Ei pahalla,mutta me tarvitaan tilaa soriJos käy ahtaaks ni astuu ulos. Tilaa riittää. Niinku nyt Puolassa.![]()
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2504 2505 [2506] 2507 2508 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei pahalla,mutta me tarvitaan tilaa soriJos käy ahtaaks ni astuu ulos. Tilaa riittää. Niinku nyt Puolassa.
Kerro tarkemmin? Takatalliin väsätty hyllyjä 20x20 rimasta ja vanerista. Pimeys keskeytti homman.
Naapurin isännän kans sahattu halkoja pätkiksi, hän aatteli helpottaa minua ettei sähkösahalla tarvi katkoa...olipa näppärää kun minä latasin " pukkiin" ja Pappa sahas. Huomenna kiitokseksi paistan lättyjä päiväkahveelle..tie dän et hän niistä tykkää
![]() Kerro tarkemmin?TM siellä käy kerran vuodessa. Silimä kättee naapuri ![]() http://yhdistykset.proliitto.fi/kopparon-kayttajayhdistys/tapahtumia-kesalla/tapahtumapaiva-11.06.2016.html TM siellä käy kerran vuodessa. Viime kesänä delekoivat sen Lomapalvelulle ja kaikki meni perseelleen. Ymmärsin tekstisi väärin. ![]() Ai haveriselle. No listan mukaan on TM-caravan taas asialla.
Laittelin tuossa ennen iltavuoroon menoo vaunua talvikuntoon. Josko sitä viikonloppuna jo Vuokattiin veis..
Ai haveriselle. No listan mukaan on TM-caravan taas asialla. Eiköhän se Haverisen Olli sitä nykyään vedä. TM-kaverit ei silloin itse päässeet paikalle niin pyysivät Lomapalvelun pojat hoitamaan homman. Pitkälle iltaan menee, eikä tarvii mitään tehä
odottaa vaan. Huomenna sitten maistiaiset.
Helevatta, koko päivä meni tienestissä. Enkä kerennyt omia leikkejä leikkimään. Jos nyt lenkille kuitenkin.
![]() Pitkälle iltaan menee, eikä tarvii mitään tehäLohta kylmäsavussa? On hyvää Emäntä viety päivällä töihin ja joutuu nukkua yksin yön
![]() Emäntä viety päivällä töihin ja joutuu nukkua yksin yönEtkös sinä muutenkin nuku yksin kun nallessa on erillisvuoteet ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2504 2505 [2506] 2507 2508 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|