^
Jaa, että ei takaisin hurjaan nuoruuteen?
Jaa, että ei takaisin hurjaan nuoruuteen?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4420 4421 [4422] 4423 4424 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Jaa, että ei takaisin hurjaan nuoruuteen? ![]() Kuunneltu kuinka maksalaatikot tekeytyvät. Itselle jää makkaran paisto takassa ehtopalaksi. Kaukaloon seuraavaksi lätkimään🏒
Äänekosken terveyskeskus yllätti. 5 minuuttia olin sisällä ja sain koronapassin ja flunssa piikin.
^ En halua minäkään. Tokihan sitä kaksikymppisenä kului, mutta silloinkaan ei ollut itsellä eikä kyllä kavereillakaan tapana jatkaa aamulla. Niistä putkistahan se juoppo tulee. Toisaalta harva työssäkäyvä tai opiskeleva sitä alkoholisoituu kaksikymppisenä, mutta juomaan silloin opitaan. Kuka milläkin tavalla. Toisaalta harva työssäkäyvä tai opiskeleva sitä alkoholisoituu kaksikymppisenä, mutta juomaan silloin opitaan. Kuka milläkin tavalla.Poikkeus vahvistaa säännön niin meille opetettiin koulussa monessa asiassa. Vai tämä vissiin onkin harrastus ei työ tai opiskelu https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/2f81a86f-a3dc-42c9-bce5-b3064ce68581 Onneksi tunnistaa itse ja osaa hakea apua En halua minäkään. Taisi olla viimeinen hurja juhannus 25 vuotiaana ja oliko lie eka kerta kun ikinä jatkoin heti aamulla siitä mihin nukahtaessa oli jäänyt. Oli se seuraava viikko senverran hankala töissä, ettei ole tarvinnut koskaan ottaa enää mitään, jos on vielä edellisen päivän juomat veressä. Hyvä oppikoulu oli se juhannus ![]() En halua minäkään. Minä taas nuorempana en ottanut, edes joka kuukausikaan. Silloin vähäisellä alkoholilla oli oli hyvä vaikutus. Nyt kun lähes viikottain tulee otettua, ei pienellä eikä isommallakaan määrällä ole samaa hyvää vaikutusta. ![]() Neljä kuukautta olen pisimmillään "valkaissut nenää". Ei paluuta vanhaan. Minulla taas on se haittapuoli, että en koskaan ole tullut sairaaksi viinasta. Ei se viina minullekaan sovi...
Opettelin juomaan joskus reilun 12 vuotiaana, mutta lopettelin armeijan aikana juomisen ja röökin polton. Ei vain huvittanut sekoilu ja jokaviikkoinen krapula. Myöhemmin kokeilin täysraittiuttakin. Neljä vuotta olin absolutisti, enkä juhlissakaan maistellut. Sekin alkoi tuntua ahdistavalta ja alkoi ikäänkuin sädekehä kiristämään. Nykyisin voin sentään juhlistaa toisten seurassa tarvittaessa pikarilla, enkä tee alkoholista numeroa. Mielestäni jokaisen pitää tehdä itselleen sopivat ratkaisut alkoholin käytöstä. Mieluiten niin, ettei itse ja muut siitä kohtuuttomasti kärsi. Mielestäni jokaisen pitää tehdä itselleen sopivat ratkaisut alkoholin käytöstä. Mieluiten niin, ettei itse ja muut siitä kohtuuttomasti kärsi. Nuo harvoin kohtaa. Kaveri on alkoholisoitunut pahasti. Ainoa, jota se ei haittaa, on hän itse omasta mielestään (ainakin nousuhumalassa). Todellisuudessa kaikki on mennyt perseelleen perheestä ja taloudesta alkaen, firma piiputtaa sellaisella teholla, että juuri ja juuri viinoissa pysyy. Kesä meni juopotellen kokonaan eikä montaa kertaa ole ajokunnossa sen jälkeen ollut, liekö kertaakaan. Sitten taitaa alkaa omaisuuden myynti, tai liekö alkanut jo. Jos terveys kestää juomista enää kovinkaan kauaa. Kyllähän ne saunan jälkeiset jääkylmät huurteiset tulee nautittua perjantai ja lauantai iltaisin. Aamusta tai viikolla ei tule harrastettua. Iän mukana tahti hiipuu...
![]() Nuo harvoin kohtaa. Tuosta vähän puhetta olikin. Se pitää jotenkin itsellä lamppu syttyä pään päällä, että nyt ei homma enää toimi. Vuosiakin tiedostin, että liikaa menee, mutta semmoisen ahaa-elämyksen se vaati. Yksi kaveri oli joskus herännyt sairaalassa letkuissa, niin siinä oli ollut sitten herääminen. Toisaalta taas eräs puolituttu tuli sairaalasta viinakaupan kautta kotio, ja se oli sitten siinä. Iltaa taas kaikki Caravan Ystävät
Nyt on kuulemma rahat loppu ei pysty nukkumaan ja kaikkea muuta, no eipä ole minun asia.Yritän vaan keskittyä itseeni ja täys raittiuden saavuttamaksi Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4420 4421 [4422] 4423 4424 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|