Saas nähdä mikä on laatu tällaisessa vähän oudommassa läpykässä.
Alku ainakin tuntuu lohdulliselta entiseen verrattuna, niin tämä on
Huawei ascend p6
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saas nähdä mikä on laatu tällaisessa vähän oudommassa läpykässä. Alku ainakin tuntuu lohdulliselta entiseen verrattuna, niin tämä on Huawei ascend p6 Jospa minäki.. Töitä Bongattu Röllin auto. Komia peli!
![]()
nyt on niin kova pilkki menossa että on pakko siirtyä tuonne nukkumatin saareen tai ainakin yrittää sinne pääsyä nukkukaapas hyvin kunhan sen aika koittaa itse kullekkin ![]() 2-vuotias hoitolapseni totesi mulle "mä panisin, ipsuu" (käyttämällä tosin etunimeäni) ![]() Suomi ei ole kaverin äidinkieli ja siksi on kova "panemaan" millon mitäkin. Tarkoitti tuolla siis "suomeksi" että minä sain laitettua, ipsu (kengät jalkaan itse) paluumatkalla jäädään ainakin yhdeksi yöksi Sieravuoreen, johon tulee myös Iskelmäfestareilla tavattu pariskunta, joka auttoi meitä siellä myrskytuhojen jälkipyykissä. Martti Servo ja Napander perjantaina Sieravuoressa, mutta eihän mun ole pakko mennä liian lähelle kuuntelemaan? Mää virtuaalisesti sit heiluttelen täält järven toiselt pualelt ![]() poistetuksi yhden kiusaavan "ominaisuuden". Pienten harmien takia on tullut ajetuksi about 1500 km. Sattuu olemaan myyjä ja huolto sen verran kaukana. Olisin voinut poistaa tuon "ominaisuuden" itsekin, mutta en kajoa takuun voimassa ollessa. Hyvä kun töihin sieltä kerkes niin puhelin soi ja huoltomies juttelee että yhden ikkunan tiiviste vähän vuskannu... kosteutta.... no hyvä juttu se että ottivat samantien työnalle ja vahinko oli pieni.. epäili että pelkkä kuivatus riittää...... no aika näyttää... -B
Syyskuun lopussa meillä miitti järven toisella puolella, Vaskirannassa. ![]() Koko järven ympärys tuttua, sillä parina vuonna ollaan osallistuttu siellä linturalliin. Tänään olen noussut turhan aikaisi, mutta pääsin nauttimaan hiljaisesta talosta muiden nukkuessa. Istuin pihalla aamukahvilla ja tupakalla ja juttelin pihalinnuille. Ärhenteleville talitinteille kerroin, että vaikka setä ja täti heltyivät tarjoamaan pari kourallista pähkinää viikonloppuna niin talviruokinta ei todellakaan ala vielä pitkään aikaan. Sorry! ![]() Tessusta tuodut pestyt tyynyt ja peitto pujotettu tyynyliinoihin/pussilakanaan odottamaan, että saadaan auto pihaan. Kylpytakit ja pyyhkeet pakattu Ikean kassiin. Muutenkin kävin läpi, mitä kaikkea sieltä tuotiin sisälle, kun auto lähti korjattavaksi. Lehtiä ja pahveja kerätty kierrätykseen vietäväksi, kunhan saan aikaiseksi lähteä kauppareissuun. Huoks! Illaksi sitten töihin ja ilmeisesti lyhyellä vuoron vaihdolla aamulla takaisin. 2x45km siinä välissä ajettavaa. No, murehdin sitä sitten, jos kello soi huomisaamuna 04.50. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|