Toivotaan parasta mutta pelätään pahinta
Ellei ole ongelmia raajojen kanssa niin aika täysjärkisen kuvan sinusta täällä orgissa olen saanut.

Mutta ollaan hengessä mukana.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Toivotaan parasta mutta pelätään pahinta Ellei ole ongelmia raajojen kanssa niin aika täysjärkisen kuvan sinusta täällä orgissa olen saanut. ![]() Mutta ollaan hengessä mukana. Ellei ole ongelmia raajojen kanssa niin aika täysjärkisen kuvan sinusta täällä orgissa olen saanut.Kumpa ois päänupissa vikaa,niin napshtais kerta laakista eläkepaperit Tuntuu toi pääkoppa tomivan joskus vähän liiankin vilkkaasti ![]() Savustin pari lohifilettä,nyt kuulemma lähdetään Kouvolaan ostoksille. Illalla pihasaunaan ja muutama olut.
Se on kuule Risto66 kestävyysurheilua tuo eläkkeen haku. (Läheltä nähneenä)Sitähän se kela,varma,keva ja muutkin harrastaa ja odottavat,että kuolla kupsashtas pois,niin ois sekin riesa vähempänä heitä kiusaamassa Mutta ajattelin piruttani vielä viettää 100 vuotis synttäreitä ![]() Laittanut autoa lähtökuntoon Vuokattia kohti, josko sitä sunnuntaina hilais vaunun kotia.
Laittanut autoa lähtökuntoon Vuokattia kohti, josko sitä sunnuntaina hilais vaunun kotia.Ja sit treffeillä tavataan ![]() Ja sit treffeillä tavataanKatsellaan, katsellaan..Ei vieläkään osaa sanoa pääseekö. ![]() Alkoi ilmaatumaan öljy läikkiä märälle asfaltille. Suuttimien paluuputki lorruutti juuresta. Putkesta 5mm pois ja paikalleen niin loppui tippasu.
Käytetty matkakulkine hyvksytysti katsastuksessa ja haettu "karkkipussiin" täytettä apteekista, tuppaa no lääkkeet olemaan turkasen kalliita -PöH-
Käytetty matkakulkine hyvksytysti katsastuksessa ja haettu "karkkipussiin" täytettä apteekista, tuppaa no lääkkeet olemaan turkasen kalliita -PöH-Joo kyllä noi läkkeet on kalliita mutta onks kela myönsi näille sydänlääkkeille -75% ![]() Joo kyllä noi läkkeet on kalliita mutta onks kela myönsi näille sydänlääkkeille -75% Kiitos Kelalle. 400 eken lääkkeet maksaa 3.- Onneksi vain 3 kuukauden välein. Kiitos Kelalle. 400 eken lääkkeet maksaa 3.- ![]() Kattellu kun jäät virtaa kohti merta Pärnujoessa. Vähiin on jo käyny.
Kiitos Kelalle. 400 eken lääkkeet maksaa 3.- P--ke--, koskas Alko alkaa korvaamaan noita mun Koskisen Jorman Korvatippoja ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|