Kattellu kun jäät virtaa kohti merta Pärnujoessa. Vähiin on jo käyny.Ei muuta,ku äkkiä pilkille,kun jäätä vielä on

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 602 603 [604] 605 606 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kattellu kun jäät virtaa kohti merta Pärnujoessa. Vähiin on jo käyny.Ei muuta,ku äkkiä pilkille,kun jäätä vielä on ![]() Käyty ostamassa Laakkoselta 5 litraa Opelin 5W-30 öljyä ja öljynsuodattimen, maksoi yhteensä 37 euroa, ei mielestäni pahan hintaista...onko se nyt sitten opelin sanoin "keltaiselta tiskiltä"
![]() Täytyyhän sitä autostaan huolta pitää vaikka se onkin menossa vaihtoon, sitten elokuussa tosin. Ei muuta,ku äkkiä pilkille,kun jäätä vielä on Juuri eilen kävin ja tänään syödään ahvenfileestä tehtyä kalasoppaa, kalaa yhtä paljon kuin perunaakin ja lisänä sipulia, porkkanaa, pestoa ja kevytkermaa. jäätä ei ole enää kuin se 60cm ![]() Juuri eilen kävin ja tänään syödään ahvenfileestä tehtyä kalasoppaa, kalaa yhtä paljon kuin perunaakin ja lisänä sipulia, porkkanaa, pestoa ja kevytkermaa.Hyvältä kuullostaa ja näyttää kesä tulevan sinnekkin ![]()
tuppaa no lääkkeet olemaan turkasen kalliita -PöH- Kävin minäkin apteekissa. Halvalla pääsin, viikon kuuri penisiliiniä ja viisi kappaletta "selstoffia" käteen, 7 euroa. ![]() Ellei ole ongelmia raajojen kanssa niin aika täysjärkisen kuvan sinusta täällä orgissa olen saanut.Kiitos! ![]()
Kiitos! Elähän kiittele vielä. Minä olen tavannut sinut livenä. Entäs jos minä avaan sanaisen arkun. ![]() Elähän kiittele vielä. Minä olen tavannut sinut livenä. Entäs jos minä avaan sanaisen arkun. ![]()
Voe tokkiisa, iliman muuta rapsautamma, ja toiset varmistuksena perään. Voe tokkiisa, iliman muuta rapsautamma, ja toiset varmistuksena perään.Näin se vaan mene tämä kaveruus vaikka kerran tavattu livenä,mutta jos tänä kesänä muutaman kerran tavattais Kun saa noi omat asiat kuntoon,niin mukavapi reissatakin eikä tartte miettiä tyhmiä raha-asioita ![]() Elähän kiittele vielä. Minä olen tavannut sinut livenä. Entäs jos minä avaan sanaisen arkun.Minä meinasin ihaalle laittaa viestin "mutta et ole nähnyt". ![]() Minä meinasin ihaalle laittaa viestin "mutta et ole nähnyt". ![]() Minä meinasin ihaalle laittaa viestin "mutta et ole nähnyt". meinaakko että mieli muuttuisi ? ![]() Ei muutu ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 602 603 [604] 605 606 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|