Töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Isäukelilla oli paksu veri. Lääkäri määräsi hänelle aikoinaan asperiinia, puoli tapua päivässä. Sitten tuli uusi juppilääkäri, joka pani asperiinin syönnin tyhjäksi. Meni puolitoista kuukautta, sitten vietettiin hautajaisia (ei sen juppilääkärin).Mulle määräsi lasten disperiiniä, kun oli kuulemma vatsaystävällisempä ä. Muuten lääkitys on kohtalainen, Burana 800 ja Panacod 665, molemmat 1...3 kertaa päivässä plus illalla Triptyl 25 selkäkipuihin, Crampiton tarvittaessa, Losatrox verenpaineeseen, Simvastatin kolesteroliin, Bisprolol rytmihäiriöihin ja lisäksi vapaaehtoisina multivitamiini ja rauta. Eilen lääkäri sanoi, että yritä olla ilman Buranaa. Burana on asetyylisaliasyyli sukuinen muistaakseni ja sillä on verta ohentava vaikutus. Panadol on vatsaystävällisempi ja muistaakseni sen ei pitäisi vaikuttaa veren koostumukseen. Näin on! Ja riippuen sipu siitä et hyytyykö sulla veri liian helposti vai liian hitaasti, ni sen mukaan sitä Buranaa. Jos hyytyy turhanki helposti (kuten allekirjottaneella) ni sitä voi rauhassa ottaa. Jos taas esim syö Marevania, ni sit sitä ei vissiin suositella kun lisää vuodon riskiä.. Tänään tehty?? No just tultiin aluesairaalan päivystyksestä kunnei se pojan haava tunnu millään menevän umpee tikeistä huolimatta. Tihkutti yhä verta. Lisää teippiä vaan ja sidettä ja lastaa ympärille ni jospa nyt sitte..
Mulle määräsi lasten disperiiniä, kun oli kuulemma vatsaystävällisempä ä. Muuten lääkitys on kohtalainen, Burana 800 ja Panacod 665, molemmat 1...3 kertaa päivässä plus illalla Triptyl 25 selkäkipuihin, Crampiton tarvittaessa, Losatrox verenpaineeseen, Simvastatin kolesteroliin, Bisprolol rytmihäiriöihin ja lisäksi vapaaehtoisina multivitamiini ja rauta. Eilen lääkäri sanoi, että yritä olla ilman Buranaa. Eikös nykyään veren ohkasena pysymiseen käytetä Primaspania. ![]() Näin on! Ja riippuen sipu siitä et hyytyykö sulla veri liian helposti vai liian hitaasti, ni sen mukaan sitä Buranaa. Jos hyytyy turhanki helposti (kuten allekirjottaneella) ni sitä voi rauhassa ottaa. Jos taas esim syö Marevania, ni sit sitä ei vissiin suositella kun lisää vuodon riskiä.. juu hyvin hyyty kun laittoi sinne kuopaan jotain hyytymis jutskaa ei ole yhtään oikeastaan valuttanut verta mutta nyt on kauhean kova kahvin jano enkä viitis kylmänä tai haaleana sitä juoda vaikka ..kylmä kahvi kaunistaa sanovat mutta totuus on ettei vatsa vedä sitä niin paljoa jotta tulosta tulis mut nyt hautuu kaurapuuro joka saa hieman taas jähtyäkkin kun kovin kuumaa ei voi syödä jottei ala taas vuotamaan tuost poisto reijäst ![]()
Haettu auto hallist sulamast ja pesty aurinko kennot ja vähä muutenni enimpie paskoi vähemmäksi..
sitt pitäs rueta suunnittelleen uusii akkukoteloita paikalleen kuskin ja vänkärinpenkin alle.. ..kylmä kahvi kaunistaa sanovat Mulla taas maha ei kestä niin paljon kun naama vaatii. ![]() Mulla taas maha ei kestä niin paljon kun naama vaatii. Ei pitäisi vaatia itseltään liikoja.... ![]()
Eikös nykyään veren ohkasena pysymiseen käytetä Primaspania.Ei enää,poistunut valikoimista,nykyään reseptillä Asasanttiin !
Ei enää,poistunut valikoimista,nykyään reseptillä Asasanttiin ! Kyllä minä sitä tänään apteekista ostin, 9,50e puketti. ![]()
Kyllä minä sitä tänään apteekista ostin, 9,50e puketti.Joistakin paikoista voi saada,aspiriinilla on samaan tarkoitettu versio,(ei normaali aspiriin),asasanttiinissa on lisäksi muita hyytymisen ehkäisemiä aineita !! Olen kymmenen vuotta käyttänyt ohennuslääkkeitä,alkuun oli Primaspaani,mutta lääkäri kertoi sen olevan pitkäaikaisessa käytössä suolistoa ja vatsalaukkua ärsyttävä,vaihtoivat Asasanttiin,siinä on sisuskaluja "helliviä"aineita mukana ! aspiriinilla on samaan tarkoitettu versio,(ei normaali aspiriin) Oisko se tää Aspirin Cardio tms ![]()
Oisko se tää Aspirin Cardio tmsSehän se,ei suositella pitkäaikaiseen käyttöön ! Mulla taas maha ei kestä niin paljon kun naama vaatii.Sama se on täällä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|