Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9920672 kertaa)
« Vastaus #7681 : 20.02.2013 kello on 19:54 »
Ollut paremman jalan (oikean puoleinen) polvi turvoksissa viime perjantaista lähtien ja nyt aamulla oli koko jalka aika tuskainen. Piti turvautua lääkäriin samalla pelko siitä, että tuleeko Oyssin reissu jos vaikka on tukoksia. Kyllä oli mukava kuulla tutun lääkärin suusta, että sinulla on polvessa nestettä ja ei sitä paljoa tullut. Kortisonit tilalle ja matka jatkuu.
« Vastaus #7682 : 20.02.2013 kello on 19:55 »
Aika samoissahan ovat.
Ei nyt sentään. Olisi minun tuokin pitänyt tunnistaa, mutta tuolla en ole ikinä talvella liikkunut.
« Vastaus #7683 : 20.02.2013 kello on 20:15 »
« Vastaus #7684 : 20.02.2013 kello on 20:17 »
Aika samoissahan ovat.
Ei nyt sentään.
On ne, Kilpisjärveltä katsottuna! 
« Vastaus #7685 : 20.02.2013 kello on 20:24 »
Jokainen saa valita lääkkensä! Minulle vaan lääkäri sanoi muutama vuosi sitten,että primaspaani poistuu markkinoilta,vaihtoi asasanttiiniin,ja nyt on kaikki arvot ihanteelliset ikäiseksini,ja hinta on yhtä edullinen !!
Viimmeisillä lääkäripäivillä, ei ole lääkärisi eukkoineen saanut Primaspaanin ponsoroimaa etelän matkaa. Siitä johtuu että "Primaspaan poistuu markkinoilta". 
« Vastaus #7686 : 20.02.2013 kello on 20:25 »
Viimmeisillä lääkäripäivillä, ei ole lääkärisi eukkoineen saanut Primaspaanin ponsoroimaa etelän matkaa. Siitä johtuu "että Primaspaan poistuu markkinoilta". 

« Vastaus #7687 : 20.02.2013 kello on 20:34 »
Töissä kävin pikkasen. Lenkillä reilu puoli tuntia. Fiiliskukasta solautin vanhat vedet säiliöistä, plorottelin uudet tilalle. Sittuastian tyhjensin. Eka tyhjennys uuden käymäläaineen jälkeen. Sisälämmön nostin 20:een asteeseen. Jospa sitten Pohjois-Karjalaan ja Kainuuseen viikonlopuksi, kompurakaapin (baarikaapin) jäähdyttäessä janojuomia. 
« Vastaus #7688 : 20.02.2013 kello on 21:38 »
Kävin nuorten kanssa katsomassa die hardin,kyllä autoja romuttui ja moni heitti henkensä.
« Vastaus #7689 : 20.02.2013 kello on 21:43 »
ny just kattelen pirunpeltoo on se aika jännä nyt ja harvinaisen hyvä suomisarja 
« Vastaus #7690 : 20.02.2013 kello on 21:48 »
Kävin nuorten kanssa katsomassa die hardin,kyllä autoja romuttui ja moni heitti henkensä.
Tuo täytyy päästä katsomaan vaimon kanssa kunhan vaan löydetään hetki siihen. 
« Vastaus #7691 : 20.02.2013 kello on 22:32 »

Tuo ei pidä paikkaansa! Vaimoni halvantui 12 vuotta sitten,pitkän ajan seurannan jälkeen täsmälääke,asasanttiin,sisältää asetyylisalisyyliha ppoja mutta myös muita osia,ei siis primaspaani!! Itse sairastin 10 vuotta sitten lievän aivoinfarktin,Kuopion KYS:sin neurologian ylilääkäri antoi ensin yleislääkkeet,taisi olla jotain primaspaania,myöhemmin kontrollissa,verikokeitten pohjalta päätyivät Asasanttiin,sisältää asetosalysiiniä mutta myös muita aineita,nyt on kontrrolleissa kaikki veriarvot kohdallaan!! Jos ei voi luottaa KYS:sin lääkäreihin ,niin mihin sitten,ja aina on ollut eri lääkäri kontrollissa,joten unohtakaa korruptio höpinät,heidän ansiostaan olen vielä hengissä,samoin vaimo,ja minun kunto on tällä hetkellä hyvä,kiitos kuuluu asian osaaville lääkäreille !! Ei muuta !!!!
« Vastaus #7692 : 20.02.2013 kello on 22:40 »
Tuo täytyy päästä katsomaan vaimon kanssa kunhan vaan löydetään hetki siihen. 
Suosittelen kans. Vaik taitaa olla enemmän miesten leffa. Viime pe kun oltiin miehen kanssa katsomassa, oli siellä mun lisäksi toinen nainen  Imuroinu oon tänään, niin ja TÖITÄ. 
« Vastaus #7693 : 21.02.2013 kello on 01:11 »
Otin vapaapäivän, oli pakko kun kroppa niin lujilla:) Käväisin pomoa jututtamassa ja tuli lisää töitä. Pikku alue taimikon päätehakkuu:)
« Vastaus #7694 : 21.02.2013 kello on 04:27 »
Tuo ei pidä paikkaansa! Vaimoni halvantui 12 vuotta sitten,pitkän ajan seurannan jälkeen täsmälääke,asasanttiin,sisältää asetyylisalisyyliha ppoja mutta myös muita osia,ei siis primaspaani!! Itse sairastin 10 vuotta sitten lievän aivoinfarktin,Kuopion KYS:sin neurologian ylilääkäri antoi ensin yleislääkkeet,taisi olla jotain primaspaania,myöhemmin kontrollissa,verikokeitten pohjalta päätyivät Asasanttiin,sisältää asetosalysiiniä mutta myös muita aineita,nyt on kontrrolleissa kaikki veriarvot kohdallaan!! Jos ei voi luottaa KYS:sin lääkäreihin ,niin mihin sitten,ja aina on ollut eri lääkäri kontrollissa,joten unohtakaa korruptio höpinät,heidän ansiostaan olen vielä hengissä,samoin vaimo,ja minun kunto on tällä hetkellä hyvä,kiitos kuuluu asian osaaville lääkäreille !! Ei muuta !!!!
Asasantin Retard 200 mg/25 mg kapselit sisältävät vaikuttavana aineena dipyridamolia 200 mg ja asetyylisalisyyliha ppoa 25 mg. Apuaineet, joiden vaikutus tunnetaan: Yksi tabletti sisältää laktoosimonohydraat tia 53 mg ja sakkaroosia 11,3 mg. Depotkapseli, kova. Asasantin Retard 200 mg/25 mg depotkapselit ovat kovia liivatekapseleita, joissa on punainen yläosa ja luunvalkoinen alaosa (7,6 mm x 24 mm). Kapselit sisältävät keltaisia dipyridamolirakeita, joista lääkeaine vapautuu säädetyllä tavalla (modified release) sekä valkoisen, asetyylisalisyyliha ppoa sisältävän tabletin, jonka halkaisija on 6,3 mm. Asetyylisalisyyliha ppo on tavallisessa nopeasti imeytyvässä tablettimuodossa. Asasantin Retard 200 mg/25 mg valmiste on tarkoitettu iskeemisen aivohalvauksen ja ohimenevien iskeemisten kohtausten, TIA-kohtausten, sekundaaripreventio on.
|