mutta totuus on
ettei vatsa vedä sitä niin paljoa
jotta tulosta tulis
Näin se on täälläkin, mut eikös sanonta mennyt jotenkin että "kauneus on katsojan silmässä". Siellä myös vastuukin, joten en kanna hirveesti huolta

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
mutta totuus on Näin se on täälläkin, mut eikös sanonta mennyt jotenkin että "kauneus on katsojan silmässä". Siellä myös vastuukin, joten en kanna hirveesti huolta ![]() Aurinko paistoi ja pientä pakkasta.
Olin pitkästä aikaa ulkotöissä ja kyl oli ihan oikeesti ihanaa ![]() Tämmöisinä päivinä ammatinvalinta on ihan just kohillaan.
Olisko joku urheiluseuran porukka lumia pudottelemassa.. Kaksi asiaa yhdistettynä. Lumen pudotus ja kattokorjaajille töitä. ![]() Kaksi asiaa yhdistettynä. Lumen pudotus ja kattokorjaajille töitä.Meinaatko että se sutjakka nainen menee katosta läpi.. ![]()
Meinaatko että se sutjakka nainen menee katosta läpi.. Ei se nainen vaan hänen työkalu. Muistaako joku että katot vuoti, ennen kuin aloitettiin tyhjentelemään kattoja lumesta. ![]() Pudottajista en tiedä keitä ova tai mistä tulevat, lehti-ilmoituksista päätellen heitä on tyrkyllä aika monta. Tuo katto kyllä olisi kestänyt vaikka tuplamäärän lunta, huopakatteesta en ole niinkään varma. Sitä vaan, että tämä nainen teki töitä siinä missä miehetkin, oli ilo katsella
![]() Ainahan sitä naisia mielellään kattelee..
![]() Ainahan sitä naisia mielellään kattelee..
Kyllä mulla ainakin on Primaspan 100mg haettu apteekista 8.1.2013Jokainen saa valita lääkkensä! Minulle vaan lääkäri sanoi muutama vuosi sitten,että primaspaani poistuu markkinoilta,vaihtoi asasanttiiniin,ja nyt on kaikki arvot ihanteelliset ikäiseksini,ja hinta on yhtä edullinen !! Käyty vähän reippailemassa, kun oli nätti ilmakin
![]() Lainaus käyttäjältä: ***** Käyty vähän reippailemassa, kun oli nätti ilmakin Onko tuo otettu Huru-ukon talvimaisemista. Muistuttaa kovasti Kaitalampea Onko tuo otettu Huru-ukon talvimaisemista. Muistuttaa kovasti Kaitalampea Ei, tuo on Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|