rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9743874 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:30
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #13965 : 5.11.2013 kello on 18:40 »
onko se joku ns digi agregaatti?
yleensähhän ne halvat on ihan pyöriviä generaattoreita jotka tuottavat nimenomaan sini aaltoa mutta jännite ja taajuus saattaa hieman vaihdella kuormituksen mukaan
Ei ole digi ja  Ohjekirjassa sanotaan et tuottaa modifioitua siniaaltoa ja ei sovi herkälle elektroniikalle  :o vastaava kuin tuo, mut hieman vanhempaa mallia http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=3918

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #13966 : 5.11.2013 kello on 20:28 »
Tänään piti taas herätä ennen aamua ja lähteä pimeään.
Töissä viimeinen tunti Laatupassi-koulutuksen eka osa. Mitä ne tällaista vanhaa akanruppanaa enää kouluttaa; alkaisivat ennemmin suunnitella eläkepapereita!  :laugh:

Piti taas tappaa aikaa kotimatkalla, ettei tulis kiusausta painua päikkäreille. Tulee aika kalliiksi; puolen tunnin yölisä ja ylityökorvaus ei riitä... No, Lidliin vein tyhjiä ananaslimupulloja Ikean kassillisen... Ja ostin 12 pulloa lisää. Joku on hiukan tullut riippuvaiseksi kyseisestä juomasta!  :-[

Kotona heitin ihan hetkeksi surffausasemiin a ryhdistäydyin sitten. Mä olen maininnutkin, että mun työvuorojen takia on ollut Pasin ruoanlaittovuoro jo muutaman kuukauden. Mä koitan nyt vuorostani tehdä sille sapuskat valmiiksi!  :)

Herätykseen näkyy olevan 7h 50min. Seuraavaksi varmaan odottamaan Nukkumattia! Ääääh!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:23
« Vastaus #13967 : 5.11.2013 kello on 21:02 »
Lomailtu.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #13968 : 5.11.2013 kello on 22:39 »
Käyty naapurissa katselemassa kulttuuria.
Ainakin viisumi väittää näin.

Taas kerran naapurin raja-asema osasi
yllättää. Autoja oli menossa viidessä
jonossa, mutta silti meni vain puoli
tuntia. Palatessa rupesi satamaan ja
taas yllätys. Normaalisti autot on
tarkastettu taivasalla, mutta nyt
rajaviranomaisrouva ilmoitti, että
odottakaa autossa. Otti sitten kaksi
autoa kerrallaan katoksen alle vain
nähdäkseen "tärkeän" tulli-ilmoitus-
lomakkeen. Koko reissu Suomen
tullista takaisin Suomen tulliin kesti
50 minuuttia.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #13969 : 5.11.2013 kello on 22:48 »
Hopealenkkejä ja levyä juotellut,yllättäen niistä onnistuinkin saamaan korvikset. Täytyy tehdä useampia,jos vaikka pukinkonttiin laitasi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #13970 : 6.11.2013 kello on 10:52 »
Raahauduttu lentokentälle, kohta toistenistumalle penkille ja sitten toistenmakaamaan hotellipetiin. Ensin juon muutaman oluen käytetystä tuopista ja luulen syöväni kuollutta lammasta, jos hyvin käyp. ;)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #13971 : 6.11.2013 kello on 10:59 »
    Raahauduttu lentokentälle, kohta toistenistumalle penkille ja sitten toistenmakaamaan hotellipetiin. Ensin juon muutaman oluen käytetystä tuopista ja luulen syöväni kuollutta lammasta, jos hyvin käyp. ;)
         Aatteleppa joillakin on toisen salarakas ukkeli tai akkeli, sitten joku käy yleisissä naisissa tai miehissä.... :o ???

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #13972 : 6.11.2013 kello on 11:01 »
    Paukahti ristiselkä laakista kipeäksi, olin nostamassa roskapussia japutosin siinä siunaamassa polvilleni..kontin lääkekapille ja nappasin 600 buranan samalla levitin konibalsamia selkään..nyt maataan sohvalla ja räpelletään tapletilla tilanne tiedotusta..

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #13973 : 6.11.2013 kello on 11:08 »
    Hopealenkkejä ja levyä juotellut,yllättäen niistä onnistuinkin saamaan korvikset. Täytyy tehdä useampia,jos vaikka pukinkonttiin laitasi.

voi ihanaa  Thumb
    pitäikös sitä itselle tilata lahjaksi  :)
    laitappa kuvaa niistä
    ja muistakin myytävistäsi hinnan kera ?
    niin alka kauppa käymään tiuhaan tahtia
    kun  tuossa olis miehet ja poijat
    oiva lahja naispuoliselle kumppanille  Thumb

• Vieras
    « Vastaus #13974 : 6.11.2013 kello on 11:13 »
    Paukahti ristiselkä laakista kipeäksi, olin nostamassa roskapussia japutosin siinä siunaamassa polvilleni..kontin lääkekapille ja nappasin 600 buranan samalla levitin konibalsamia selkään..nyt maataan sohvalla ja räpelletään tapletilla tilanne tiedotusta..
          Kunhan tokenet , niin alappa tekemään hieman selkälihas venyttelyä,, voi ja on ennalta ehkäisynä hyväksi , eihän se niitä kokonaan poista mutta on parempi kuin jäykkä selkä....

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #13975 : 6.11.2013 kello on 11:18 »
          Kunhan tokenet , niin alappa tekemään hieman selkälihas venyttelyä,, voi ja on ennalta ehkäisynä hyväksi , eihän se niitä kokonaan poista mutta on parempi kuin jäykkä selkä....

Pari kertaa viikossa lentopallon peluuta...nyt tais jonninmoinen tulehdus iskeä..

• Vieras
    « Vastaus #13976 : 6.11.2013 kello on 11:23 »
    Pari kertaa viikossa lentopallon peluuta...nyt tais jonninmoinen tulehdus iskeä..
         iskias! noidan nuoli ! vasta oli itellä otin 800 buranan ja vuorokauden päästä ei enää tuntunu..kipu pois ja liikkumista niin hyvä tulee.. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #13977 : 6.11.2013 kello on 13:06 »
         Aatteleppa joillakin on toisen salarakas ukkeli tai akkeli, sitten joku käy yleisissä naisissa tai miehissä.... :o ???
    .. ja jopa saunassa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #13978 : 6.11.2013 kello on 13:40 »
    Onneksi ei ole, mutta nyt pitää vaihtaa edellinen toiseen muittenistumaan koneeseen.

Yhden tuopin kerkesi tässä maassa, kohta seuraavaan.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #13979 : 6.11.2013 kello on 15:13 »

terve kohtalon toveri ...
    tässä sitä kans olen soffalla
    kontti pystyssä
    ja tulin just lekurilta ja sain kyynersauvat
    apulaiseks kävelyyn
    ei onneksi ollut kuin nivelsiteet
    jokatka hikan saivat kyytiä
    eilisen tikkailta vauhdikaan alas tulon seurauksena
    mutta kohta taas mennään pää kolmantena jalkana  Thumb
    nyt viel hetki huilataan konttia  :)