Kohta taas minun järjestämä lenkki sauna,vain 27min. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1424 1425 [1426] 1427 1428 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kohta taas minun järjestämä lenkki sauna,vain 27min.
Voishan sitä 10-15 kg puottaa. Mutta eipä tuosta nyt ole haittaa. Liikkua jaksaa normaalisti ja niin edelleen. Kalliiksi tulis ku joutuis uusia vaatteita ostaan painon pudotuksen myötä ![]() Laatikollinen maivoja perattu ja pakkaseen laitettu! aisnii pitihän sitä maakunnissa käydä karttoja täydentämässä..
Lenkkisaunassa käyty ja puolustusvoimien Hyvä kyky todettu jos ryssä hyökkää
Taas politiikkaa ![]() Lenkkisaunassa käyty ja puolustusvoimien Hyvä kyky todettu jos ryssä hyökkääHöpöjä houraat! suomen puolustus lepää laakereilla eikä se venäjä tänne tule,,,ostappa multa pommikone ihan vain warmuuden wuoksi, saahaan muuteski kauppa kukoistaan, eikä tarvii lamassa olla. se on tuo sowan uhka hyvä kaupanteko wäline,,, Tääläkin saa ostaa
Tuuppa käymään Saunassa Höpöjä houraat! suomen puolustus lepää laakereilla eikä se venäjä tänne tule,,, Ee tule niin. Pari kertaa yrittäneet ja turville saaneet. ![]() Etkö muista että, höpöttäjä sana saa olla vain minun profiilissa. ![]() Ee tule niin. Pari kertaa yrittäneet ja turville saaneet.Mutta nyt toinen homma! Mutta nyt toinen homma! Niimpä. Sama tilanne kuin vuoden -39 lopussa. Puolustus menot ajettu alas. ![]() Niimpä. Sama tilanne kuin vuoden -39 lopussa. Puolustus menot ajettu alas.Niipä,kun täälä tapatuu yksikään kone ei kerkiä nousta! Kalliiksi tulis ku joutuis uusia vaatteita ostaan painon pudotuksen myötä Voihan niitä entisiä pienentää... hankalampaa olis, jos pitäis ruveta kiiloja ompeleen. ![]() Tosi tarina: Kaveria vaimoineen pyydettiin kummiksi. Jossain vaiheessa sitten kiroili, että tuli hiton kallit ristiäiset... No miksi? No kun vaimo osti heti juhlamekon ja ristiäisiä odotellessa lihoi sen verran, että piti ostaa toinen!! ![]() Mutta nyt nukkumaan jotta jaksaa olla koulussa! Hyvät yöt
Mutta nyt nukkumaan jotta jaksaa olla koulussa! Hyvät yöt Juu, hyvää yötä vaan. Aamulla sitten herään hyvissä ajoin tarkistamaan jotta naapuri töihin lähtee. ![]()
Mutta nyt nukkumaan jotta jaksaa olla koulussa! Hyvät yöt Sullahan jää se BB taas katsomatta, vai meneekö vielä nauhalle? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1424 1425 [1426] 1427 1428 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|