mietin keitä olikaan minun rippikoulussa
niin en muista kuin yhden joka asui naapurissa melkein
pitääkin kaivaa rippikuva esille jostain ,joskos palautuis sitten mieleen
nyt alan epäilemään ,että on ihan okeesti se klementia tai jokin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
mietin keitä olikaan minun rippikoulussa niin en muista kuin yhden joka asui naapurissa melkein pitääkin kaivaa rippikuva esille jostain ,joskos palautuis sitten mieleen nyt alan epäilemään ,että on ihan okeesti se klementia tai jokin ![]()
Mut sen jälkeen käyty kaupast ostaan hornetteja mitkä kypsyy paraaikaa auton grilliuunis.. eikä jaksanu ettii anjalankosken hienoi puskaparkkei joten parkkeerasin kirpparin eteen inkeröisess... jos kävis kantrin aamupalall ku herää jos ei ite jaksa kaffet keittää...
![]() ettei niitä sienä oo ainakaan täällä ![]() mutta metsänaapuri on todella hyvin hoitanut mettäänsä ihan käwi kateex mutta ehkä meilläkin sit joskus ![]() Siirtänyt äidin haudanhoitosopimuks en omiin nimiini perheen vanhimpana. Käynnistänyt tiskarin ja pyykkikoneen. Varmistunut, että saadaan Tessu korjaamolta ennen viikonloppua. Uurnanlasku on perjantaina Raumalla ja paluumatkalla jäädään ainakin yhdeksi yöksi Sieravuoreen, johon tulee myös Iskelmäfestareilla tavattu pariskunta, joka auttoi meitä siellä myrskytuhojen jälkipyykissä. Martti Servo ja Napander perjantaina Sieravuoressa, mutta eihän mun ole pakko mennä liian lähelle kuuntelemaan? ![]() Listannut elokuun pihalintuja. Ilahduttavan paljon niitä on näkynyt ja kuulunut, 21 lajia. ![]() Pakannut tyhjiä pulloja ja tölkkejä Lidliin vietäväksi. Täytyy töihin ajellessa ostaa sieltä lisää halpaa, hyvää kivennäisvettä. Uusinut kestolotot. Ehkä kohta meillä on jättikokoinen Carthago, jonka takatalliin saa Smartin? ![]() Kivoja nää iltavuorot. Ainakin näin aamupäivällä. ![]() aikas puuhatäti näin aamusta kun itse en saa mitään aikasiksi vasta suunnittellu asteella kaik hommat nyt kyllä kaivan mattonpesuvälineet tuonne pihalle ja alan kuuraamaan mattoja kun aurinkokin paistaa ja linnut laulaa niiden tahdissa on helppo työskennelä ![]() No nyt on sitten tokotit ruiskutettu pahimpiin kohtiin PS> Mik' piru nyt iski koneeseen kun erikois merkit ei n'y __ tuonkin piti olle kysymys merkki Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|