En minä mitään meinaa, mutta yksi kuva selvittää enemmän kuin tuhat sanaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En minä mitään meinaa, mutta yksi kuva selvittää enemmän kuin tuhat sanaa. ![]()
![]() No tänään tuli taas todettu et kyllä mä ihan seinähullu olen. Ensin viettää päivänsä töitä tehden lasten kanssa ja sen jälkeen vielä viettää lasten synttäreitä. Mun hoitolapset on aivan enkeleitä, kun vertaa noihin tyttären päiväkotikavereihin . Miten seitsemästä 6-vuotiaasta tytöstä lähtee noin järjetön meteli. Ei käy kyllä päiväkodintätejä kateeksi, kun tohon porukkaan lisätään vielä muutama poika.. ![]() nyt alkaa tulemaan voimasavua riittävästi Jatkuu huomenna, siis nämä kewättalkoot täällä. Tervetuloa uima-altaaseen saunan jälkeen kierimään lumessa! Huomennakin.Volvoon tehoboxi Ja savun hälvettyä tarkistetaan kytkennät... ![]() Volvoon tehoboxi Kai sulla on mersukin voimasavusäädöissä? itte ku säädin omaani niin siinä vaiheessa kun ei enää kehannu ajaa kaasu pohjassa niin piti säätää pienemmälle. siinä juuri on nykyjään Tarjoustalo..avatti i tuossa alkuvuonnajuu tuohan on vuoden 2015 maasto mut taitaa noi telttapaikat olla tos 110 tien ja ykköstien välissä olevalla alueella,eiks siin oo joku hotelli ja ajoharjoittelurata Kai sulla on mersukin voimasavusäädöissä?On ainakin emännän mielestä pari kertaa kun se on ajanu perässä, niin on valitellu et suu ja silmät on sauhua täynnä ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|