Diakonikeskukseen piti viedä molempien tulot ja menot.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2507 2508 [2509] 2510 2511 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Diakonikeskukseen piti viedä molempien tulot ja menot.
522/kkEipä tuo naurata! Itse tuskin jonoon menisin, sossuun ja omaisuus rahaks ensin. Ymmärrän kyllä etten enää pystyisi vastaavaa eläkkeellä hommaamaan takaisin. Vakuutusoikeuden kanssa saattaa mennä kauankin. Paha on tilanteesi oli kuinka hyvänsä. Eipä tuo naurata! Itse tuskin jonoon menisin, sossuun ja omaisuus rahaks ensin. Ymmärrän kyllä etten enää pystyisi vastaavaa eläkkeellä hommaamaan takaisin.Ei ois tehty velkaa jos ois tiennyt,että saan sydänkohtauksen ja pahan,ja sitten tahdistin ja vietiin ammatti,eli kirjaimet pois kortista,ja emäntä maksaa vuokran vakuutukst ynnä muuta
Mites on, emäntä vai se isotissinen yh-mamma ostaa uuden volvon, sen v90:sen ? Ei se enää voi mihinkään kauppaan mennä. Rintaliivin olkaimet on paukkanut poikki. Kukapa se ilman liivejä. ![]() Ei saa kiusata Tiplomaattia.
Hän tekee parhaansa ja yrittää säilyttä Polarin ja vielä syöäkin.
Ei saa kiusata Tiplomaattia. Ihan ystävyydellä kaikkien kaveria. Ei saa kiusata Tiplomaattia.Kiitos Ihan ystävyydellä kaikkien kaveria.Kiitos. ^
Ihan kolme postausta peräkkäin... Pysyy tilastojen kärjessä, olisiko uhka jo päällä ![]() ^Juupa juu ![]() Katsotaan vakuutusoikeuden päätös mikä on. Mikäli vakuutusoikeuden päätös on myönteinen, niin sitten ostetaan uusi auto. Voi hyvää päivää. Minä en ymmärrä näitä, joita me muut veronmaksajat elätämme ruokakasseilla yms. Annan mielelläni rahaa oikeasti sitä tarvitseville, mutta kaverilla asuntovaunu ja auto, sekä rahaa ostaa kyllä Koffia, mutta ruokaan ei ole rahaa. On siinä priosisointi kohdallaan. Mikäli vakuutusoikeuden päätös on myönteinen, niin sitten ostetaan uusi auto. Voi hyvää päivää. Minä en ymmärrä näitä, joita me muut veronmaksajat elätämme ruokakasseilla yms. Annan mielelläni rahaa oikeasti sitä tarvitseville, mutta kaverilla asuntovaunu ja auto, sekä rahaa ostaa kyllä Koffia, mutta ruokaan ei ole rahaa. On siinä priosisointi kohdallaan.Etkö lukenut jotta velkaa Ei tehdä! Ja Alkoholia en ole maistanut pariin kuukauteen Etkö lukenut jotta velkaa Ei tehdä! Ja Alkoholia en ole maistanut pariin kuukauteen Ymmärrän kyllä ja hieno päätös ettei velkaa tehdä. Mielestäni ei ole siltikään reilua syödä tai elää toisten rahoilla, mikäli on varaa pitää turhakkeita niin kuin esim. asuntovaunu tilanteessasi on. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2507 2508 [2509] 2510 2511 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|