Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9937555 kertaa)
« Vastaus #9692 : 12.05.2013 kello on 19:40 »
Mä oon luullut että karavaanarit on vähemmän kesämökkikansaa, mutta täytyypi vaan ihmetellä sitä tarmoa jolla karavaanari reissailee matkailuautolla/-vaunulla ja siihen lisäksi hoitaa omakotitaloa ja vieläpä jaksaisi hoitaa kesämökkiä...sehän on kaksi omakotitaloa ja niiden hoito pihojen lisäksi. 
« Vastaus #9693 : 12.05.2013 kello on 19:40 »
Joo vähän näinkin. Isäni sairastumisen takia mulla on jo ihan tarpeeksi työmaata kun kahta omakoti taloa pidän kunnossa.
Juuri näin se on monella vaanarilla tilanne. Tuo vanhempien polvien varallisuus koituu vain turmioksi. Saas nähdä, että pääseekö oma jälkikasvu helpommalla. Vaikka tuskin, se peritty omaisuus on tietyllä tavalla rasite kun sitä ei myöhemmät sukupolvet oikein osaa tai kehtaa, halua lähteä hävittämään. Niinkuin jokin intiaaniheimo on todennut=miten joku voi tämän allamme olevan maan omistaa ?
« Vastaus #9694 : 12.05.2013 kello on 19:45 »
Juuri näin se on monella vaanarilla tilanne. Tuo vanhempien polvien varallisuus koituu vain turmioksi. Saas nähdä, että pääseekö oma jälkikasvu helpommalla. Vaikka tuskin, se peritty omaisuus on tietyllä tavalla rasite kun sitä ei myöhemmät sukupolvet oikein osaa tai kehtaa, halua lähteä hävittämään.
Niinkuin jokin intiaaniheimo on todennut=miten joku voi tämän allamme olevan maan omistaa ?
Vaan minäpäs pääsen moisesta,tai olen päässyt,olen luopunut kaikesta,lapsille,nyt en omista mitään,kevyt olo !
« Vastaus #9695 : 12.05.2013 kello on 19:50 »
Vaan minäpäs pääsen moisesta,tai olen päässyt,olen luopunut kaikesta,lapsille,nyt en omista mitään,kevyt olo !
Tätä se ison kirjan teksti taitaa juuri tarkoittaa= isien pahat teot siirtyvät kolmannelle ja neljännelle polvelle 
« Vastaus #9696 : 12.05.2013 kello on 20:41 »
Mutta sillä se lähti millä oli tullutkin 
Ja lisää tuli. 
« Vastaus #9697 : 12.05.2013 kello on 21:09 »
« Vastaus #9698 : 12.05.2013 kello on 22:55 »
Pystytetty huvimaja, 24 €, ja laitettu grillipaikka käyttökuntoon. Koegrillaus tehty. 13 kesää ehti ...tuttaa ennen kuin nyt laitettu kuormalavojen kanssa grillipaikka vaakasuoraan. Apuna oli vatupassi eli vesivaaka eli tasain eli millä nimellä kukin haluaa sitä kutsua. Ei ollut neuvostoliittolaist a mallia.
« Vastaus #9699 : 13.05.2013 kello on 08:21 »
Mä oon luullut että karavaanarit on vähemmän kesämökkikansaa, mutta täytyypi vaan ihmetellä sitä tarmoa jolla karavaanari reissailee matkailuautolla/-vaunulla ja siihen lisäksi hoitaa omakotitaloa ja vieläpä jaksaisi hoitaa kesämökkiä...sehän on kaksi omakotitaloa ja niiden hoito pihojen lisäksi. 
Se on niin kiva tulla mökille omaan rauhaan, kun on reissannut pitkin mantuja ja yöpynyt puskissa ja alueilla. Nyt kesällä ollaan enempi mökillä, talvi ja varsinkin syksy on enempi karavan aikaa. Kotonakin ollaan puolenkymmentä viikonloppua vuodessa.  Omakotitalo ja mökki olisi jo liian työteliäs ratkaisu. 
« Vastaus #9700 : 13.05.2013 kello on 08:28 »
« Vastaus #9701 : 13.05.2013 kello on 08:34 »
Eikös se "fiilis-kukka" ole toinen mökki,tosin isompi tontti . 
Käs on kohta siinä kunnossa, että piikkikumit heitän Fiiliskukan alta pois, sitten naatimma isommasta tontista, viimmeistään 31.5:ttä Jojensuuhun, Suomen suven avaukseen. 
« Vastaus #9702 : 13.05.2013 kello on 08:45 »
Omakotitalo ja mökki olisi jo liian työteliäs ratkaisu. 
Tämän totesin minäkin kun vielä on tuo vanhempien omakotitalo lisänä..Joten mökki on myynnissä.
« Vastaus #9703 : 13.05.2013 kello on 08:48 »
Jaa,ha... nyt olis edessä tuon wokkelon toisen etupyörän levyjen ja pyörän laakereiden irroittaminen,ja pultit on taatusti jumissa !
« Vastaus #9704 : 13.05.2013 kello on 09:25 »
Jaa,ha... nyt olis edessä tuon wokkelon toisen etupyörän levyjen ja pyörän laakereiden irroittaminen,ja pultit on taatusti jumissa !
Kai sinä käytät tervaa kierteissä?
|