Miksi hävettää?Olen oppinut tulemaan toimeen omilla rahoilla. Ja sais ton eläkepäätoksen,niin kaikki ok. Eikä tarttis sanoa tyttöystävälle mitä tuo kaupasta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2506 2507 [2508] 2509 2510 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Miksi hävettää?Olen oppinut tulemaan toimeen omilla rahoilla. Ja sais ton eläkepäätoksen,niin kaikki ok. Eikä tarttis sanoa tyttöystävälle mitä tuo kaupasta. Oli hyvä ja iso tapahtuma toi "rauta & petrooli" siellä meni rattosasti koko päivä
Haettu avustuskassi ja Eu kassi,kyllä hävettää MIKSI. Siis, haettu. ![]() MIKSI. Siis, haettu.Tulot semmoset,että saan,tiedän jotta myy vaunu,mutta en myy.
Tulot semmoset,että saan,tiedän jotta myy vaunu,mutta en myy. Osiossa mitä tänään syödään. Ei ole kaurapuuroa ja pottuja, kuten minulla, vaan pihviä ja filettä. Tämä kaikki ihan ystävyydellä. ![]() Osiossa mitä tänään syödään. Ei ole kaurapuuroa ja pottuja, vaan pihviä ja filettä. Tämä kaikki ihan ystävyydellä.Emäntä osti.Siellä on paljon kuiva muonaa Eu kassissa joka säilyy
Emäntä osti. Hyvä niin. Emäntä osti.Siellä on paljon kuiva muonaa Eu kassissa joka säilyyOlen minäkin aioinaan niitä kasseja hakenut ja tarpeeseen tuli. Ei kannata hävetellä. EU rahaa menee huonompiinkin kohteisiin Eikös Emäntä elätä? Jotenkin tuntuu hiukan väärinkäytökseltä! Ei ehkä tarkoitettu noin käytettäväksi, lievästi sanottuna.
Emäntä osti Mites on, emäntä vai se isotissinen yh-mamma ostaa uuden volvon, sen v90:sen ? Vai saiskos siihen jonkun "kolehti" keräyksen ![]() ADHD editointiaKiitos Mites on, emäntä vai se isotissinen yh-mamma ostaa uuden volvon, sen v90:sen ?Katsotaan vakuutusoikeuden päätös mikä on. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2506 2507 [2508] 2509 2510 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|