En minä mitään meinaa, mutta yksi kuva selvittää enemmän kuin tuhat sanaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En minä mitään meinaa, mutta yksi kuva selvittää enemmän kuin tuhat sanaa. Tultu kotio 5 päivän reissusta ja erämaa majoituksessa rajavartioston talossa jossa ei netti toiminut minkään operaattorin tikulla eikä kännyllä.Puhelin toimi pätkimällä.Kiva olla uutispimennossa.Ja onhan tuota taas sattunu Amerikoissa taasen.
![]()
Töitä
![]() Joku tossa epäili oman pääkoppansa toimivuutta...
No tänään tuli taas todettu et kyllä mä ihan seinähullu olen. Ensin viettää päivänsä töitä tehden lasten kanssa ja sen jälkeen vielä viettää lasten synttäreitä. Mun hoitolapset on aivan enkeleitä, kun vertaa noihin tyttären päiväkotikavereihin . Miten seitsemästä 6-vuotiaasta tytöstä lähtee noin järjetön meteli. Ei käy kyllä päiväkodintätejä kateeksi, kun tohon porukkaan lisätään vielä muutama poika.. ![]() Volvoon tehoboxi
nyt alkaa tulemaan voimasavua riittävästi Tässä Kunkulla kuunnellaan radiosta Tappara-Ässät( 1-2 juuri nyt) ja toivutaan uuden huoltorakennuksen puunkaatohommista. Lisää rakennustarvikkeita tuli tänään. No syksyllä sitten uuteen suihkuun.
Jatkuu huomenna, siis nämä kewättalkoot täällä. Tervetuloa uima-altaaseen saunan jälkeen kierimään lumessa! Huomennakin.Röitä hela dagen. Nyt vaunulla jo parituntia. Kevät tulee kohisten, Narsisseja useita kymmeniä esillä. Tässä Steinschadenia napostelemme.
Volvoon tehoboxi Ja savun hälvettyä tarkistetaan kytkennät... ![]() Volvoon tehoboxi Kai sulla on mersukin voimasavusäädöissä? itte ku säädin omaani niin siinä vaiheessa kun ei enää kehannu ajaa kaasu pohjassa niin piti säätää pienemmälle. siinä juuri on nykyjään Tarjoustalo..avatti i tuossa alkuvuonnajuu tuohan on vuoden 2015 maasto mut taitaa noi telttapaikat olla tos 110 tien ja ykköstien välissä olevalla alueella,eiks siin oo joku hotelli ja ajoharjoittelurata Kai sulla on mersukin voimasavusäädöissä?On ainakin emännän mielestä pari kertaa kun se on ajanu perässä, niin on valitellu et suu ja silmät on sauhua täynnä ![]() Käyty katkaisuhoidossa ja sitten kierretty kaikki lähikaupungin vaatteita myyvät liikkeet tarkoituksena ostaa hautajaisiin soveltuva musta päällystakki. Ihmetytti nuorien myyjättärien tietämättömyys. Tarjosivat vain mustia puseroita. Eivät olleet kuullutkaan sanaa berberi. Koko kaupungista löytyi tasan yksi päällystakki, joka oli minulle tuntematon merkkituote. Hinta oli merkkituotteen mukainen ja jäi ostamatta. Vielä on viikko aikaa hankkia takki ja matkalla on monta kaupunkia, joissa voi käydä kyselemässä.
Kulkimen siivous meneillään,jääkaapin sain jo pestyä. Sen jälkeen pitää vielä pestä takakuisti ja laittaa pöytä ja tuolit paikoilleen,jospa joskus ilmat lämpiäis niin vois istuskella siellä. Iltapäivällä tulee vaarin pikku riiviöt yökylään,saas nähdä nukutaanko autossa ensi yö.
Sammuttimen väsäystä Renuun
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|