^
Pätkähikkö harjalta alas kun kuvakulma on tuollainen
Pätkähikkö harjalta alas kun kuvakulma on tuollainen

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Pätkähikkö harjalta alas kun kuvakulma on tuollainen ![]()
En nuljahtanut tikkailta. Vaikka hyytelöitä housuun pakkas, joka kerta kun alas katsoin.
![]() On siinä kirkonrakentaja menetetty tuossa Höpössä kun vaan omaa kirkkoa tyytyy puuhastelemaan. Ja kävis papistakin samalla vaivalla
Kyllä Höpö on Tekijä,kommee on pytinki.Onko se viralliselta nimeltään tsasouna,rukoushuone vai joku muu?
No niin, nyt ulkopuoli on valmis mökkipuuhasteluissa . loistavaa, mahtavaa ,upeeta olen aivan mykkänä tuosta käden taidosta ![]() onnea sille hirweesti TÖITÄ, sen prkl 15 tuntia niinkuin joka päivä viime aikoina...täytyy kyllä sanoa, että hattua nostan niille, jotka tekee kahta duunia jatkuvasti.
Yö töitä, päivä nukkumista. Nukkumatin karattua näytin kuurausharjaa muutamalle kylpyhuoneelle.
![]() Jos joku on kuuhullu,niin minä olen puuhullu.
Täällä olisi puuhullulle touhua. Naapuri raivasi vähän palstaansa ja lupasi ottaa polttopuuksi kaikki rangat. Rankoja on varmaan satoja. Itsellä ei oikein onnistu, kun pienen rupeaman jälkeen selkä- vaiva ilmoittaa olemassaolostaan. Keittelin vähän isomman
satsin raparperi-mansikkakeittoa.Nyt mä haen kupin kahvia ja menen pihalle haistelemaan aamua. Kitutunti ![]() Aamun pyörälenkki 21.5 km tehty. Kuulas oli ilma ja syksyn tuntua, kun lämpötilakin oli pudonnut +1:een asteeseen.
Jos joku on kuuhullu,niin minä olen puuhullu.No voihan..mutta kalliita klapeja tulee lähteä täältä asti tekemään ![]() Oli mukava yöpyä Kuivaniemen Vatungissa.
Kohta Sonkamuotkaan kahveelle ja jotahi tarpeellista osteleen.:-) Oli mukava yöpyä Kuivaniemen Vatungissa.Mitenkä häiritsi tuo tuulivoimala sinua? Mä oon nostellu verenpainetta.. ![]() Mitenkä häiritsi tuo tuulivoimala sinua? äläpäs nyt nostele niitä verenpaineita siittä kun ei hyvää seuraa vaan istu hetkeksi ja hengitä syvään sisään ulos pistä silmät kiinni ja kuuntele hengitystäs siirry johonkin ihanaan tapahtumaan ja nauti siittä hetki ja kas verenpaineet taas normalisoituvat mutta tämä vain ,jos ei ole putiikissa ketään muuten asiaks iloista päivää ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|