ihmetyttää hieman
mitä outoja pottuja oon ostanut
kun kiehuu tuolla hellalla tunnin
mitä outoja pottuja oon ostanut
kun kiehuu tuolla hellalla tunnin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
ihmetyttää hieman
mitä outoja pottuja oon ostanut kun kiehuu tuolla hellalla tunnin ![]() Elä hyvä ihminen nosta paineita,joudut syömään lääkkeitä niinkuin minäMulla pitäs olla lääkitys, mutta nyt kun oon syönyt pääsääntöisesti paljon kasviksia jne niin on vp:t pysyny ilman lääkitystä kurissa ihmetyttää hieman Mein potut ei kyllä alle tunnin tahdo kiehua millään.. ![]() Mein potut ei kyllä alle tunnin tahdo kiehua millään..Meillä on ollu mont kertta potut ihan rikki ennen ku ovat ees kypsyneet..Viikolop ull keitetti Pirkan kesäperunoita jotka oli siiklii ja ne ei hajonnu ollenkas..laitoin ne kuumaan veteen kiehuun ja niin oliva hyvei että Meillä on ollu mont kertta potut ihan rikki ennen ku ovat ees kypsyneet..Viikolop ull keitetti Pirkan kesäperunoita jotka oli siiklii ja ne ei hajonnu ollenkas..laitoin ne kuumaan veteen kiehuun ja niin oliva hyvei että noita samoja oli täälläkin enkä nyt laittanut kuin sen mikä tuli tuosta hanasta kuuma vettä no sentakia varmaan kestikin sen tunnin jos ei ylikin vaikka pottuja juoksutin kuumalla vedellä jot eivät oleet kylmiä edes ![]() Meil on vaan ton koon kanssa ongelmia.. osaa appiukko kasvattaa ainakin isoja pottuja itse en ole vielä pottuihini koskenut joita kasvatan vaan tuolla muovilaatikossa ja laitoinkin ne aika myöhään ,jotta ehkä ens kuussa syömme oman laatikon pottuja en voinut laittaa omanmaan kun eivät kasva maassa jos on saitoisa satsi niin sitten pakastan pienen ryöppäyksen jälkeen ja saadaan "omanmaan" lue laatikon pottuja syödä jouluna njam
Rappuset tervattu.
![]() Turhan Höpöttäjälle
kädentaidoista 10 Uudenkarheeseen (2006)
autoon tuli vaihdettua hehkut, nyt on selkä kipee Erikoinen vika, hehku palanut niin robottivaihteet ei toiminut automaatilla, ainoastaan manuaalisesti ![]() Mennää illaksi vaimon kanssa tutustumaan pojan tämän vuotiseen opettajaa koululle. Maanantaina alkaa uusi lukukausi.
On hiukan erilainen tilaisuus kuin suomessa. Vanhempainyhdistys myy koulun pihalla virvokkeita aikuiseen makuun eli olutta ja viiniä on tarjoilla. Ja jos vanhat merkit pitää paikansa niin paikalliset isit kerää pitkän pöydän ja nostaa joka kolmannen tuolin kohdaalle tyhjän olutkorin täytettäväksi. Ja varmaankin on hyvän asian takia uhrauduttava ja juotava oma osuus pois eli noin 8kpl 2,5dl pulloa olutta pois. Vaimo joutuu ehkä lasin tai kaksi viiniä nauttimaan, joten naisten osa on helpompi tuossa yhdistyksen tukemisessa. Joten tasa-arvoa olisi saatava edistettyä täälläkin päin maailmaa, tosin ei liian äkkiä. ![]() Bavaria toihan kuulostaa hyvälle
ei täällä saa koulunpihalla juoda kuin kaffet ,teetä,mehua tai vettä mutta yleensä ei ole sitäkään ![]() noita juomia vain silloin saa ostaa kun on myyjäiset ym markkinat siellä ![]() Rappuset tervattu.Käyttökuiva ensi kesänä ![]()
Käyttökuiva ensi kesänäViikon päästä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 814 815 [816] 817 818 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|