On teillä poijaat jutut!
Kai sääkin vielä muistat, kuka BB oli?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1425 1426 [1427] 1428 1429 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
On teillä poijaat jutut! Kai sääkin vielä muistat, kuka BB oli? ![]() Voishan sitä 10-15 kg puottaa. Mutta eipä tuosta nyt ole haittaa. Liikkua jaksaa normaalisti ja niin edelleen. Kalliiksi tulis ku joutuis uusia vaatteita ostaan painon pudotuksen myötäJoo kun sais tuon 10 pois niin oisin tyytyvänen. Tuli tuossa kevät/kesä aikaan 7kiloo lisää kun ei pystynyt tuon polvileikkaukseen jälkeen kunnolla liikkumaan. Kai sääkin vielä muistat, kuka BB oli?Täytti just hiljattain 80v ![]() Heräsitkö näin hyvissä ajoin kun minä? ![]() Heräsitkö näin hyvissä ajoin kun minä? No, en ihan noin aikaisin. Kunhan ennen puoli seitsemää olen valveilla se riittää. Aamulla sitten herään hyvissä ajoin Heräsitkö näin hyvissä ajoin kun minä? On teillä harrastukset. Täällä herätään myös joka arkiaamu klo 4:25 jotta voi keittää kahvit ja tehdä aamupalat vaimolle ja siinä samalla sitten toki myös itselleni ja herättää hänet varttitunti myöhemmin ja mikäs siinä aamukahvia nautiskella vaimon kanssa. Sitten töihin lähtö klo 5:30...jaahans, eiköhän nyt jokainen tiedä miten ihaa arkiaamunsa viettää joten en tule tämän asian tiimoilta enää tilannepäivityksiä antamaan. ![]() ![]() Kävin laittamassa saunan päälle. Kunhan tuo selänpesijä virkistyy ja nousee sängystä ylös, päästään lämpimään saunaan. Ja sitten mä saankin taas mennä päiväksi sänkyyn. ![]() Ensimmäinen homma on vaihtaa eilen ostetun akkuporakoneen toinenkin akku latautumaan. 139 eurolla kun sai 14,4 V DeWaltin niin oli pakko ostaa, kun viisi vuotta vanha 10,8V minikokoinen Bosch ei jaksanut kunnolla vääntää 8 mm kansipultteja.
![]() Näillä mennään taas pitkälle kevääseen. Nyt täysaurinko ja päivällä öljynvaihto h-autoon. Kyllä puuhaa riittää. Huh huh Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1425 1426 [1427] 1428 1429 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|