|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Käyty korjuuttamassa tuo lohjennut hammas. Nyt naamavärkki puoliksi puudutettuna odotellaan puudutuksen loppumista. Ei edenleenkään mikään miellyttävä istuin tuo hämmäslääkärin tuoli.Sehän on mukava siinä istua aurinkolasit päässä ja puudutus päälle ![]() Sehän on mukava siinä istua aurinkolasit päässä ja puudutus päälleMä en edelleenkään tykkää siitä kun joku sorkkii mun suussa. ![]() Mä en edelleenkään tykkää siitä kun joku sorkkii mun suussa.Mutta sekin parempi,kuin kauhea hammas särky ![]() Mutta sekin parempi,kuin kauhea hammas särkyNo joo. ![]()
Siispä vaaka tienasi jo hintansa, varsinkaan kun se ei maksanut mitään, oli tullut kylkiäisenä. Sillä lailla.Fiat on alusta..... ![]() Eli se tuo avattaren kuva ei ollutkaan Sprinteristä vaan ilmeisesti henkilöautosta, mutta kaipaa lisää tietoja siitä Fiatista, matkailuautojen oikeasta ja ainoasta alustasta. ![]() Adria Matrix Axess 650..... Fiatin alusta 2.3 koneella. Lisää Adria miehiä. Laitahan autosta heti kuva niin voidaan ihastella porukalla. Lisää Adria miehiä.Mihinkä se tämä maailma on menossa ![]() Lisää Adria miehiä.Eipä ne sitä vielä luovuta,,, mutta kyllähän googlella kuvat löytyy Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|