihtoehtoja ohuemmalla langalla jotta saisin ketjun edullisemmaksi tehdä. Tuollaisen käätymallisen 60cm pitkän hopealanka kun maksaa jo pitkälti toistasataa ekua. Yhdellä sanalla ..siisti ja taas etsitty rasteja tällä kertaa turun lentokentän maastoissa,on se vaan hieno toi syksyinen metsä
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|