Hommaas mulle sellanen regu 2NC .. Jookos kookos niin kokeilen..http://www.wandamotor.fi/jannitteensaadin-p-266.html
No jospa se tällä hoitus. Ei ole ainakaan kallis jos tulee vikatikki.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hommaas mulle sellanen regu 2NC .. Jookos kookos niin kokeilen..http://www.wandamotor.fi/jannitteensaadin-p-266.html No jospa se tällä hoitus. Ei ole ainakaan kallis jos tulee vikatikki. Katso matkatarinani päivä 24.3. Ja tuossa katkelma päivältä 25.3.: Äh... enhän minäkään kaikkea muista... ![]() Uskalsin jo ottaa mönkijästä lumiketjut pois. Puutarhatraktori käyntiin ensimmäisellä yrityksellä, vaikka olin satavarma, että akku on tyhjä. Vappuna sitten oikomaan vääntynyttä leikkuuyksikköä.
Hommaas mulle sellanen regu 2NC .. Jookos kookos niin kokeilen..On mullakin niitä hyllyssä. Mutta saat vaikka www.partco.fi postilla ![]() Nyt ruoka kauppaan evästä hakemaan ja menox
![]() Saavuttu hietasaareen rauhallista vielä näyttäs olevan ja tilaa
Että tänne vaan ![]() Oltu hierojalla semmoinen kokovartalo hieronta 60min, onpa vetree olo, nyt voisis sitten alkaa juhlinnan.
Täll puol palloo alkaa semmoinen 5 päivää kestävä kansallinen juhla..hei hulinaa. Käyty kaupassa, niin kaapeli kuin ruokakin. Siivottu talo ja laitettu lihat marinadiin tekeytymään grilliä varten. Jos vielä nurmikon leikaisi, niin voisi alkaa odottamaan syöntiä ja vaimoa.
Ja piti sitä huommiseksikin jotain hommaa piti keksiä kun on työn juhlapäivä eli jos tekisi sitten nuo tänään hankitut kaapelit paikalleen niin olisi taas himpun verran matkamökki omavaraisempi. Kärrätty kottikärryllä toinen multakasa jo ympäri pihaa. Nuppikuorma olis vielä jäljellä...
Levätty
Aamulla vaihdettu vaniin öljyt sit valmisteltu lähtöä mökille vappua viettämään kunhan lapsukaiset kotiutuu koulusta.... Mökillä saunottu kunnolla ja nautittu pitkästä aikaa järvestä joka sulana liplattaa edessämme...
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|