Käyty korjuuttamassa tuo lohjennut hammas. Nyt naamavärkki puoliksi puudutettuna odotellaan puudutuksen loppumista. Ei edenleenkään mikään miellyttävä istuin tuo hämmäslääkärin tuoli. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty korjuuttamassa tuo lohjennut hammas. Nyt naamavärkki puoliksi puudutettuna odotellaan puudutuksen loppumista. Ei edenleenkään mikään miellyttävä istuin tuo hämmäslääkärin tuoli.
![]() Käyty korjuuttamassa tuo lohjennut hammas. Nyt naamavärkki puoliksi puudutettuna odotellaan puudutuksen loppumista. Ei edenleenkään mikään miellyttävä istuin tuo hämmäslääkärin tuoli.Sehän on mukava siinä istua aurinkolasit päässä ja puudutus päälle ![]() Sehän on mukava siinä istua aurinkolasit päässä ja puudutus päälleMä en edelleenkään tykkää siitä kun joku sorkkii mun suussa. ![]() Ajettu Lapinlahdelle, kaikkea sitä...
Mä en edelleenkään tykkää siitä kun joku sorkkii mun suussa.Mutta sekin parempi,kuin kauhea hammas särky ![]() Mutta sekin parempi,kuin kauhea hammas särkyNo joo. ![]()
Otin käyttöön vähän aikaa sitten saamani matkalaukkuvaa´an. Olipa hyödyllinen testi. Punnitsin auton tyhjemmän pullon ja grillin pullon. Niinhän siinä kävi, että vaihtoon meni. Auton pullossa oli 3 ja grillin pullossa 10kg kaasua. En viitsi lähteä pohjoiseen kylmään noin tyhjällä pullolla, vaikka toinen autopullo onkin täynnä. Siks´ toisekseen tuo 3kg riittää grillissä piiitkääään.
Siispä vaaka tienasi jo hintansa, varsinkaan kun se ei maksanut mitään, oli tullut kylkiäisenä. Sillä lailla.Fiat on alusta..... No Toyota mies ei noita Mersuja tunnista.
![]() Eli se tuo avattaren kuva ei ollutkaan Sprinteristä vaan ilmeisesti henkilöautosta, mutta kaipaa lisää tietoja siitä Fiatista, matkailuautojen oikeasta ja ainoasta alustasta. ![]() Adria Matrix Axess 650..... Fiatin alusta 2.3 koneella.
Adria Matrix Axess 650..... Fiatin alusta 2.3 koneella. Lisää Adria miehiä. Laitahan autosta heti kuva niin voidaan ihastella porukalla. Lisää Adria miehiä.Mihinkä se tämä maailma on menossa ![]() Lisää Adria miehiä.Eipä ne sitä vielä luovuta,,, mutta kyllähän googlella kuvat löytyy Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|