rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9752204 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:21
  • Savo
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #14235 : 17.11.2013 kello on 10:16 »
Nykyään immeiset elää vanhemmiksi. Dementtia on meille monelle tulevaisuus.  :)
Varmaan näin on..johan tuota eläke ikääkin nostavat. >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #14236 : 17.11.2013 kello on 10:19 »
Varmaan näin on..johan tuota eläke ikääkin nostavat. >:(

Niimpä, töistä suoraan hoitokotiin. Nykyaikana ei ole trendikästä penskojen hyysätä sairaita vanhuksiaan, jos ei heistä saa kaksinverroin hyötyä.  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 22:48
« Vastaus #14237 : 17.11.2013 kello on 10:22 »
kahviteltu ja  laavailtu asuntoautoja alkaa kuume nousta  ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #14238 : 17.11.2013 kello on 10:30 »
kahviteltu ja  laavailtu asuntoautoja alkaa kuume nousta  ;D

Ymmärrän kahvittelun ja kuumeennousun mutta "laavailtu" mitä se taas tarkoittaa, menee minulta ohi?

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14239 : 17.11.2013 kello on 10:35 »
Ymmärrän kahvittelun ja kuumeennousun mutta "laavailtu" mitä se taas tarkoittaa, menee minulta ohi?

no kun asutoautoja on paljon niin sivuja kertyy niin että se menee laavailuksi olisko parempi sana selailtu  ;D

asiasta kolmanteen kymmenenteen viidenteen onko sulla nestekiertolämmitys lmc:ssä?

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14240 : 17.11.2013 kello on 10:39 »
no kun asutoautoja on paljon niin sivuja kertyy niin että se menee laavailuksi olisko parempi sana selailtu  ;D

asiasta kolmanteen kymmenenteen viidenteen onko sulla nestekiertolämmitys lmc:ssä?

On nestekierto, aquaflex on lämpölähteenä..toim inut vuodesta -99 ja mjo peruskorjasi, ja nyt menee taas semmoinen palttiaralla 15v kun seurraavaa isompaa huoltoa tarvii tehdä, luulisin.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:22
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #14241 : 17.11.2013 kello on 10:47 »
Pesin pihasaunan

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14242 : 17.11.2013 kello on 10:47 »
On nestekierto, aquaflex on lämpölähteenä..toim inut vuodesta -99 ja mjo peruskorjasi, ja nyt menee taas semmoinen palttiaralla 15v kun seurraavaa isompaa huoltoa tarvii tehdä, luulisin.

onko lämmönvaihdinta? nestekiertosta suunnitellu. LMC on kärki listalla.
lämpiääkö se kuinka nopiaa sulla? yks truma hyymeri ollu ja jotenkin mieluummin ostas nestekiertosena. vaihtelu virkistää tai sitten ei  :laugh:  ;D

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14243 : 17.11.2013 kello on 10:58 »
onko lämmönvaihdinta? nestekiertosta suunnitellu. LMC on kärki listalla.
lämpiääkö se kuinka nopiaa sulla? yks truma hyymeri ollu ja jotenkin mieluummin ostas nestekiertosena. vaihtelu virkistää tai sitten ei  :laugh:  ;D

On lämmönvaihdin, ja sillä saa ajon aikana sit vähän säästettyä kaasua ja pakkasella jos kämppä lämmin niin saa moottoria lämmittää ennen kuin rykäsee sen käyntiin.
Toki lämpiää hitaammin kuin esim. ilmalämmitys, mutta kun on saavutettu optimi lämpö, niin tasasta lämpöä pukkaa joka nurkaan.

Lämpiämään pistän ilmoista riippuen, niin noin vrk aijemmin ennen suunnitelua lähtöä..kosteus poistuu jos ei muuta syytä ole.

Ikuisuus kysymys ilma vai nestekierto, minulla ollut kaksi autoa joissa nestekierto lämmitys ja muusta en osaa edes haaveilla..toki jos vain kesällä kurvailee niin sitten ei kalliimpaa nestekiertoa tarvi hankkia, mutta kun menemme myös pakkasilla kovimmat olleet siinä 30 asteen nurkilla,niin ollaan pärjätty.
Toki nuo pakkaset ovat olleet ikäänkuin yllätys, emme tieten tahtoen lähde onneamme koettelemaan tuommoisilla lukemilla.

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14244 : 17.11.2013 kello on 11:09 »
On lämmönvaihdin, ja sillä saa ajon aikana sit vähän säästettyä kaasua ja pakkasella jos kämppä lämmin niin saa moottoria lämmittää ennen kuin rykäsee sen käyntiin.
Toki lämpiää hitaammin kuin esim. ilmalämmitys, mutta kun on saavutettu optimi lämpö, niin tasasta lämpöä pukkaa joka nurkaan.

Lämpiämään pistän ilmoista riippuen, niin noin vrk aijemmin ennen suunnitelua lähtöä..kosteus poistuu jos ei muuta syytä ole.

Ikuisuus kysymys ilma vai nestekierto, minulla ollut kaksi autoa joissa nestekierto lämmitys ja muusta en osaa edes haaveilla..toki jos vain kesällä kurvailee niin sitten ei kalliimpaa nestekiertoa tarvi hankkia, mutta kun menemme myös pakkasilla kovimmat olleet siinä 30 asteen nurkilla,niin ollaan pärjätty.
Toki nuo pakkaset ovat olleet ikäänkuin yllätys, emme tieten tahtoen lähde onneamme koettelemaan tuommoisilla lukemilla.

tämmönen ajatus maailma mullakin olis  Thumb kiitoksia tiedosta  :)
aateltu että jos tulis käytyä hiihtelemässä muuallakin kuin kotona ja auto tulis vähän kuin `ykkösautoksi´ niin se huumorikin meillä oli.
kuumeilua kuumeilua  ;D

nyt alkaa tekemään lihapullia ja muusia ja sit taas laavailemaan  ;) eikun selailemaan  ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #14245 : 17.11.2013 kello on 15:32 »
Varattu keväälle Finnlinesin tarjouksesta meno-paluu meille ja Tessulle  :) Thumb
Blogin etusivulla juttua matkan suunnittelusta!
Nyt on olo kuin lentoon lähdössä. Kiva, kun on jotain, mitä odottaa  Thumb

Tosin 5kk on pitkä aika. Toivottavasti pysytään terveinä eikä tule muutenkaan mitään esteitä.
Kohta mä sitten alan kysellä ekan yön nukkumapaikasta, sillä ollaan Travessa illalla klo 21!

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14246 : 17.11.2013 kello on 15:40 »
Varattu keväälle Finnlinesin tarjouksesta meno-paluu meille ja Tessulle  :) Thumb
Blogin etusivulla juttua matkan suunnittelusta!
Nyt on olo kuin lentoon lähdössä. Kiva, kun on jotain, mitä odottaa  Thumb

Tosin 5kk on pitkä aika. Toivottavasti pysytään terveinä eikä tule muutenkaan mitään esteitä.
Kohta mä sitten alan kysellä ekan yön nukkumapaikasta, sillä ollaan Travessa illalla klo 21!

Onnesta jäykkänä, tiedän tunteen..
Mutta asiaan, siinä lähellä Lyypekissä on stelplazz jossa itse olin kun viimmeeksi sinne menin,sopivasti yön yli paikka ja aamulla pirteänä maantielle.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #14247 : 17.11.2013 kello on 15:43 »
Onnesta jäykkänä, tiedän tunteen..
Mutta asiaan, siinä lähellä Lyypekissä on stelplazz jossa itse olin kun viimmeeksi sinne menin,sopivasti yön yli paikka ja aamulla pirteänä maantielle.

Löytyykö tarkempaa tietoa, mistä ja miten illan hämyssä paikka löytyy?
Onko se tuossa Links und rechts der Autobahn-opuksessa???
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan  :)

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #14248 : 17.11.2013 kello on 15:48 »
Löytyykö tarkempaa tietoa, mistä ja miten illan hämyssä paikka löytyy?
Onko se tuossa Links und rechts der Autobahn-opuksessa???
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan  :)

Kyllä ihan tarkat ohjeet ja koordinaatio pisteet löytyy..minulla on tuo saksan kielinen opus autossa jossa nuo on... jos ei nyt muuten löydy, niin käyn sen kaivelemassa.
Ja toinen josta voi löytyä lisävinkkejä on tuo minun kirjoittama kertomus ulkomaanmatkailu osiossa "keväällä espanjaan" koitan kaivella sen jos et itse kerkeä ensin..

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #14249 : 17.11.2013 kello on 16:00 »
Täytyykin etsiä sun ketju!  :)
Tuossa Links und.... Kirjassa ei olekaan noita paikkoja. Onko joku Stellplaz fuhrer-opuskin olemassa? Tosin me aiotaan enimmäkseen olla kämppäreillä, niin ei varmaan kannata mitään kirjaa tilata painolastiksi.