Eihän tämä nyt tähän suoraan liity mutta miksi nykyiset H-4 polttimotkin on tällaista paskaa ? Se siis toimi edelleen mutta saattaahan se jo valotehossa näkyä
Auton omat pitkät valot voi kytkeä myös pois päältä.
Saa lisää laillisia led tankoja kytkettyä.
silloin kannattaa varmistaa/kytkeä niin että auto omat lähivalot palaa samaan aikaan.
Ettei käy niin että ajellaan jossain korpitaipaleella märässä lumisateessa yksikseen leditankojen valossa, ja kun jossain kohtaa se yksi ja ainoa vastaantuleva tuleekin vastaan, pudotetaan lyhkäisille eikä nähdä yhtään mitään..kun ajovalot ovat muurauteneet umpeen.
Olen sitä mieltä että nuo ledtangot on karsean näköisiä, sysirumia. Toinen on ne kiveniskusuojat konepellin etureunassa. Itse en pilaisi autoni ulkonäköä moisilla. Olen nähnyt fiksujakin toteutuksia jossa valo on upetettu maskiin.
Samaa mieltä. En ikinä laittais tollasia virityksiä autoni nokalle. Auton omat tehdasxenonit tai ledit, niin ihan tarpeeks näkee, en oo koskaan ymmärtänyt niitä, kellä täytyy olla nokka täyteen valoja, nähdäkseen ajaa pimeällä. Työautossa 2 xenonia katolla, omien lisäksi. Ihan riittävästi näkee.
Samaa mieltä. En ikinä laittais tollasia virityksiä autoni nokalle. Auton omat tehdasxenonit tai ledit, niin ihan tarpeeks näkee, en oo koskaan ymmärtänyt niitä, kellä täytyy olla nokka täyteen valoja, nähdäkseen ajaa pimeällä. Työautossa 2 xenonia katolla, omien lisäksi. Ihan riittävästi näkee.
Samaa mieltä ovat karsian näköisiä valolaatikoita keulassa
Mielenkiinnolla seuraan tätä(kin) keskustelua puolesta / vastaan LED-valojen asennuksista / määristä.
Kaikkien fundamentalistisemmat ovat oikeassa, vaihtoehtoa ei ole. Ymmärrykseni mukaan jokainen tekee kakun mieleisekseen omaan tarpeeseen / halunsa mukaisesti, oli kyse millaisesta rakennelmasta tahansa, kun täyttää lainkirjaimen. Erästä sanontaa lainaten, "ei ole olemassa kahta samanlaista marjaa."
Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, puhumattakaan koko palkosta.
Ymmärrykseni mukaan jokainen tekee kakun mieleisekseen omaan tarpeeseen / halunsa mukaisesti, oli kyse millaisesta rakennelmasta tahansa, kun täyttää lainkirjaimen.
Mutta jonkun varustelu vaikuttaa muihinkin tiellä liikkujiin , varsinkin vastaantulijoihin.