Otettu Arskaa.. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vanhettu
![]() Mies vei syömään ja leffaan... Oli ihan katsottava tää uusi A Good Day to Die Hard ![]() Ensi viikolla poikien kanssa mennään katsomaan tuo leffa Voi kuule,tuo ketjun teko yhtä helppoa ku heinän teko talvella. Jos joskus satutaan samoille leirintä alueille niin oikeesti opetan sua. Matkaskinvarusteisi in kuuluu parit lattapihdit ja hopealenkkejä. ihanaa ![]() maltan tuskin jaksaa ootella että tavataan ja saan tutustua tuohon jaloon lajiin Vanhettu Ipsulle ! Paljon Onnen Onnen Omenoita monta sataa kiloa ihanaaJos oikeen oon kalenteria lukenut niin seuraavat meitin treffit sattuu äitienpäiväksi niin niihin ei voi osallistua kun pitää voelä nauttia siitä että on äiti vielä olemassa. Jos oikeen oon kalenteria lukenut niin seuraavat meitin treffit sattuu äitienpäiväksi niin niihin ei voi osallistua kun pitää voelä nauttia siitä että on äiti vielä olemassa. tuossa olet niin oikeas nyt kannattaa äitiä muistaa vaika ei oliskaan äipättenpäiwä niin kauan , kuin hän on siellä kansanne olkoot joka päivä silloin äitienpäivä ![]() itsellä ei ole enään rakasta äitiäni ja nuo päivät kuten joulut ja miksei kaik muutkin päivät tuovat tipan silmään hirween hirveen kovasta ikävästä ![]() Kirottu lumilinkoa, ja todettu että lapioimalla saa melkein helpommin
![]() Kirottu lumilinkoa, ja todettu että lapioimalla saa melkein helpomminToi on niin totta.. ![]()
Kirottu lumilinkoa, ja todettu että lapioimalla saa melkein helpommin Minä olen siirtynyt menetelmään kolalla kasaan ja lingolla kauemmas. Nimittäin jos ei ole paljoa lunta. Näin on nopeampi. Mutta sitten jos on >20cm, niin lingolla suoraan. Käyty maantiellä. Jos olisi tiennyt, minkälainen keli siellä oli, niin olisi oltu kotona. Auton kyljessä on sentin paksuudelta tummanruskeaa jäätynyttä loskaa. Tuskin saa pois ennen kuin kelit lauhtuvat ja pääsee pesemään.
Kiitos ![]() Minä olen siirtynyt menetelmään kolalla kasaan ja lingolla kauemmas. Nimittäin jos ei ole paljoa lunta. Näin on nopeampi. Mutta sitten jos on >20cm, niin lingolla suoraan. No tuolla lingolla (Jonsered) saa hyvin jos lunta on alle 10cm, mutta muuten ei. Ja nyt sentään oli polviin asti lunta... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|