Töissä johtotehtäviä
Ei paskempaa. Ite olen tehnyt kotona ihan urakalla, mutta nyt alkaa olla tehtynä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1423 1424 [1425] 1426 1427 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Töissä johtotehtäviä Ei paskempaa. Ite olen tehnyt kotona ihan urakalla, mutta nyt alkaa olla tehtynä. Käynnyt kunnon hiki lenkillä. Kohta iltavuoroon töihin.
Kohta iltavuoroon töihin. Sama homma. Toinen viikko taas perätysten iltavuoroa. Käynnyt kunnon hiki lenkillä. Hiki tuli täälläkin pintaan just hankittua, mutta saunassa istuen ![]() Sama homma. Toinen viikko taas perätysten iltavuoroa.Mulla tämä viikko ja ensi viikko lomaa. ![]() Pitäs tuota painoa saada vähän pois joten sen takia hikoilua.. ![]() Keräsin puolukoita. Saa olla viimeset tänä vuonna. Tai sitte ei.
Lähettivät nuo eläkkeen hakupaperit, kun sairausloma
loppuu jo 30.4.2015. Täytyypä tutustua niihin ja täyttää sekä lähettää eteenpäin. Mökillä kävin suihkulähteet sulkemassa. Puoli vuotta kerkisi jo aurinkovoimalla liruttaa.
![]() siis kaikkea turhaa
niin turhaa ![]() ja langatkin loppui kesken torkkupeitosta ![]() enkä nyt tosiaankaan lähde mihinkään lankakauppaankaan kun ensin piti mennä sinne ja tänne mutta tuli esteitä jos jonkun moisa ![]() piti tehdä sitä sun tätä ...mutta-aa KRRRR tänään olis vaan pitänyt jäädää sänkyyn makkoomaan nih kohta lyön nyrkillä senään ja potkasen päälle voi että , mutta aina se arska ei vaan paista risukasaankaan ei , ei , ei ![]() ps. kiitos , että sain purkautua helpotti muuten kummasti ![]() eikä tarvinnut nyrkkil lyödä seinää joka olis tehny kipiää eikä perään edes potkasta ![]() nyt naurattaa jo kummasti tuo kiukkupussiraivari joka eksyi tänne minun luokseni ![]() Tultu koulusta.. Noinhan se elämänkulku menee... Joko koulusta tai töistä. Ja sitten myöhemmin vain lökötellään. ![]() siis kaikkea turhaaHyvä,kun helpotti
Hain Petterin pajalta. On hyvän näköinen perä.
Miksi puuliiteri talossa kiinni?laiskuus ja mukavuuen halu puulämmityksessäki. eli ku pirttiin hakkee puita ei tartte jalkaan ku kalsarit ja reinot oli keli mikä hyvänsä.. katetun terassin alta puu liiteriin ja takas sisälle.. ku hakkee virust halapaa viunaa ja liiteri täytee halkoja ni synkipänä talvena ei tartte kalsareita kummempaa ku pari pakastinta täynnä lihhaa ja kallaa sekä nurkas pari säkkii jauhoja suurustimeks ja hapanleivän tekkoon.. Ihmetellyt kummallista hajua....lähtee näköjään jaloista......sukis ta vissiin tarttunu
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1423 1424 [1425] 1426 1427 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|