rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9937638 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #9690 : 12.05.2013 kello on 19:30 »
    Tuli käytyä kesämökillä siivoilemassa kun myyntiin meni. ;)

Yks työmaa vähemmän Thumb Nimimerkillä just mökin risusavotasta tullut.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:46
    • Savo
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #9691 : 12.05.2013 kello on 19:33 »
    Yks työmaa vähemmän Thumb Nimimerkillä just mökin risusavotasta tullut.
    Joo vähän näinkin. Isäni sairastumisen takia mulla on jo ihan tarpeeksi työmaata kun kahta omakoti taloa pidän kunnossa.

• Vieras
    « Vastaus #9692 : 12.05.2013 kello on 19:40 »
    Mä oon luullut että karavaanarit on vähemmän kesämökkikansaa, mutta täytyypi vaan ihmetellä sitä tarmoa jolla karavaanari reissailee matkailuautolla/-vaunulla ja siihen lisäksi hoitaa omakotitaloa ja vieläpä jaksaisi hoitaa kesämökkiä...sehän on kaksi omakotitaloa ja niiden hoito pihojen lisäksi.  :o

• Vieras
    « Vastaus #9693 : 12.05.2013 kello on 19:40 »
    Joo vähän näinkin. Isäni sairastumisen takia mulla on jo ihan tarpeeksi työmaata kun kahta omakoti taloa pidän kunnossa.

Juuri näin se on monella vaanarilla tilanne. Tuo vanhempien polvien varallisuus koituu vain turmioksi. Saas nähdä, että pääseekö oma jälkikasvu helpommalla. Vaikka tuskin, se peritty omaisuus on tietyllä tavalla rasite kun sitä ei myöhemmät sukupolvet oikein osaa tai kehtaa, halua lähteä hävittämään.

Niinkuin jokin intiaaniheimo on todennut=miten joku voi tämän allamme olevan maan omistaa ?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #9694 : 12.05.2013 kello on 19:45 »
    Juuri näin se on monella vaanarilla tilanne. Tuo vanhempien polvien varallisuus koituu vain turmioksi. Saas nähdä, että pääseekö oma jälkikasvu helpommalla. Vaikka tuskin, se peritty omaisuus on tietyllä tavalla rasite kun sitä ei myöhemmät sukupolvet oikein osaa tai kehtaa, halua lähteä hävittämään.

Niinkuin jokin intiaaniheimo on todennut=miten joku voi tämän allamme olevan maan omistaa ?
      Vaan minäpäs pääsen moisesta,tai olen päässyt,olen luopunut kaikesta,lapsille,nyt en omista mitään,kevyt olo !

• Vieras
    « Vastaus #9695 : 12.05.2013 kello on 19:50 »
      Vaan minäpäs pääsen moisesta,tai olen päässyt,olen luopunut kaikesta,lapsille,nyt en omista mitään,kevyt olo !

Tätä se ison kirjan teksti taitaa juuri tarkoittaa= isien pahat teot siirtyvät kolmannelle ja neljännelle polvelle :-\

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
    « Vastaus #9696 : 12.05.2013 kello on 20:41 »
      Mutta sillä se lähti millä oli tullutkin ;)
    Ja lisää tuli. :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:06
    « Vastaus #9697 : 12.05.2013 kello on 21:09 »
    Levätty.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #9698 : 12.05.2013 kello on 22:55 »
    Pystytetty huvimaja, 24 €, ja laitettu grillipaikka käyttökuntoon. Koegrillaus tehty.
    13 kesää ehti ...tuttaa ennen kuin nyt laitettu kuormalavojen kanssa grillipaikka
    vaakasuoraan. Apuna oli vatupassi eli vesivaaka eli tasain eli millä nimellä kukin
    haluaa sitä kutsua. Ei ollut neuvostoliittolaist a mallia.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #9699 : 13.05.2013 kello on 08:21 »
    Mä oon luullut että karavaanarit on vähemmän kesämökkikansaa, mutta täytyypi vaan ihmetellä sitä tarmoa jolla karavaanari reissailee matkailuautolla/-vaunulla ja siihen lisäksi hoitaa omakotitaloa ja vieläpä jaksaisi hoitaa kesämökkiä...sehän on kaksi omakotitaloa ja niiden hoito pihojen lisäksi.  :o

Se on niin kiva tulla mökille omaan rauhaan, kun on reissannut pitkin mantuja ja yöpynyt puskissa ja alueilla. Nyt kesällä ollaan enempi mökillä, talvi ja varsinkin syksy on enempi karavan aikaa. Kotonakin ollaan puolenkymmentä viikonloppua vuodessa.  ;D
    Omakotitalo ja mökki olisi jo liian työteliäs ratkaisu.  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #9700 : 13.05.2013 kello on 08:28 »
    Se on niin kiva tulla mökille omaan rauhaan, kun on reissannut pitkin mantuja ja yöpynyt puskissa ja alueilla. Nyt kesällä ollaan enempi mökillä, talvi ja varsinkin syksy on enempi karavan aikaa. Kotonakin ollaan puolenkymmentä viikonloppua vuodessa.  ;D
    Eikös se "fiilis-kukka" ole toinen mökki,tosin isompi tontti . ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #9701 : 13.05.2013 kello on 08:34 »
    Eikös se "fiilis-kukka" ole toinen mökki,tosin isompi tontti . ;D

Käs on kohta siinä kunnossa, että piikkikumit heitän Fiiliskukan alta pois, sitten naatimma isommasta tontista, viimmeistään 31.5:ttä Jojensuuhun, Suomen suven avaukseen.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:46
    • Savo
    « Vastaus #9702 : 13.05.2013 kello on 08:45 »
    Tämän totesin minäkin kun vielä on tuo vanhempien omakotitalo lisänä..Joten mökki on myynnissä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #9703 : 13.05.2013 kello on 08:48 »
    Jaa,ha... nyt olis edessä tuon wokkelon toisen etupyörän levyjen ja pyörän laakereiden irroittaminen,ja pultit on taatusti jumissa !

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:37
    « Vastaus #9704 : 13.05.2013 kello on 09:25 »
    Jaa,ha... nyt olis edessä tuon wokkelon toisen etupyörän levyjen ja pyörän laakereiden irroittaminen,ja pultit on taatusti jumissa !

Kai sinä käytät tervaa kierteissä?