Jos on eka lapsenlapsi. Sitten voi sanoa että, elämä ennen lapsenlapsia, ja sitten sen jälkeen.![]()
![]()
Loppuvuodesta kanssa syntyi ensimmäinen lapsenlapsi. Tyttö vavuva. Hieno seurata lapsen kehitystä taas pitkästä aikaa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jos on eka lapsenlapsi. Sitten voi sanoa että, elämä ennen lapsenlapsia, ja sitten sen jälkeen. Loppuvuodesta kanssa syntyi ensimmäinen lapsenlapsi. Tyttö vavuva. Hieno seurata lapsen kehitystä taas pitkästä aikaa ![]() Onneksi olkoon vaari! Jos on eka lapsenlapsi. Sitten voi sanoa että, elämä ennen lapsenlapsia, ja sitten sen jälkeen. Kiitos. Toinen jo, runsas 1½v poika sai siskon Käyty naistenklinikalla katsastamassa aamulla syntynyttä lastenlasta. Tyttö 50cm 3300gOnnea ukille/papalle/paapalle/vaarille, mikä noista sinusta muuten tuli ? Meillä lapset kutsuvat mun isää ukiksi ja appi on hänen omasta halustaan paappa ![]() Töissä oltu ja käyty hierojalla.Viikonlo ppukin normaalista poiketen töitä,kun pitää firman yks liike muuttaa uusiin tiloihin.
Käyty naistenklinikalla katsastamassa aamulla syntynyttä lastenlasta. Tyttö 50cm 3300g Onnea onnea vaan mä sulle sylintäydeltä jaan.. miltähän se tuntuu mennä mumman viereen nukkumaan.. Tulin juuri opekokouksesta,suunniteltiin jo ensi syksyn ketjukursseja,nyt saunaan ja otanpa oikein olutta mukaan.
P.s oppilaitteni töintä on näkyvillä facebookissa kotkanopiston sivuilla. Käykäähän kurkkaamassa tuuraus hommissa
ja oli taas niin kivaa ![]() nyt ilta kaffeet ja sit pitäis laittaa kamat kasaan huomenna lähtee tupa-auto kohden livonsaarta piti mennä hiihtelemään , mut suksest kadoksis ![]() tai ei ainakaan isäntä niit löytänyt ![]() jotta lumikenkäkävelyä ja normaalikävelyä sinne vaan harrastamaan hernerokat on myöskin matkassa ja tietty porkkanat seassa ![]() Lähetetty s-postia ulkomaille, etsitty työ paikkaa tyttärelle ja vetästy yksi punkku huiviin..
Töitä. Nyt pieni tauko ja yöksi takaisin.
Onnea ukille/papalle/paapalle/vaarille, mikä noista sinusta muuten tuli ? Kiitos Vaariksi nimettiin ensimmäisen myötä. Onnea onnea vaan mä sulle sylintäydeltä jaan.. miltähän se tuntuu mennä mumman viereen nukkumaan.. Mummon vieressä olen jo pitkälti toista vuotta nukkunut, ehtinyt siihenkin jo tottua. Ukiksi on kutsuttu ja mummin vieressä on maattu jo kohta kolme vuotta.
Revitty suihkunurkasta vanhat laatat irti jos vaikka huomenna pääsis jo rakentamaan uutta
mummin vieressä on maattu jo kohta kolme vuotta. Niin ja tehty muutakin. ...Kuunneltu kuorsaamista. ![]() Tulin juuri opekokouksesta,suunniteltiin jo ensi syksyn ketjukursseja,nyt saunaan ja otanpa oikein olutta mukaan. wau mitä ihania luomuksia siellä onkaan kumpa osais itsekkin tehdä mutta tuskinmpa onnistuis tälläseltä nakkisormilta ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|