Vaihdoin kesätossut pienempään autoon. Totesin, että mönkijän akku aivan tyhjä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vaihdoin kesätossut pienempään autoon. Totesin, että mönkijän akku aivan tyhjä.
No perskutarallaa,kyllä minä sen pongasin siitä joukosta!Olikos rouva etupenkillä?Empä arvannut kuka ajelee,olin siinä entisen Auto-Åströmin kohdalla.Kyllä muuten Mazda kiiltelikin siihen malliin että oli puunattu Aluemestaruus sprinttikisoista juuri tulin kotio,nyt on jalat vähän loppu,kaikki rastit onneks löyty
Aluemestaruus sprinttikisoista juuri tulin kotio,nyt on jalat vähän loppu,kaikki rastit onneks löyty No perskutarallaa,kyllä minä sen pongasin siitä joukosta!Olikos rouva etupenkillä?Empä arvannut kuka ajelee,olin siinä entisen Auto-Åströmin kohdalla.Kyllä muuten Mazda kiiltelikin siihen malliin että oli puunattu Rouvahan se istui niin pönäkkänä, niin pönäkkänä että ![]() Tosi paljon oli hienossa kunnossa olevia museobiilejä siellä linnanmaan parkkiksella. Etenkin yksi 3-40luvun musta Fiattti oli erityisen hieno Tultu juuri Kemistä Kaupunginteatterin vappu konsertista. Meinaa tulla tapa, oltiin kuudenvuoden sisällä viidettä kertaa.
Rouvahan se istui niin pönäkkänä, niin pönäkkänä että http://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/vapunpaivan-kulkueita-oulussa/7871/ Tuossa muutamakuva sitten jossain kohti menee politiikkaan ja taas lopussa vanhoja kulkineita. Palattu puskista ihmisten ilmoille, olisin kyllä voinu olla kauemminkin, jäät juuri lähdössä ja uistimet rasiassa jo vähä kolasi, mutta kun töitäkin pitäs tehdä
Niin, tehty, auto pesty ihme aineella, samassa purkissa liuotin/shamppoo/vaha ja lopputulos ei välttämäti ole pöllömpi ollenkaan. Sisältä imuroitu ja sattuneesta erheestä johtuen wc:n lattia pesty. Antenninjohto vaihdettu vähemmän suolansyömään ja paremmin bittejäliikuttavaan, vähä jopa ulkoliitintä rasvasin josko tulis kuva nopeemmin Eiköhän tässä tällepäivälle jo harrastusta.kaverilla aika köyhä elämä töitä ja lepoa,onkohan peräkammarin poika jolla ei muuta elämää ku käydä töissä ja sit kotia sohvalle
![]() ei millään pahalla mut näin aattelin Tänään saatu eka kerta jääkaappi pelittämään kaasulla. Se toimii sittenkin!
Sadepäivä ja koirien aitauksia haravoitu kuivumaan -vielä vähän lunta joten odotellaan. Niin ja löydetty autonlainaajan tekemä kupru autoon Vahinko mutta harmittaa silti.Käytiin hymerillä vappuajelulla renkulatyyliin Turenki-Hämeenlinna-Forssa-Loimaa (jossa syökästiin vähän munkei ja simaa) -Metsämaa-Urjala-Toijala-Iittala-Sattula-Parola-Hämeenlinna ja kotia Turenkiin . Halvin diiseli oli Neste oil express Toijalassa josta heitin vähän tankkiin täytettä.1.474/l. Ilma oli kuin morsein mutta menomatkalla tuuli ihan peijakkaasti.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|